çok geçmiş olsun inan çok üzüldüm durumuna ama okurken kahkahalarla güldüm benim güzel ülkemden güzel manzaralar bunlar, malesef ki gerçeklerrr sen sadece bunun sağlık kısmını görmüşsün asıl bir de mahkeme kısmı var,bu ülkede mahkemeye düşeceğine..... düş daha iyi..... ama size tavsiyem böyle durumlarda ne olursa olsun devlet hastanesine gitmeyin ölebilirsiniz gerçekten durum ortada,siz siz olun sgk ile anlaşmalı bütün özel hastanelere gidebilirsiniz sigortanız olmasa bile çünkü kullandığınız motorun sigortası var, çünkü özel hastaneler acil durumda sizden tek kuruş para talep edemezler size öğle iyi bakarlar ki siz bile ağzı açık kalırsıznız inanın nöbetçi bütün icapcı doktorları bile evinden gelir,çünkü özel hastaneler sizin araç sigortanız sayesinde devlete öyle bir fatura çıkarırlar ki siz tek kuruş bile ödemezsiniz,sizde böylece krallar gibi bakınırsınız.... devlette herkes kral, temizlikçisi bile kraldan çok kralcıdır ama özel hastanelerde durum değişir öğle değildir...112 ambulansları siz nereye isterseniz oraya götürmek zorundalar eğer siz bir yer söylemezseniz devlete götürürler bilgilerinize.....