- Katılım
- 29 Eyl 2010
- Mesajlar
- 336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkdaşlar bir kaza haberide benden.
faili benim.
saat,20:30 civarları.
bahçelievler de sağın en sağından yani biz motorcuların bize ait saydığı yerden gidiyorum(zaten caddeden girriğim için emniyet şeridi yoktu)
hızım yüksek değildi.enfazla 30km/h
trafik kilit.
bulunduğum istikamet rampa aşağı.
sokakla caddenin kesiştiği noktaya 10m kala ara.aniden sağa dönüş yaptı.bende çaresiz fren sıkmama ragmen araca sağ ön kapıdan vurdum.
vurur vurmaz asfalta kapaklandım.
önce elimi yere koydum ardondan omuzum ver sırtım elimi takip etti.
sonuçta ALLAH a şükür yaralanma yada baska arızi bir durum yaşamadım.
ama,eldiven,kask,korumalı mont ve mafsallı dizlikler üzerimdeydi.tedbirimi almıştım.
araç sürücüsü aracından iner inmez'' ne yapıyorsun sen?! ben sinyalimi vermiştim arabama vurdun ne yapıyorsun?diye çıkıştı.
bende biraz vakit geçtikten sonra''neyse öderim merak etme. fakat neden ben yere düştüğümde yanıma gelip bir şeyin var mı diye sormadın dedim.
o kargaşada iki ergen cıkageldi ve bana sessizden şu cümleleri fısıldadılar,''abi o adam burda esnaf ve O.Ç. nin tekidir'' dediler.
yorum yok.ergenler zaten gerekli yorumu yaptılar.
faili benim.
saat,20:30 civarları.
bahçelievler de sağın en sağından yani biz motorcuların bize ait saydığı yerden gidiyorum(zaten caddeden girriğim için emniyet şeridi yoktu)
hızım yüksek değildi.enfazla 30km/h
trafik kilit.
bulunduğum istikamet rampa aşağı.
sokakla caddenin kesiştiği noktaya 10m kala ara.aniden sağa dönüş yaptı.bende çaresiz fren sıkmama ragmen araca sağ ön kapıdan vurdum.
vurur vurmaz asfalta kapaklandım.
önce elimi yere koydum ardondan omuzum ver sırtım elimi takip etti.
sonuçta ALLAH a şükür yaralanma yada baska arızi bir durum yaşamadım.
ama,eldiven,kask,korumalı mont ve mafsallı dizlikler üzerimdeydi.tedbirimi almıştım.
araç sürücüsü aracından iner inmez'' ne yapıyorsun sen?! ben sinyalimi vermiştim arabama vurdun ne yapıyorsun?diye çıkıştı.
bende biraz vakit geçtikten sonra''neyse öderim merak etme. fakat neden ben yere düştüğümde yanıma gelip bir şeyin var mı diye sormadın dedim.
o kargaşada iki ergen cıkageldi ve bana sessizden şu cümleleri fısıldadılar,''abi o adam burda esnaf ve O.Ç. nin tekidir'' dediler.
yorum yok.ergenler zaten gerekli yorumu yaptılar.