- Katılım
- 29 Eki 2007
- Mesajlar
- 2,233
Abi motor cidden insanı düşünmekten mahfediyor ama bence de sen buradaki abilerimi dinle küçük cc ile başla.Sonuçta mantıken de gördüğün eğitim iyi birşey ama senin biraz tecrübe kazanman lazım.Yeni mezun bir üniv. öğrencisini tutup da müdür vs. yapıyorlar mı?Kolay kolay yapmazlar ha olan da var ama hem şans diyelim hem de o arkadaş cidden yetenekli ki bırak olsun.Motor da biraz benziyor gibi.Tamam okumuşsundur diploman var da.Piyasaya çıktığında işveren adam tecrübe arar.Senin yıllarca aldığın eğitim pek sökmez.Motorunla trafiğe çıktığında-ki İstanbul trafiği berbat zaten- kendini hep kollaman gerekece.Bunu da aldığın eğitimle değil bu eğitim üzerine pişirip kattığın tecrübenle sağlarsın.Belki çok çok acemiye göre büyük laflar ettim ama yine de kendi fikirlerimdir.Saygılarımla...