Bir zamanlar Tiger'dı :)

Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
d205d5.pjpeg


Böyleydi...


Böyle yaptım...İyi de yaptım.
61beb4.pjpeg






7a7ff8.pjpeg
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
1,639
beğendiysen ne mutlu sana kazasız belasız kullan belki arkay bi çamurluk düşünebilirsin
 
Katılım
13 Haz 2010
Mesajlar
356
gzl olmus bu kadarını yapmışken egsoz larıda açtır tam olsun :D
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
güzel olmuş.
bence de stop olmamış. arkadaki çanta demirlerini ve ön camı sökersen, gidonu da düz bir bar'a değiştirirsen baya orjinal bi çalışma olur.
bu arada arka sinyaller nerede ??
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
358
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
farklı olmuş..gayet güzzel görünüyor..ama cam ve arka stop olmamış sanki..bi de açıkcası koltuk rengi biraz sırıtıp bozmuş..
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
Stopu motorun rengine boyayıp, sinyalleri monte ettim.Fotoğrafı yarın yüklerim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:53 ----------

Yaramı deşmesene abiiiiii. ::crying::

Kırdın kırdın. :p

Yapıştırırız Batu. :bounce:
 
Katılım
29 Nis 2010
Mesajlar
29
Şahane olmuş hocam eline sağlık. Öndeki camı söküp, çamurluğuda bi elden geçirsen daha güzel bi görüntü ortaya çıkacağı kanısındayım :)
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
Şahane olmuş hocam eline sağlık. Öndeki camı söküp, çamurluğuda bi elden geçirsen daha güzel bi görüntü ortaya çıkacağı kanısındayım :)

Çamurluk yok şu an. :salut: :salut: :salut: :salut: :salut:

Ön cam her ne kadar kötü dursa da yenisini yapana kadar orada kalacak. rüzgarı neredeyse tamamen kestiği için çıkartmak istemiyorum. Bir sefer camsız olarak Çanakkale'ye gittim, göğüs ağrısından öleceğim sandım...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst