- Katılım
- 8 Ocak 2005
- Mesajlar
- 1,029
çok güzelllll,bayıldım,adrenalin bu olsa gerek
ömrümde ilk defa bu kadar tehlikeli bisiklet kullanan birini görüyorum, bende ağzım açık izledim, tebrik ederim.
Paylaşım için teşekkürler Mustafa Abi.
Bunlar daha herkese açık bisiklet parkında serbest sürüşler, daha azılıları var aslına bakarsanız.
Hadi koyayım desem topic kitlenir bence.
O parka teleferikle çıkıyolar arkasaşlar bu arada, adamlar kendilerini hiç haybeden yormuyor.
(Bisikletle çıkan deli sayısıda az değil ama)
Ransom LTD Scott All Mountain & Enduro
12.403,10 YTL
Açıklayıcı olmuştur örnek bisikletimiz =)