birde ENDUROya (MOTOSİKLETE) tehlikeli derler

Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
O nasıl güzel bir iniştir öyle bayıldım, izlemesi bile zevkliydi. Elin Fransız'ı (Belçika'lısı, İsviçre'lisi işte orası hernereyse) bisiklete özel parkur kurmuş, biz de motor içini bile yok. İniş güzel de, o tepe noktasına çıkmak tam bir eziyettir yahu, asııl pedala asıııııl pedala... Teşekkürler Arap Kadri.
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
128
Herifler manyak yaa. Nasil bir inisti oyle. :queen: :queen:
Paylasim icin tesekkurler :cat:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
valla superdi ama yiyosa o inişi bi de bisikletle cıksın... herhalde arabayla cıkarmıslardır onları:)
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
böylesi yok
ne demeli bilmiyorum büyük cesaret
o hızla o bayırdan aşagıya helal olsun
başlık biraz kaba olmaş sanki ama hakkını veriyoo :queen:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
nefes nefese izledim... izlerken bile adrenalini hissediyor insan...
burada arkadaşlarla tartışma konusu bile oldu...

Motosikletle yemez ama... Önde gidenden çok kameramana takıldım ben, sürekli bir takip var, bazı yerlerde geçecek gibi oluyor, sonra yavaşlıyor...
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
300
Paylaşım için teşekkürler Mustafa Abi.
Bunlar daha herkese açık bisiklet parkında serbest sürüşler, daha azılıları var aslına bakarsanız.
Hadi koyayım desem topic kitlenir bence.
O parka teleferikle çıkıyolar arkasaşlar bu arada, adamlar kendilerini hiç haybeden yormuyor.
(Bisikletle çıkan deli sayısıda az değil ama)
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Abi ben bunun canlısını bire bire Sofya'da Vitoşa'da izlemiştim hayran kaldım Teleferiklerle cıkıp deli gibi iniyorlardı bisiklet delisi oldugum için bisikletlere özel ilgi göstermiştim kros motor iskeletine pedal takmış gibilerdi amartisörler vallan deli gibiydi simdi görünce anılarım depreşti dağa çıkmak için gitmiştim oyle bir sey oldugunu bilmiyordum bilsem bir pisikletde ben alırdım boyle inemesemde yavas yavas inerdim cok canım çekmişti hayran kalmıştım.

Sadece oda degil insanlar bizim tereferikle yorulduğumuz yeri yürüyerek çikip yürüyerek iniyorlardı 3000 KB falan sanırım yüksekliği insanın nefesi kesiliyor cok güzel yer imkanı olanlara tavsiye ederim.
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
ömrümde ilk defa bu kadar tehlikeli bisiklet kullanan birini görüyorum, bende ağzım açık izledim, tebrik ederim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:queen::queen::queen:Bunlar şaşırmış lennnnnnnn kafayı yemişler bunlarda kayış atmış len manyak len bunlarrrrrr deliiiiii seyrederken korktum be çıldırmış bunlar iyiki bunlara motosiklet vermemişler bisikletle böyle giden motorla nasıl gider allah bilir helal olsun adamlara be gerçi hepsi biz motorcular gibi delide neyse:queen::queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adamlarda ne yürek var be abi..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst