- Katılım
- 8 Eyl 2010
- Mesajlar
- 332
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar merhaba.
Dün akşam koray arkadaşımın aramasıyla bu sabah İRFAN abimizin yanına gitmeye karar verdik.Sabah 9 gibi yola çıktık derken 10 gibi karamürseldeydik.
Çay çorba faslından sonra muhabbet sohbet derken Nihat kardeşimizde geldi 4 kafadar lafın belini kırdık
l:
6-7 aydır muzdarip olduğum bi konuyu dile getirdim ve ardından İRFAN abimiz sağolsun hemen sok bakım sen içeri bi motoru dedi:queen:
Sorun;sonradan aldığım göstergelerimi motosiklet,in orjinal tesisatına uymamasıydı ama tabi bu normal şartlarda geçerli
İrfan abimin yaklaşık 6 saatlik emeği sonucunda ancak halloldu.Evet evet yanlış duymadınız tamı tamına 6 saat.
Bu devirde kim kime 6 saatini ayırır?Bu da ayrı bi soru misafirperverliği biryana bu kadar emeğinden dolayı ALLAH razı olsun kendinden muhtemelen şu saatlerde uyuyodur:cherry:
İrfan abinin mekanı ilk ziyaret edişim,ama şok oldum herşey profesyonel herşey elemeği göznuru
Fazla sözü uzatmadan fotolara geçiyim

dediğim gibi tulum filan herşey professional


İNCE İŞÇİLİK( lehim+silikon )



Mete de İRFAN abimizin çırağı

Nİhat kardeşim..


Tekrar tekrar teşşkürlerimi bir borç bilirim İRFAN abim saolasın Allah seni MT nin başından eksik etmesin
Dün akşam koray arkadaşımın aramasıyla bu sabah İRFAN abimizin yanına gitmeye karar verdik.Sabah 9 gibi yola çıktık derken 10 gibi karamürseldeydik.
Çay çorba faslından sonra muhabbet sohbet derken Nihat kardeşimizde geldi 4 kafadar lafın belini kırdık
6-7 aydır muzdarip olduğum bi konuyu dile getirdim ve ardından İRFAN abimiz sağolsun hemen sok bakım sen içeri bi motoru dedi:queen:
Sorun;sonradan aldığım göstergelerimi motosiklet,in orjinal tesisatına uymamasıydı ama tabi bu normal şartlarda geçerli
İrfan abimin yaklaşık 6 saatlik emeği sonucunda ancak halloldu.Evet evet yanlış duymadınız tamı tamına 6 saat.
Bu devirde kim kime 6 saatini ayırır?Bu da ayrı bi soru misafirperverliği biryana bu kadar emeğinden dolayı ALLAH razı olsun kendinden muhtemelen şu saatlerde uyuyodur:cherry:
İrfan abinin mekanı ilk ziyaret edişim,ama şok oldum herşey profesyonel herşey elemeği göznuru
Fazla sözü uzatmadan fotolara geçiyim

dediğim gibi tulum filan herşey professional


İNCE İŞÇİLİK( lehim+silikon )



Mete de İRFAN abimizin çırağı

Nİhat kardeşim..


Tekrar tekrar teşşkürlerimi bir borç bilirim İRFAN abim saolasın Allah seni MT nin başından eksik etmesin