Dünya üzerinde yavaş gitmek için yapılmış pist yoktur.
Düşündüğünüzün aksine yavaş gidenler diğerlerinin canını tehlikeye atıyorlar.
Pistler limitleri zorlamak içindir.
Yeterince hızlı olmayanlar ya da acemiler, piste çıkmadan önce uyarılır, belli bir güzergahı takip etmeleri istenir.
Hatta hiç tecrübeleri yoksa ancak belli zaman dilimlerinde piste çıkmalarına izin verilir.
Orası özel bir yarış türü için düzenlenmiş bir pist.
Yani yarışıyorlar orada.
Oradan inmenin ücretsiz olduğunu da zannetmiyorum.
Burada bizim antreman yaptığımız pistlerde de durum böyledir.
Yavaş gidenler hayatımızı riske atarlar.
Piste buna göre tedbir alarak çıkarız.
Tabii bir zamanlar biz de yavaş guruptaydık.