Bir motorcunun kaza sonrası yaşadığı korkunç olaylar.

Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkdaşlar bir kaza haberide benden.
faili benim.
saat,20:30 civarları.
bahçelievler de sağın en sağından yani biz motorcuların bize ait saydığı yerden gidiyorum(zaten caddeden girriğim için emniyet şeridi yoktu)
hızım yüksek değildi.enfazla 30km/h
trafik kilit.
bulunduğum istikamet rampa aşağı.
sokakla caddenin kesiştiği noktaya 10m kala ara.aniden sağa dönüş yaptı.bende çaresiz fren sıkmama ragmen araca sağ ön kapıdan vurdum.
vurur vurmaz asfalta kapaklandım.
önce elimi yere koydum ardondan omuzum ver sırtım elimi takip etti.
sonuçta ALLAH a şükür yaralanma yada baska arızi bir durum yaşamadım.
ama,eldiven,kask,korumalı mont ve mafsallı dizlikler üzerimdeydi.tedbirimi almıştım.
araç sürücüsü aracından iner inmez'' ne yapıyorsun sen?! ben sinyalimi vermiştim arabama vurdun ne yapıyorsun?diye çıkıştı.
bende biraz vakit geçtikten sonra''neyse öderim merak etme. fakat neden ben yere düştüğümde yanıma gelip bir şeyin var mı diye sormadın dedim.
o kargaşada iki ergen cıkageldi ve bana sessizden şu cümleleri fısıldadılar,''abi o adam burda esnaf ve O.Ç. nin tekidir'' dediler.
yorum yok.ergenler zaten gerekli yorumu yaptılar.
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
dün kısa bir mesafeye giderken dizlikleri takmamıştım. okudum kendime geldim. ALLAH korusun. bir daha dizliksiz binmem
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ergenlik döneminden sonra dizler özellikle çok hassaslaşıyor.artık cocuklugumuzdaki gibi dizlerimizin üstüne düştükten sonra tekrar kalkıp koşamıyoruz.
d,kkatl, olalım lütfen
bu arada masrafın 300 tl oldugunu söyledi aracın sahibi.servis bu fiyatı biçmiş.
15 cm x 35 cm ebatlarında bir çökelme ve boya tahrişi var.
kaporta düzeltilecek ve malum yer boyanacak.
servis 300 tl demiş.arac 2010 yada 11 model accent era.
sizce bu kadar tutar mı arkadaslar.
sağlığıma birşey olmadı ama cebime oldu.(mal canın yongasıdır):silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:26 ----------

dün kısa bir mesafeye giderken dizlikleri takmamıştım. okudum kendime geldim. ALLAH korusun. bir daha dizliksiz binmem

ergenlik döneminden sonra dizler özellikle çok hassaslaşıyor.artık cocuklugumuzdaki gibi dizlerimizin üstüne düştükten sonra tekrar kalkıp koşamıyoruz.
dikkatli olalım lütfen!
bu arada masrafın 300 tl oldugunu söyledi aracın sahibi.servis bu fiyatı biçmiş.
15 cm x 35 cm ebatlarında bir çökelme ve boya tahrişi var.
kaporta düzeltilecek ve malum yer boyanacak.
servis 300 tl demiş.arac 2010 yada 11 model accent era.
sizce bu kadar tutar mı arkadaslar.
sağlığıma birşey olmadı ama cebime oldu.(mal canın yongasıdır):silent:
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
1,357
ergenlik döneminden sonra dizler özellikle çok hassaslaşıyor.artık cocuklugumuzdaki gibi dizlerimizin üstüne düştükten sonra tekrar kalkıp koşamıyoruz.
d,kkatl, olalım lütfen
bu arada masrafın 300 tl oldugunu söyledi aracın sahibi.servis bu fiyatı biçmiş.
15 cm x 35 cm ebatlarında bir çökelme ve boya tahrişi var.
kaporta düzeltilecek ve malum yer boyanacak.

Tutanak tutturuldu mu ki ödeme yapıyorsun?Ben yerdeyken bana bağırsa gidip döverim;plakayı da kapatır kaçarım.Sıkıysa yakalatsın.
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tutanak tutturuldu mu ki ödeme yapıyorsun?Ben yerdeyken bana bağırsa gidip döverim;plakayı da kapatır kaçarım.Sıkıysa yakalatsın.

ben tutanak tutmayalım dedim.sinyal verdim arkadaki adamda gördü dedi.
polis belasıyla ugrasmayayım dedim.
bir de c.tesi ehliyet sınavına giricem.anlayacagın ehliyetsizlikten ötürü ölümü görüp sıtmaya razı oldum.
 
Katılım
5 Eyl 2010
Mesajlar
13
Korkunç bi olay gerçekten öncelikle büyük geçmiş olsun dostumuza , akıl almaz durumlar üst üste gelmiş Çarpan şuursuz araç sürücüsüne mi kızalım ? sokakta 1000 lercesi var !
Kurtarmaya gelen bilinçsiz insanlaramı kızalım ? %99 u biliçsiz !
Sağlık sisteminemi kızalım ? Bu düzende Değişecek gibi gözükmüyor !
Yada bukadar kaosun, saçmalığın, bilinçsizliğin, tehlikenin ve yanlışın içinde hala bu büyük arzumuzu özgürlüğümüzü yaşamaya çalışan biz motorculara mı kızalım bilemiyorum Trafikte nekadar tecrübeli olursak olalım Tanrı herzaman biz motorcuların yanında olsun .
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
1,357
ben tutanak tutmayalım dedim.sinyal verdim arkadaki adamda gördü dedi.
polis belasıyla ugrasmayayım dedim.
bir de c.tesi ehliyet sınavına giricem.anlayacagın ehliyetsizlikten ötürü ölümü görüp sıtmaya razı oldum.

O zaman şimdilik mecbur idare edeceksin.Neyse geçmiş olsun,ehliyetsiz çıkmaman ve araçların sağında iken dikkatli olman gerektiğini öğrenmiş oldun.

Özel s. sigortası olsa işine yarardı kuşkusuz.Ama şöyle bir durum da var;sağdan soldan okuduğum kadarıyla bazı sigortalar motosiklet kazalarını poliçeye dahil etmiyor.Aslı astarı var mıdır bilemem.


Scooturk de enver arkadaşımız kendi yazdığına göre şu an fizik tedavi için sıra bekliyormuş;bir iki ufak durum dışında büyük sıkıntısı kalmamış sanırım.Hatta yeni kaskının siparişini vermiş.Büyük geçmiş olsun.
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O zaman şimdilik mecbur idare edeceksin.Neyse geçmiş olsun,ehliyetsiz çıkmaman ve araçların sağında iken dikkatli olman gerektiğini öğrenmiş oldun.

Özel s. sigortası olsa işine yarardı kuşkusuz.Ama şöyle bir durum da var;sağdan soldan okuduğum kadarıyla bazı sigortalar motosiklet kazalarını poliçeye dahil etmiyor.Aslı astarı var mıdır bilemem.


Scooturk de enver arkadaşımız kendi yazdığına göre şu an fizik tedavi için sıra bekliyormuş;bir iki ufak durum dışında büyük sıkıntısı kalmamış sanırım.Hatta yeni kaskının siparişini vermiş.Büyük geçmiş olsun.

evet.bende riske girmek istemedim.
bu arada aslında dikkatli kullanırım ama o an ne oldu anlamadım.zten kazalar o anda oluyor..
motorum var diye artistik patinajlar yapmam asla.ama bu olay benim daha bir dikkatli olmalı sağladı.
fakat ehliyet olmadan sürmenn suç(kabahat)olmasına fitil oluyorum.sınavda cıkan sorulara bakıyorum;adımı soyadımı yazmadan bitiriyorum nredeyse hepsini.bir de sürüş olarakta iyiyim.
fakat gel gör ki illa devlet bizi soyacak.(vergiler harç paraları sınav paraları vb) yoksa suçlu sayıyor bizi.ahhh bee ahhh.bu ne düzendir böyle.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:23 ----------

arkadasın olay yerinde olsaydım eger. o adamın kafası gözü dağılırdı.4 tekere yada her hangi bir bineğe binince insanlar kendilerini öncelikli(hatta haşa nerdeyse kusursuz ve yaptıklarından sual olunmayacak tanrı sayıyorlar) sanmaları benim onlara karsı nefretimi iyice derinleştiriyor.ehliyetimi alayım yollarda nasıl insan hizaya getirilirmiş bu forumda yazacağım İnşaALLAH.
suskunluğumuz korkaklığımızdan değil,affediciliğimizdendir değil mi motorcu arkadaşlarım!?
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
arkadaşım çok geçmiş olsun dün yarıya kadar okudum bugün tamamladım..yaşananlar şaka gibi ama senin suçun yok burası türkiye neyse ki yaşıyorsun.Nasılda o çaresizliğin acının içinde ilk kaza anında korumuşşun kendini cahil can kurtarıcılarından.gerçekten allah sabır versin aynı ona benzer kazayı benim arkadaşım yaptı sağ bacak 16 yerden kırık doktor kemikleri yap-boz gibi dizmiş çok çekti.her gün kan sulandırıcı iğnelerini ben yaptım annesi gözü gibi baktı hergün inek bacağı kaynatıp ilik yedirdi şimdi turp gibi:)onun kazasını tek taraflı olduğu için sigortası ve arac sigortası karşılamadı 15 milyar hastane platin vida masrafı oldu devleti devlete şikayet etti mahkemeye verdi ama tık yok tek taraflı yapılan kazalarda arac ve sağlık sigortası hiç bir işe yaramıyor neyse her şeyin hayırlısı ..sana çok geçmiş olsun allah tekrar kaza bela vermesin..başından geçenlere çok üzüldüm
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben omersirin ama savaskayan"ın hesabından yazıyorum.iyi kötü mürekkep yalamışlığım var ama başınızdan geçenleri bir saniye bile dikkatim dağılmadan okudum, evvelce hiçbir metni böyle dikkatli okumamıştım. Biraz klışe olacak ancak 50 yıldır AB kapısında bekletildiğimiz yazılı gastelerde, geçenlerde ilerleme raporu yayımlandı 14 müzakere başlığından sadece 1 tanesini kapatmışız. Durum buyken "bizi neden almıyorlar", "bizi oyalıyorlar" diye efelenip kahvehane tipi söylenip duruyoruz. Sağlık sistemindeki geri kalmışlığı, zavallılığ ve vahşi kapitalizmi doğrudan tecrübe etmişsiniz. Büyük geçmiş olsun. İnanın ki başka bir bozukluğu adli sistemde de yaşarsınız, zira ben adli sistemde çalışıyorum ve her gün bu tür garipliklerle ve saçmalıklarla karşılaşıyorum. Yine yeniden çok geçmiş olsun.
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
438
Cok gecmıs olsun arkadasım basından gecenlerı gercekten cok buyuk bır dıkkatle ve uzulerek okudum, cok cok, gecmıs olsun.

Umarım eskı saglıgına yenıden kavusur ve aramıza donersın. valla bu anlattıklarına cok sasırmadım. bende 2006 yılında park halındekı motosıklet ımden dengemı kaybedıp dustum :) ve sag bas parmagımı kırdım. sancaktepeden numune ye kadar 4 hastanede (ozel) lerde dahıl olmak uzere senınkının yanında hıc bır onemı bıle olamaz ancak o para delısı ınsanların gazabına bende ugradım. yanı dıyecegım okı oralar sıfa degıl, rezalet sacıyor.

Tekrar gecmıs olsun....
 
Katılım
6 Mar 2010
Mesajlar
472
Affınıza sığınarak; Allah belasını versin böylelerinin.

Bir forumda okudum adam anlatıyor;

Kafede oturuyorum, yan masada dört kişilik öğle yemeği için gelmiş özel hastanede çalışan doktorlar var. Doktorun biri diyor, bugün bir hasta geldi prim için yolladım onu röntgene, biri diyor şuraya, biri diyor buraya.. Sonuçta para alıyorlar yapılan işlemlerden. İşte böylelerinin Allah belasını versin !
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
Enver bey büyük geçmiş olsun.. Makita marka matkap ile uyuşturma yapmadan bileğe platin çivi çakmak korku filmlerinden testere 3'ü hatırlattı bana. Kalan kısımlar için 13.Cuma yada Freddy Kruger hastanede falan diyebiliriz. Benim sözlerimde klişe ama bu böyle. Maalesef Türkiye'de insanlar işe girebilmek için 50 takla atarken; işe girdikten sonra iş yapmamak için 50 takla atıyorlar ve hal böyle iken bu tip traji komik durumlar ortaya çıkıyor. Türk toplumundaki temel mantalite "sen benim kim olduğumu biliyormusun?" ile başlar ve devam eder. Ey insancık "ne olduğunun ne önemi var; ne yapabildiğin önemli"... Adam beyin cerrahı olmuş; ama ne yapacağını bilemedikten sonra bir pansumancının teşhisi daha isabetli olabiliyor.. Hay allahım, anlayıs farklı felsefe farklı.. Bir gün Lüksemburg'ta ufak bir trafik kazası atlatmıştım. Oradaki hizmet ile bu okuduklarım o kadar farklı idi ki.. Neyse lafı uzatmayalım; büyük geçmiş olsun...
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Üzücü ve bir o kadarda düşündürücü bir durum Arkadaşa geçmiş olsun derken Görevini layıkıyla yapmayan sağlık görevlilerinde de burdan sevgilerimi iletiyorum .!!!!!!(Hemde ne sevgi)
 
Katılım
22 Eyl 2010
Mesajlar
5
Allah acil sifalar versin...büyük gecmiş olsun....Ama işte sonucta burası türkiye...
daha kötüsü de olabilirdi..
 
Katılım
25 Şub 2010
Mesajlar
71
okudum,okudum,okudum, sıra yorum yapmaya gelince tıkandım kaldım, ne yazacam ne diyecem bilemedim,
arabayı kullanan sürücüyemi söveyim, cadı hemşireyemi, iddaaya tutuşan hasta bakıcılara mı yoksa okumuşda adam olmuş diye tabir edilen beyin cerrahınamı?
Allah topunun belasını versin, bu ülkeden soğumamak, bıkmamak için neden gösterin bana,
çok geçmiş olsun dostum!!! fazla laf söyleyemiyorum.

Benimde aklıma hiçbirşey gelmedi.. Senden alıntı yapayım dedim yazarken bile tıkandım alıntıya .. "Asil"dik .. "Rezil" olduk. Bu kadar...
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
32
Oncelikle arkadasimiza cok gecmis olsun. Kalemi de oldukca kuvvetli ve keyifliymis, o kadar badireye ragmen.
O zaman ben de ` Durmak yok yola devam ` son bir kac yildaki hastane rezilliklerimi anlatayim.
Babamin ameliyati icin kan gerekliydi ve Uludag Universitesinin kan bankasinda kan oldugu soylendi ve kan aramaniza gerek yok dendi. Ameliyata Bir bucuk saat kala hata yapmisiz kani Kizilay dan gidin getirin dediler, Alahtan cok zor da olsa yetistirdik.
Ayni ameliyat oncesi yapilacak islemler icin bir bankoya gittim. Kadin basladi saymaya yapilacaklari , durmadan 2 dakika konustu son hizla. Dediklerinden en ufak birsey anlamadim . Yanimda da ayni hastanede doktor olan bir arkadasim var. Dedim heralde o anlamistir. O da anlamsiz gozlerle bana bakti. O kadar sinir yorgunluk uzerine kadina bagrinmaya basladim. Dedim ben bu universitede master yapiyorum, hadi beni gectim yanimda burda doktor arkadasim var, biz sadece bastan savmak icin yaptiginiz aciklamalardan birsey anlamiyoruz yanimizdaki amca nasil halledecek bu isleri , derken bir anda toplumsal mutabakat saglayip herkes bagirip cagirip benimle birlikte oradakilere bagrinmaya basladi. Provakatif eylemim basariya ulasmis oldu.
Ananem oldukca yasli basli bir kadin merdivenler dustu kan revan . Neyse ambulans defalarca telefonda tacizlerimden sonra 8 10 dakika icinde geldi. Bursa devlet hastanesinde o halde kadinin rontgenini cekip ` kafasini vurup kanlar icinde kalmasina ragmen` eve gonderdiler. Ama agrilari bitmeyince ozel hastaneye goturduk ve adini hatirlayamadigim bir kemiginde kirik cikti ve 1 ay boyunca yerinden kipirdayamadan yatmasi gerekti, o basiretsiz doktorlar yuzunden gunlerce ayakta kaldigi icin.
Hayatta centilmelik yapmam ama bir arkadasimla Mudanya Tirilye arasi cok keyifli bir sekilde motorla gidiyoruz ve kaski ona verdim. Derken bir ariya carptim gozumle. Tam boyle oldu :) Ben alerjik bir insan olarak eczanede yapilan tonla mudehaleye ragmen yuzumun sag tarafinin sisip taninmaz hale gelmesine mani olamadik. Tek basima Devlet hastanesine gittim, bildigim bir igne var onu vursunlar diye . Dediler biz bildigimizi vururuz, bakin dedim ben cocuklugumdan beri alerjik sorunlarla ugrasiyorum bosuna vurursunuz , hala inat etti doktor demeye bin sahit arkadas. Ben hala aciklama yapmaya calisiyorum, yok naproksen , parasetamol alerji vs. Dedi ben o kadar bilmiyorum. Dedim seni doktor yapan saglik sisteminin ...
Cok dolmusum galiba :)
 
Katılım
20 Eki 2010
Mesajlar
4
Büyük geçmiş olsun Allah beterinden saklasın,kimse yaşamasın ister yüreğimiz ama ne güzel anlatmışsın hastanede hakkımızı arayalım alışsınlar en azından:(benimde epey oldu sol omuz dağılmıştı,banada aynen yok 3500 tl yatırmazsan ameliyata almayız vs,ikinci nokta ise lütfen hukuki mücadeleden vazgeçme!bana çarpan yaratık 180 promil alkollü,9.yargılanması,ters yönde vs vs,buna rağmen ilk davayı kazandık tabii ama tüm cezayı devlete ödüyor adam,benim kolum tutmuyor dünya kadar iş kaybım var vs o zaman tazminat davası açacaksın!iyi dedik açalım e oda paraylaymış iyimi hemde iyi para:(neyse tekrar geçmiş olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst