Biraz geç oldu ama sonunda geldim işte

Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Abi motor cidden insanı düşünmekten mahfediyor ama bence de sen buradaki abilerimi dinle küçük cc ile başla.Sonuçta mantıken de gördüğün eğitim iyi birşey ama senin biraz tecrübe kazanman lazım.Yeni mezun bir üniv. öğrencisini tutup da müdür vs. yapıyorlar mı?Kolay kolay yapmazlar ha olan da var ama hem şans diyelim hem de o arkadaş cidden yetenekli ki bırak olsun.Motor da biraz benziyor gibi.Tamam okumuşsundur diploman var da.Piyasaya çıktığında işveren adam tecrübe arar.Senin yıllarca aldığın eğitim pek sökmez.Motorunla trafiğe çıktığında-ki İstanbul trafiği berbat zaten- kendini hep kollaman gerekece.Bunu da aldığın eğitimle değil bu eğitim üzerine pişirip kattığın tecrübenle sağlarsın.Belki çok çok acemiye göre büyük laflar ettim ama yine de kendi fikirlerimdir.Saygılarımla...
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
45
İki gün eğitim aldım.. Cumartesi Pazar.. Günde 8 saat.. Toplam 16 saat.. Ama yine de yetmez diyorum tabi ki.. Bire bir 4 gün günde 2 saat daha eğitim daha alayım diyorum.. Tabi bu ileri sürüş eğitimi olacak..
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
.................. ............. /' /)
................./´ /)........./¯ //
..............,/¯// ......... /...//
............./...//. ......./¯ //
.........../´¯/'´ ¯/´¯ /.../ /
........./'.../... ./... /.../ //
........('(...´(... ....... ,../'. .')
.........\.......... ..... ..\/..../
..........''...\.... ..... . _.•´
............\....... ..... ..(
..............\..... ..... ...\

Bu gün yepyeni bir dünyanın kapılarını araladın yolcu,
burası motorcunun huzura erdiği yerdir, burası motorcuyu her yönden anlayan kendisi gibi insanları cevresinde her an görebileceği yerdir, burası rüyaların gercek oldugu, sınırların kalktığı yerdir, burası aklının bir köşesinde hep olan ama bir türlü adını koyamadıgın yer, evet..
07npphighwaycopyhm8.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst