Konuyu Soluksuz, Yorumlarında hemen hemen hepsini okudum diyebilirim. Öncelikle Kaza Geçiren Arkadaşa Geçmiş olsun. Bugun 10 Kasım Bilindiği üzere Ulu Önder Ata'mızın ÖLüm YıL Dönümü, Saygıyla Anıyor ve Allahtan Rahmet Diliyorum. ATATÜRK'ün Her Sözü Takdire Şayandır. Lakin, BENİ TÜRK HEKİMLERİNE EMANET EDİNİZ Diyişine Oldum olası Aklım Ermedi. ATAMIZ Bunu Neye Dayaranak Söyledi yada TÜRK Hekimleri Kendilerini ŞEREFLENDİREN bu Konuşmandan Hiçmi Bir Ders Çıkarmadılar.. Onu Bunu Bilmiyorum Arkadaş, Bazen Türk oLduğumdan Nefret Edesim geliyor. Bende Çok Çektim Devlet Hastanelerinden vede üniversite Hastanelerinden, DOktorundan, Hasta Bakıcısından Alayından.. Ne diyim sizlere ALLAH'ınızdan ßuLun..