- Katılım
- 10 Eki 2007
- Mesajlar
- 45
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar merhaba.. Ben de yeni bir motosiklet kullanıcı adayı olarak aranızdayım.. 2 günlük bir eğitimden sonra hala motor alamamış biri olarak non kararım F650.. Ne dersiniz..
hosgeldin bılmıyorum ama bende 600rr aldım ve ılk motorum
Arkadaşlar merhaba.. Ben de yeni bir motosiklet kullanıcı adayı olarak aranızdayım.. 2 günlük bir eğitimden sonra hala motor alamamış biri olarak non kararım F650.. Ne dersiniz..