bir piyanist_irf klasiği...

Katılım
8 Eyl 2010
Mesajlar
332
Arkadaşlar merhaba.
Dün akşam koray arkadaşımın aramasıyla bu sabah İRFAN abimizin yanına gitmeye karar verdik.Sabah 9 gibi yola çıktık derken 10 gibi karamürseldeydik.
Çay çorba faslından sonra muhabbet sohbet derken Nihat kardeşimizde geldi 4 kafadar lafın belini kırdık :pl:

6-7 aydır muzdarip olduğum bi konuyu dile getirdim ve ardından İRFAN abimiz sağolsun hemen sok bakım sen içeri bi motoru dedi:queen:
Sorun;sonradan aldığım göstergelerimi motosiklet,in orjinal tesisatına uymamasıydı ama tabi bu normal şartlarda geçerli:)
İrfan abimin yaklaşık 6 saatlik emeği sonucunda ancak halloldu.Evet evet yanlış duymadınız tamı tamına 6 saat.


Bu devirde kim kime 6 saatini ayırır?Bu da ayrı bi soru misafirperverliği biryana bu kadar emeğinden dolayı ALLAH razı olsun kendinden muhtemelen şu saatlerde uyuyodur:cherry:

İrfan abinin mekanı ilk ziyaret edişim,ama şok oldum herşey profesyonel herşey elemeği göznuru:)
Fazla sözü uzatmadan fotolara geçiyim



dediğim gibi tulum filan herşey professional :D




İNCE İŞÇİLİK( lehim+silikon )







Mete de İRFAN abimizin çırağı :D

Nİhat kardeşim..






Tekrar tekrar teşşkürlerimi bir borç bilirim İRFAN abim saolasın Allah seni MT nin başından eksik etmesin :D
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Ellerine sağlık İrfan müdürüm.:)Bu ara sesin çıkmıyor dedim.2 gün demeden icraatlar geldi.:)
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
abi eline sağlık ancak km saati değişti ise aslında daha kolay da yapabilirdiniz eski km saatinin tesisatını yeni km saatine aktarsaydınız daha kolay olur diye düşünüyorum :)
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
eline sağlık irfan agam.olurda yolum düşerse oralara,tanışacağım.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
İrfan bu, ne eder yapar halleder !
O küçük atölyesinde ne işler beceriyor bu küçük dev adam !!!!
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
koray: abi uğraşmayalım gidelim ybr nin elektrik tesisatını alalım

furkan: oldu bunu satıp yeni motor alalım:pl:

nihat: ahahaaa :queen:

irfan abi: ne alması hiç bir sorun yok bu iş olucak :bestmt:
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
koray: abi uğraşmayalım gidelim ybr nin elektrik tesisatını alalım

furkan: oldu bunu satıp yeni motor alalım:pl:

nihat: ahahaaa :queen:

irfan abi: ne alması hiç bir sorun yok bu iş olucak :bestmt:

kolayı kazandım ama... :queen:
furkan da muhtemelen dershaneyi astı :queen:
abant gezisine motor kalmasın...
 
Katılım
8 Eyl 2010
Mesajlar
332
abi eline sağlık ancak km saati değişti ise aslında daha kolay da yapabilirdiniz eski km saatinin tesisatını yeni km saatine aktarsaydınız daha kolay olur diye düşünüyorum :)

kardeşim km saati değil asıl mesele :) km saati tamam ama sinyaller far uzun vs gostergede baglantıları yoktu uymuyodu uydurduk tesisat
çektik :)
daha dogrusu irfan abi çekti bizde seyrettik:D
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
problem hallolmuş:cat: Göstergelerde on numara yakışmış...

Yayında ve yapımda emeğiği geçen herkezin eline sağlık:p
 
Katılım
8 Eyl 2010
Mesajlar
332
aynen ya sinyal verdiğimde göstergede görmek,gece kac km ıle gıttıgımıı gormek,hee bide kontak anahtarını o gostergenın ortasına oturtmak super oldu :D motorum normal motora donmeye basladı:D
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
443
valla ben çok güzel olmuş filan diye hiç sevinemedim kimse kusura bakmasın. iki tane kıytırık gösterge için hatır için de olsa kimse kimseyi 6 saat meşgul etmemeli. tamam irfan kardeşimiz çok iyi çok güzel insan ama yazık yani. onun ailesi yok mu?
 
Katılım
8 Eyl 2010
Mesajlar
332
kıytırık kelimesini kullanman hoş değil onun dışında yorum yapmıcam.
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
valla ben çok güzel olmuş filan diye hiç sevinemedim kimse kusura bakmasın. iki tane kıytırık gösterge için hatır için de olsa kimse kimseyi 6 saat meşgul etmemeli. tamam irfan kardeşimiz çok iyi çok güzel insan ama yazık yani. onun ailesi yok mu?

senin söylediğin laf mı şimdi... şaka mı yaptın, kıytırık gösterge falan..sen o göstergeden daha kıytırık konuştun:mrgreen:
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
443
senin motorun veya benim motorum farketmez 6saat bi emek söz konusu olursa o gösterge bu emeğin yanında kıytırık olur otomatik olarak. kişisel almayalım kelimeyi. benim bu işten anladığım iyi niyeti suistimal birader.. siz ne anlıyorsunuz bilemem bu benim görüşüm.
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
senin motorun veya benim motorum farketmez 6saat bi emek söz konusu olursa o gösterge bu emeğin yanında kıytırık olur otomatik olarak. kişisel almayalım kelimeyi. benim bu işten anladığım iyi niyeti suistimal birader.. siz ne anlıyorsunuz bilemem bu benim görüşüm.

ben senin biraderin değilim.. :cat: irfan aga bizim motorumuzla sohbet esnasında uğraşıyor işte..
muhasebeyi ve mesaiyi sen tutmadığına göre sıkıntı yok.. emeğe karşı saygı çerçevesinde konu açılmış teşekkür edilmiş..
ya irfan agaya teşekkür et yada muhalif olma ok..:bounce:
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
İrfan abi helal olsun...
sende ki bu guzel yurek herkeste olsa keske...
ustekki ypruma birsey demek istemiyorum ama...
bunun adi fedakarlik ve yardimci olmaktir...
benim elimden gelse bende yaparim...
saatine bakmam...
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
443
irfan aganın yaptığı tabii ki fedakarlık biz onu mu tartışıyoruz burada :) altın gibi adam ona sözümüz mü oldu mis gibi yapmış işte elinden geleni her zamanki gibi. burda mesele bi gösterge için onu 6 saat çalıştırmak bu da mı fedakarlık oluyo :mrgreen: biz büyüklerimizden böyle görmedik kendi işimiz için kimseyi 6 saat çalıştırmayız evelallah. irfan agayla arkadaşlığımın bozulması pahasına motorum başında onu 6 saat esir etmem demek istiyorum ama anlayan kim. ahbap çavuşlar hemen doluştu neyse bana müsade..
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
furkan benim fotoşarı neden koymadın apaçi..
o kadar bende çekildim... :queen:
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
birseyi anlatirken dogru kelimeleri secerseniz...
yanlis anlasilmazsiniz...
yazdiginiz son yorum da bile satasma varken, neyazdiginizi iyicene gozden gecirin derim...
bu konu da en guzel cevabi eminim İrfan abi verecektir...
sunu da belirteyim İrfan abinin yanina en son gectigimiz Ramazan gittim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst