- Katılım
- 18 Eyl 2003
- Mesajlar
- 3,013
- Konu Yazar
- #81
@Elegant
Kısaca şunu anlatmaya çalıştım; trafiğe çıkmış tecrübesiz birinin düşük süratte stabil olmayan sürüşünün trafikte yarattığı tehlike, senelerdir motor kullanmış, eğitim almış, altındaki motora hakim yüksek süratte stabil şekilde giden birinden çok çok yüksektir.
Yazılanlardan çok iyi anladığın bir bölüm de olmuş... "nasihat verir gibi siz de benim kadar iyi olsanız sürat yapmak tehlikeli olmaz manasına çekilebilir" evet işte aynen böyle demek istedim. Demek ki sen benim kadar iyi değilsin, o yüzden de sürati tehlikeli buluyorsun :mrgreen:
@xnode
Arkadaşım sen benim dediklerimin hiçbirini anlamamışsın. Predator[23rd] arkadaşımız da senin tam aksine dediklerimi kelimesi kelimesine anlamış ve sana açıklamaya çalışmış. Ama sanırım sen hala anlamak istemiyorsun. Evet sürat yapmak uygun şartlarda tehlikeli değildir! Sen şimdi bu cümleden ne anladın? Bunca kazanın nedeninin sürat olduğunu mu sanıyorsun? Altındaki motoru tanımadan, küçük motor kullanıp deneyim sahibi olmadan yarış motoruna binip gazlarsan tabi ki geberip gidersin. Bütün kazaların nedeni budur. Deneyimsizlik, eğitimsizlik, kendini bilememezlik...Arkadaş kimseyi riske edecek harekette bulunmadığını ve sürat yaptığını aynı paragrafta yazmış. Hatta ben dikkatli sürat yapıyorum demeye getirmiş daha önceki mesajlarda. Bu tarz söylemler kişinin görüşü olabilir saygımız var ama nasihat verir gibi siz de benim kadar iyi olsanız sürat yapmak tehlikeli olmaz manasına çekilebilir bazı arkadaşlar tarafından. Mesela benim tarafımdan.
Kısaca şunu anlatmaya çalıştım; trafiğe çıkmış tecrübesiz birinin düşük süratte stabil olmayan sürüşünün trafikte yarattığı tehlike, senelerdir motor kullanmış, eğitim almış, altındaki motora hakim yüksek süratte stabil şekilde giden birinden çok çok yüksektir.
Yazılanlardan çok iyi anladığın bir bölüm de olmuş... "nasihat verir gibi siz de benim kadar iyi olsanız sürat yapmak tehlikeli olmaz manasına çekilebilir" evet işte aynen böyle demek istedim. Demek ki sen benim kadar iyi değilsin, o yüzden de sürati tehlikeli buluyorsun :mrgreen:
@xnode
Hayır arkadaşım. Bu konuda yanlış düşünüyorsun. Ölen insanların bazılarının motosikleti çok iyi kullandığı konusunda haklısın ama motor kullanırken bilinçli ve sağlıklı bir beyine sahip olmak da gerekir. Sen; "ben çok iyi kullanıyorum, bana birşey olmaz" düşüncesiyle kapasitenin üstüne çıkarsan, en fazla 100 km/h süratle girilebilecek viraja 180 km/h süratle girmeye çalışırsan bir yerlerde patlaman çok doğaldır. Üzülerek bir örnek veriyorum : Murat Kadayıfçıoğlu.Ölen arkadaşlarımıza baktığımızda tamamına yakın bir çoğunluğun bu işi iyi bilen insanlar olduğunu göreceksiniz.
Son düzenleme: