birde ENDUROya (MOTOSİKLETE) tehlikeli derler

Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
44
İmza mi gosteriyorum baska bir sey demiyorum..

En güzel adranalin salgılanacak yer adam nefes nefese kalıyo super Be.. inş. sağlam bi cross almayı dusunuyorum bende..
 

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne yalan solım ben dusecek diye bekledim ama saglam cıktı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla büyük yemin ediyorum bende yaparım bunu..

bmx yada dağ bisikleti farketmez..:cat:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
seyrederken ben kendimi kastım düşecek diye adamlar aşmışlar bu kadarınada pes artık kalbim dayanmaz böyle adrenaline of nefesin daraldı yemin ederim
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Dünya üzerinde yavaş gitmek için yapılmış pist yoktur.
Düşündüğünüzün aksine yavaş gidenler diğerlerinin canını tehlikeye atıyorlar.
Pistler limitleri zorlamak içindir.
Yeterince hızlı olmayanlar ya da acemiler, piste çıkmadan önce uyarılır, belli bir güzergahı takip etmeleri istenir.
Hatta hiç tecrübeleri yoksa ancak belli zaman dilimlerinde piste çıkmalarına izin verilir.
Orası özel bir yarış türü için düzenlenmiş bir pist.
Yani yarışıyorlar orada.
Oradan inmenin ücretsiz olduğunu da zannetmiyorum.
Burada bizim antreman yaptığımız pistlerde de durum böyledir.
Yavaş gidenler hayatımızı riske atarlar.
Piste buna göre tedbir alarak çıkarız.
Tabii bir zamanlar biz de yavaş guruptaydık.:)

Video filmdeki pistte yarislar duzenlenebiliyor olabilir ama video cekimi bir yaristan alinmis degil. Halka acikken, yani pist icinde birileri yarismiyor iken bu 2 kafadar ucarcasina (ki ucuyorlar zaten bazi bolumlerde) suruyorlar bisikletlerini.

Bence burada yavas gidenler degil, hizli gidenler tehlike yaratmaktadir.
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
adamların altındaki bisiklet tam profesyonel bir dağ bisikleti , fiyatı da 7000 euro civarı olması lazım , çok hafif , lastikleri dağ parkuları için özel üretim , frenleri çok güçlü ve süspansyionları tam profesyonel . tabii üstündeki adamlar da öyleymiş :) bravo...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
manyaq bea bunlar deli dürtmüş bunları motor var bir yerlerinde
 
Katılım
11 Mar 2008
Mesajlar
168
ben izlerken tırstım yaa oyun değil bişe değil bayağı uçurumun kenarında gidiuo bunlar ya:cyclopsan şaşırdım doğrusu
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
292
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bunlar harbiden sıyırmış deselerki bana al sana wildstar ama budağı bisikletle böyle ineceksin GET LAN İŞİNE canımı sokaktamı buldum derim
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
bu nebıcım bır parkurdur bole...acaba kac kısı telef oldu??kameraya cekende kameraya cekılen kadar superrr.harıka bır paylasım nefesım kesıldı...tskler..
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Video filmdeki pistte yarislar duzenlenebiliyor olabilir ama video cekimi bir yaristan alinmis degil. Halka acikken, yani pist icinde birileri yarismiyor iken bu 2 kafadar ucarcasina (ki ucuyorlar zaten bazi bolumlerde) suruyorlar bisikletlerini.

Bence burada yavas gidenler degil, hizli gidenler tehlike yaratmaktadir.

Anlaşamıycaz anlaşılan.:)

Piste antreman yapmak için de çıkabilirsiniz.
İlla yarışmak gerekmez.
Daha önce net olarak yazdım.
Eğer pistte sürüş yapıyorsanız ve sizden daha hızlı olanlar varsa, onları tehlikeye atmayacak şekilde sürüş yapmanız gerekiyor.
Şimdi ben 170 euro bayılıp girdiğim bir pistte saatte 50 km hızla sürüş yapacaksam, gider yolda yaparım.
Niye piste çıkıyoruz?
Sınırlarımızı zorlamak, yapabileceğimiz en iyi dereceyi yapmak için.
Ama senin sınırın çok küçükte olabilir.
O zaman senden hızlıları engellemeyeceksin.
Pistler hız kapasitenizi ölçeceğiniz yerlerdir.
Yani pistteki araç hızlı olacaktır.
Piste manzara seyretmeye girilmez.
Bu sefer anlatabilmişimdir inşallah.:wiinkk:

Bir de bunlar benim fikirlerim değil.
Pist kurallarıdır.
Ben uydurmadım yani.:p
Eğer bir piste girmeye kalkarsanız size hatırlatılacaktır.
Önceden haberiniz olsun.
Yoksa muhalefet olsun diye yazmadım tüm bunları...:)
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
329
en çok araya dalıp bende sizin gibi giderim ulen yapan mavi montlu genç arkadaşı tuttum. Türk olma ihtimali yüksek.

Birde sonlara doğru kameraya dal çarpıyor.
Yüze gelse yerle bir eder adamı
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
harika valla. mondial mi bunların markası :queen: good job meen :) :) adamlar 15 kglik demir parçasıyla nası viraj yapıyolar öle :) ben 130 kglık motorla yapamıyom viraj :queen::queen::queen:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
walla ne diim, izlerken keyif aldım cidden... aklıma geldi on seneden fazla olmuş ama.. bisiklette çok keyifliydi hani :)
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Bisikletli anarşikler:mrgreen:.Parkuru darmadağın ettiler valla:cherry:.Fakat helal olsun,her babayiğidin yapacağı iş değil.:cat:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Süper gerçekten adamlar aşmış adrenalin diye ben buna derim birazcık
kenardan kaçırsa yan tarafı uçurum cup hoppp yallaahhhh :queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst