bu arada arka sinyaller nerede ??
Özcan abi rengi değiştirsen mi diyorum.![]()
Kanuu artık bi motor alsan diyoruum :bounce:
Yaramı deşmesene abiiiiii. ::crying::
Kırdın kırdın.![]()
Şahane olmuş hocam eline sağlık. Öndeki camı söküp, çamurluğuda bi elden geçirsen daha güzel bi görüntü ortaya çıkacağı kanısındayım![]()