birde ENDUROya (MOTOSİKLETE) tehlikeli derler

Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Insanin ici gidiyor , yaa adam dusse diye sordum kendime defalarca saka gibi ama sag taraf ciddi ucurum , ve nasil bir frenleme dir ki hic kaymadi. Motor tehlikeli spor dur heycanlidir diyordum ama bu gosteri ye yapilacak yorum bulmak cok zor. Tebrikler ve paylasim icin ayrica tessekurler.
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
Aman Allahım.Bunlar zırdeli.:pr:Adamlara helal olsun.Kaç kere inmişlerdir oralardan kimbilir...
Alışmışlar parkura.Yoksa imkansız.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Bunlar dağ bisikletiyse bizim bindiklerimiz ne acaba :) Harikulade bi keyif
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
Cok zevkli bir olay,
türkiyeye gelmeden evvel iki sene boyunca bende ugrsamistim. Kurs okullari, Pistleri filan var. yalniz tam korunman olmayinca piste cikartmiyorlardi veya tüm masraf ve sorumluluk benimdir diye imza atiyordun.
arkadaslarda parkuru ezberleyip yutmuslar beee...
birde sunu söylemek lazim kamera ila cekilen sürüslerde hiz normalin iki üc kat fazlasi gibi görünüyor.
yindede nefes nefese izledim.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Nefes nefese izledim.
Bisiklet yarışlarının böyle yapılanı olduğunu da öğrenmiş oldum.

Bisikleti kullanan arkadaş şuymuş..
sebastienchovet2006.jpg


Bu arkadaş profesyonel bir Fransız bisikletçi.
Alp'lerden iniyorlar.
Yani hadi alalım bisikletleri de dağa çıkıp inelim deyip gitmemişler oraya..:)
Zaten daha video başlarken kesin Fransız dedim.:)
Bu adamların 7 den 70 e hayatları bisiklet üstünde geçiyor.
Nasıl bir tutku olduğunu hayal bile edemezsiniz.


Oradan indikleri bisiklette sanıyorum şunun gibi bir şey.

Reign2006.jpg


Teşekkürler paylaşım için...
 
Katılım
8 Eki 2006
Mesajlar
312
bravo adamlara ben ordan yürüyerek inmeye kalksam 10 kere düşerim herhalde:queen:
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
124
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kendimden geçtim vallahi.
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
Paylaşım için sağol zevkle izledim.
Paylaşım için teşekkürler Mustafa Abi.
Bunlar daha herkese açık bisiklet parkında serbest sürüşler, daha azılıları var aslına bakarsanız.
Hadi koyayım desem topic kitlenir bence.
O parka teleferikle çıkıyolar arkasaşlar bu arada, adamlar kendilerini hiç haybeden yormuyor.
(Bisikletle çıkan deli sayısıda az değil ama)

Lütfen daha manyakları varsa onları da ekleyin gerçekten müthiş keyif aldım izlerken, öndeki drift yaparak dönüyodu resmen:cyclopsan
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Adamların bindiği bisikletler çoğumuzun motorundan 2 3 kat daha pahalı... Türkiyede de sağlam adamlar var dağ bisikleti ile ilgilenen. İnme kısmı bence en kolayı, tırmanmanın nasıl bir kondisyon gerektirdiğini siz düşünün
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Offf harbıden o nasıl inis di yaa bıde nasıl fren varmıs bu bısıkletlerde cıft dısk vardır da ıyı tutuyoo hee :)
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Ransom LTD Scott All Mountain & Enduro
12.403,10 YTL
Açıklayıcı olmuştur örnek bisikletimiz =)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Ransom LTD Scott All Mountain & Enduro
12.403,10 YTL
Açıklayıcı olmuştur örnek bisikletimiz =)

Maalesef bu fiyatlardalar.
Bir çok kriter var bu fiyatların yansımasında.
Ama benim o kadar bilgim yok bu konuda.
Bildiğim tek şey, metal yapısından, pedallara kadar her şeyin yüksek teknoloji ürünü olduğu...
Tabii doğal olarak ARGE için harcanan yüksek meblağlar..:)

Geçtiğimiz haftalarda fransızca bir forumda tartışmıştık bu konuyu.
Orada üye bir arkadaş aldığı bisikletine verdiği 3.500 euro fiyatın, çok olup olmadığını soruyordu.
Verilen cevapların hepsi de kelepir almışsın şeklindeydi.:)

Ben de benim oğlana bir bisiklet beğenmiştim.
200 euro etiketli.
Ulem bu kadar para verilir mi Allah'ın bisikletine diye düşünüyordum.

Utandım.
Ertesi gün gidip aldım bisikleti.:mrgreen:
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Ben cok kucuk yastan beri cogu cocuk gibi bisiklet ile icice buyudum. Sagımı solumu az yarmadım da sana anlatmışım İlkay abi :p
Fakat karadenizli olmanın getirdiği bir avantaj mı desem dezavantaj mı bilemiyorum, heryer dağ bayır... Normal bisikletle yapıyoduk biz bu adamın yaptıklarını hatta spor ayakkabıyı basıyoduk arka tekere fren tutmuyo diye =) adamda çift disk fren var. İş mi bunların yaptığı :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
Hayattan Pekbi Beklentileri Yok Sanırım:):)harbi yürek isterya incecik teker ilginç
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst