Bir motorcunun kaza sonrası yaşadığı korkunç olaylar.

Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
280
Bu Ülkede yaşamak istemiyorum arkadaş seviyorum ülkemi ama böyle Vatandaşları görünce aynı ülkenin vatandaşı olmaktansa elin ecnebisini vatandaş edinirim kusra kalmayın.

aynen öyle...
motosikletten de, hastanelerden de, memleketten de soğuyor bazen insan bu ülkenin bir parçası olmak istemiyorum diyecek kadar. çok büyük sabır, metanet varmış Enver'de ya da başa gelince bir şekilde dayanıyorsun.
Allah düşmanımın başına vermesin.
 
Katılım
12 Şub 2005
Mesajlar
504
Resmen dondum Bu kadar olmaz arkadaş .Bitmişş bu Ülke vatandaşının Yaşam hakkını savunmuyor Vatandaşını sevmiyor .

Hizmet bilinci Hizmet kalitesi sıfır Herşey Para olmuş yeter artık bunun ismi Fakir lik değil .
 
Katılım
12 Eki 2010
Mesajlar
101
abi böle bu şerefsizler 3 sene önce kardeşimde kaza yaptı kol kol sağ bacak kırı sağ bacakta platın 9 vida vardı adamlar cakcuk ediyorlardı sağolsun babam hastanenın ıcınde beyin cerrahinin burnunu ortapedisyenin 2 dişini dökünce 3 gun ıcınde ameliyat 2 gün içinde de taburcu şerefsiler bunlar
 
Katılım
22 Eyl 2010
Mesajlar
65
büyük geçmiş olsun kardeş...iğrenirdim zaten ama tekrardan iğrendim bu düzenden...bu tür insancıklardan....vah halimize vah....
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
arkadaş BİR SAĞLIK PERSONELİ olarak her yeri düzelttim diyen sağlık bakanına sesleniyorum nasıl düzetlmedir lan bu hani hiç kimse ayırd edilmeden tedavi edilecekti
arkadaş BİR SAĞLIK PERSONELİ olarak çok büyük bir utanç içindeyim malesef % 90 ı hastaneye temizlikçi bile olamayacak gerizekalılar sırf ülkenin eğitim sisteminin çarpıklığından doktor hemşire ve bilimum sağlık personeli oluyor
arkadaş BİR SAĞLIK PERSONELİ olarak hastalara kötü davranan şerefsizlere tepki gösterdiğim için cezalandırıldığım için kendimden nefret ediyorum
ben hastalara kötü muamele yapan adi şerefsiz meslektaşlarımdan nefret ettiğim kadar hiçbir şeyden nefret etmiyorum ve hep inşallah başınıza gelir diye beddua ediyorum



Ben öldüğüm zaman,beni sen yıka.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Evde yüksek sesle okudum bizimkilere..
Ağızları bir karış açık dinlediler..

Güzel memleketimiz kalkınıyor arkadaşlar yüzdeee bilmem kaaç ihracat artışııı bilmem kaaaç işsizlik düşüşü..
Sosyaaal devleeett, hukuuuk devletiiii...
Yerin dibine batasıcalar!

Bir devlet nasıl bu kadar insanını sevmez, nasıl bu kadar kendi vatandaşının düşmanı olur?

Bu devleti 80 küsür yılda nasıl bu hale getirdiler?

Düzelir mi?
Ha?
Düzelir miiii?
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
tamamen okudum tüylerim diken diken oldu, ancak sadece şunu söyleyebilirim ki arkadaşa Allah şifa versin ve kimseyi ne devlet ne de özel hastaneye muhtaç etmesin.
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
904
çok geçmiş olsun dostum. umarım tez zamanda tam sağlığına ve motoruna kavuşursun.
yaşadığın olaylar sıra sıra hepsi iğrenç güzelim ülkemizde hayvan dolu afedersiniz. fazla bişey diyemiyorum atarlar bizide forumdan.
 
Katılım
12 Şub 2005
Mesajlar
504
Çok büyük geçmiş olsun tekrardan Herkeze buradan çağrılarım var benim

1-İyi yada kötü sağlık Sigortası SSK yanına çok cüzi fiyatlara 2 yıllık sigortalar mevcut .
2-Bulunduğunuz şehirlerde az çok iyi kötü hastahaneleri belirlemek.
3-Kanınız bulunması zor bir kan ise Yedeklemek evinizde .
4-Full donanım giyinmeyi alışkanlık edinmek.

bunlar geliyor aklıma.

Birde Kaza anında düşmeyi bilmek ve şok anının eğitimini kafada canlandırıp reflex haline getirebilmek.
 
Katılım
26 Haz 2010
Mesajlar
22
ya abicim çok geçmiş olsun. Ben bu ülkenin devletinede polisinede hastanesinede o açgözlü şeref kıtlığı çeken insanlarınıda avukatınıda beyinsizinide taaaaaaaaaaaaaa 7 ceddini 7 kere öpeyim =) küfür etsem admin bey şutliycak beni.ondan sonra insanlar bana soruyor neden yurt dışında yaşamak istiyorsun diye.töbe töbee.. allah kolaylık versin abicim çok geçmiş olsun
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
222
2 ağustos gecesi - uzunçayır k14 girişinde yaptığım kaza

İnsanlık hali olur öyle hoş görülü ol az .. diyor bana kaderci hasta yakınları ... Böyle sinirlenirsem her işim ters gidermiş ... Allah razı olsunmuş bakıyolarmış bana ... Sanki otobanda yaralı köpek buldularda sevabına bakıyorlar. Siz adam olmazsınız... la havle diyip yatıyoruz gene ...

Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/mot...i-yasadigi-korkunc-olaylar.html#ixzz12wABdkqL

Alıntı: http://www.scooturk.net/showthread.php?t=8809

yahu insanın köpek kolası geliyor beee, köpek ollsamda hayvan severin biri gelse beni doktora götürse diyor çünkü insana gösterilmiyor hayvana gösterilen ilgi!!!
 
Katılım
1 Eki 2010
Mesajlar
6
çok geçmiş olsun inan çok üzüldüm durumuna ama okurken kahkahalarla güldüm benim güzel ülkemden güzel manzaralar bunlar, malesef ki gerçeklerrr sen sadece bunun sağlık kısmını görmüşsün asıl bir de mahkeme kısmı var,bu ülkede mahkemeye düşeceğine..... düş daha iyi..... ama size tavsiyem böyle durumlarda ne olursa olsun devlet hastanesine gitmeyin ölebilirsiniz gerçekten durum ortada,siz siz olun sgk ile anlaşmalı bütün özel hastanelere gidebilirsiniz sigortanız olmasa bile çünkü kullandığınız motorun sigortası var, çünkü özel hastaneler acil durumda sizden tek kuruş para talep edemezler size öğle iyi bakarlar ki siz bile ağzı açık kalırsıznız inanın nöbetçi bütün icapcı doktorları bile evinden gelir,çünkü özel hastaneler sizin araç sigortanız sayesinde devlete öyle bir fatura çıkarırlar ki siz tek kuruş bile ödemezsiniz,sizde böylece krallar gibi bakınırsınız.... devlette herkes kral, temizlikçisi bile kraldan çok kralcıdır ama özel hastanelerde durum değişir öğle değildir...112 ambulansları siz nereye isterseniz oraya götürmek zorundalar eğer siz bir yer söylemezseniz devlete götürürler bilgilerinize.....
 
Katılım
22 Ağu 2008
Mesajlar
770
Adama çektirdiklerine bak allah bunları bildi gibi yapsın ben bile sakin halimle o doktor bozuntularına dalardım resmen, bide hipokrat yemini ediyorlar.
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Yahu Enver sen bizi isletiyorsun sanirim...
Yurdumda böyle seyler olmaz..
Kesinlikle olmaz...:p

Yazilacak cok seyler varya bosver...
Yine kötü ben olucam... :cherry:

Cok cok gecmis olsun dostum..

Seni öldürmediklerine yat kalk dua et...:rendeer:
 
Katılım
20 Eki 2010
Mesajlar
50
Büyük geçmiş olsun.
Okurken tüylerim diken diken oldu. İnanasım gelmiyor bu insan hayatına verilen değere (daha doğrusu verilmeyen).
Her yer ticarethane olmuş, insanların yaşadığı zor durumlardan bile bir çıkar sağlama çabası almış başını gidiyor.

Allah kimseye yaşatmasın. Umarım sağlığınıza tekrar en kısa zamanda kavuşursunuz. Tekrar geçmiş olsun.

yazdiklarina aynen katiliyorym. Ulkemizde hasteneye dusmeyeceksin arkadas, dusersen bir tekmede onlar atiyor :(

kardes sanada buyuk gecmis olsun. basindan gecenler korkunc bir olay, okurken tuylerim diken gibi oldu resmen.
agustosta yapmissin kazayi simdi nasilsin kalici bir hasar yoktur insallah
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Ya mubarek bir türlü değil her türlü geçmiş olsun. Allah yar ve yardımcın olsun. :rendeer:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Vaylar bize vahlar bize..
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
10
Çok çok geçmiş olsun, okurken benim tüylerim diken diken oldu hatta okumakta zorlandım bazı yerleri. her satırına yazacak güzel sözlerim var o görevlileri anacak fakat bir şey değişmicek onuda biliyorum.

Ben motor kullanmıyorum, bisiklet kullanıyorum. 2 teker sonuçta aynı risk bizler içinde geçerli.Büyük çoğunluğu trafik öküzü yada malı yada gerizekalısı olan halkımın 2 tekerlere duyarlılık göstermesi herhalde bir kaç yüz yıl sona olur anca.

Bisikletle 350 buluşmasında Ankara Kızılay dan Kuğulu parka gittik, saolsun güvenlik görevlileri yollarda gerekli güvenlik önlemlerini aldılar ve bizde güvenli bir şekilde gidebildik.
Yolda giderken bazıları yandan laf atıyodu: "Bir bisikletiniz eksikti" diye, bizden bir arkadaşda cevabı yapıştırdı tabi "geri zekalı bunu senin evlatların içinde yapıyoruz" diye.

onu beşi bilmem, bu ülkede 2 tekerlerin sayısının artması, insanlarında buna alışıp ona göre davranması lazım.

Tekrar çok geçmiş olsun...
 
Katılım
18 Eki 2009
Mesajlar
264
Acil şifalar diliyorum.. Çok üzüldüm..
Haziran 2011'e mahkeme olması güldürücü bir durum.
O gün gelir ve umarım o sana çarpan şahıs hakettiği cezayı alır..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst