Biraz geç oldu ama sonunda geldim işte

Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
45
Arkadaşlar merhaba.. Ben de yeni bir motosiklet kullanıcı adayı olarak aranızdayım.. 2 günlük bir eğitimden sonra hala motor alamamış biri olarak non kararım F650.. Ne dersiniz..
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
F650 küçük kalır, hayabusa felan al sen. :queen:

Hoşgeldin arkadaşım.:rendeer:
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
45
Almam lazım

Valla herkes farklı konuşuyor.. Ama çok beğendim yahu.. Almam lazım..
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
üncelikle aramıza hoşgeldin eyer kendine güvenin varsa tercih senin ama eytim şart saygılar.
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
hoş geldinn. bilinçli kullanırım diorsan. neden f650 olmasın . sonradan keşke demektense...
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
aramıza hoş geldin ama hemen ayrılacaksın ilk motorunu 650cc alırsan haberin olsun yarın konuyu tekrar açta enine boyuna konuşalım belki tekrar hayata döndürürüz seni
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
2 günlük eğitim hayabusaya bile yeter... Şimdiden hayırlısı olsun ne diyelim.....
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
sen onu bunu şunu bırak al 600rr keyfine bak :pşaka bi yana başlangıç için büyük deilmi :cyclopsan
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar merhaba.. Ben de yeni bir motosiklet kullanıcı adayı olarak aranızdayım.. 2 günlük bir eğitimden sonra hala motor alamamış biri olarak non kararım F650.. Ne dersiniz..

direk trafiği çıkacam demiyosan al,sakin yerlerde alıştır kendini biraz,özellikle durma antremanı yap derim :) kendini hazır hissedene kadar canını çıkar motorun.....
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
hocam bence ilk motor olarak biraz büyük ama yine de seçim senin ben olsam hyo gt250 alıp bi naked ile başlardım sonra alırsın bmwyi.evet güzel motor ama yürümeyi öğrenmeden koşulmaz ne kadar eğitim alsanda trafikte tecrübe ayrı birşey.özellikle istanbul ayrı tecrübe lazım
 
Katılım
28 Mar 2007
Mesajlar
138
Valla dostum bence hayalindeki motor ilk motorun olmasın,hayalin uzun sürmesi açısından söylüyorum. İlk önce acemiliğini baska bir motorla at sonra hayallerini gerçekleştir derim...
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
312
aramıza hoşgeldin...yeni başlayanlar (2 günlük egitim) için daha küçük cc tercih edilmesinden yanayım , doğrusuda olacagından eminim..tecrübe çok önemli , sonuçta 2 teker ,hata affetmez ..şimdiden hayırlı olsun ..
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
17
hoşgeldin kardeş motor zevk işi aleti beğenince gerisinin bi önemi kalmıyo
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
45
Var ya.. Kafayı yemezsem iyi.. Motora binmeden sıyırdı diyecekler.. Hiç bu kadar kararsız kalacağımı tahmin etmezdim.. F650 değilse Başlangıç için ne o zaman..

Bir de diyorum ki.. Bire bir eğitim alayım tekrar.. Şöyle günde 2 saatten dört gün süreyle.. İyi olur herhalde..
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
hayatında ilk defa motor sürecek birinin 3-5 saat ders alarak 650cclik motorara binebilmesi için olağan üstü bir tecrübe gerektirir kanımca. başlangıç için 2.el piyasası olan bir japonla ybr 125-cbf 150 gibi motorlar bence uygun olur saygılar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst