Bir motorcunun kaza sonrası yaşadığı korkunç olaylar.

Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Geçmiş olsun !..

Motorcu arkadaşımız kaza anında ve sonrasında büyük acılar yaşamış.

Yaşadıklarını güzel ve yerinde cümleler kurarak ifade etmiş..

En kısa zamanda eski sağlığına kavuşmasını dilerim.

Haydarpaşa doktorlarından; arabada motorda alınmaz artık.. :wiinkk:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Baştan sona her satırını tüylerin ürpererek okudum.
Kaza anında ve kaza sonrasında yaşananlar, günlerce süren trajik hastane macerası, daha çok uğraşacağınız adli süreç ve sağlık sorunları..
İnsan resmen isyan ediyor, söyleyecek söz bulamıyorum, nasıl bir ülkede yaşıyoruz ya da nasıl insan(!) bunlar???
Çok büyük geçmiş olsun, umarım bir an önce sağlığına kavuşup bir daha böyle bir olay yaşamazsın ve yargı mücadeleni kazanarak en azından çektiğin bunca şeyin biraz da olsa telafisi olur.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Çok geçmiş olsun, benzer olayı ben de yaşadım matkaptı beklemelerde su şişesiydi ıvır zıvır... Ama personel sorularıma cevap veriyordu allahtan..



Düşünmeden edemiyorum... Murat için Kartal araştırmada kırmızı odaya hiç bir şekilde sokmadılar. Bir doktor ara sıra elleri cebinde girip çıkıyordu. Ona sorduk nasıl diye, biraz umursamaz şekilde verdiği cevap: "Ooo ne o öyle ya, kol kopuk iç organlar gitmiş naptı bu adam nasıl bu hale geldi fena valla" dedi ve tekrar ellerini cebine sokup salına salına gitti. İçeride ne yaptılar ne ettiler hiç bir şey bilmiyorum, o an donup kalmaktan başka bir şey yapamıyor insan... En son bir kadın çıkıyor ve hastayı kaybettik ama zaten buraya gelmeden kalbi bir kere durmuştu yapacağımız bir şey yoktu diyor ve gidiyor...
Bilmiyorum belki de ölümünde onların da payı var, hiç bir zamanda bilemeyeceğim...

Adli tıp raporuna sonradan baktığımda görüyorum ki, öldüğü yer kısmında 6 seçenek var ( ambulans, hastane, ev,iş yeri, diğer) ve işaretlenen kısım "diğer" yani olay yerinde öldüğü gösteriliyor ama yaşıyordu. Kurumların birbirlerine sorumluluk yüklememesi için yapılan hoş bir jest gibi...

Ambulansların istenilen hastaneye götürme zorunlulukları olmalı, Özel hastanelerde bir sorun yaşadığım zaman hasta hakları temsilcisine gidiyorum ondan sonra ortalık karışıyor, devlette hiç bir değerimiz yok maalesef :( Bir insanı kimyası fiziği iyi diye doktor yaparsa bu sistem daha çok acılar çekeceğiz. İnsanlara yardım edeceğim, hayalim bu diyen insanlar olamıyor ama fizik kimya matematiğe asılıp zengin olurum diyenler doktor oluyor. ABD deki doktor dizilerini izliyorum, özellikle acil servis olanlarını adamlar zevkle ve hayat kurtarmak için yapıyor bu işi, bizimkilerse zengin olmak için, doktorlar dizimiz vardı bir iki kere izledim aşk sarmalları, ülke ne halde :(

Canınızı sıkabilir umarım okumazsınız yazdıklarımı...Çok düşündüm Murat kurtarılabilirdi, erken müdahale olabilirdi, kurtarılmaya çalışılabilirdi, tedavi için vücudu 3 e ayrılıp iyileştirilen hasta var yurtdışında.. Hayatımız çok ucuz ödediğimiz vergilerin hakkını hiç birimiz alamıyoruz...
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Nis 2010
Mesajlar
51
çok geçmiş olsun kardeşim. böyle şey olmaz ya nası insanlık bu allah hepsinin belasını versin.
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
gerçekler acıdır , acıtır ama gerçektir , gerçekte doğruda bir tanedir.

yurdum gerçeği işte , hemen hemen herkesin yaşadığı yaşayabileceği cinnet geçirten devlet kapıları , işin içine insan hayatı girince en adi suç bile utanıyor.

ancak insanlarımızda ruh olmadığından acımıyor , göz yumuyor ve bu çılgın terör lanet olası prosedürler devam ediyor , insanlarımız ölüyor , sakat kalıyor...

artık insanlarımızın içinde ne saygı ne sevgi kalmamış , iyiden iyiye daha kötüye gidiyor.

allah hepimizin sonunu hayr etsin.
 
Katılım
17 Tem 2010
Mesajlar
17
kanım dondu okurken yer yer de gülümsedim esprili bir kişilik o kadar olaya rağmen. maalesef ülkemizde her şey para ile yapılıyor. fersah fersah alınan vergiler birilerinin cebini dolduruyor bizler de böyle "hizmet" alıyoruz devletimizin hastanesinden parasını ödediğimiz doktordan hakiminden vs. adelet için özgürlük için... üstüne bir bardak soğuk su için...
geçmiş olsun..
 
Katılım
10 Eyl 2008
Mesajlar
264
arkadasım coook coook gecmis olsun uzuldum yazdıklarını okurken hem sana hemde bu devlete

arkadaslar esim sigortacı kusadası ergo sigorta acentesi bana yıllardır saglık sigortası yaptırıyor yatarak tedavi olan ucuzundan, allaha sukur kullandırmadı yuce allahım bugune kadar ama her motosiklet kullanan arkadas yaptırmalı 250 - 300 lira civarı fiyatları yaptırmak isteyen arkadaslar motosiklet kullanıyorum diye belirtsinler. yasagore fiyat farkları olabiliyormus ben 28 yasındayım bu sene prim 265 lira cıktı herkeze iyi gunler allah kimseye boyle gunler yasatmasıni

arkadasım tekrar cok gecmis olsun sanada umarım hicbirsey kalmadan iyilesir mahkemede de o surucunun cezası guzelce verilir!
 
Katılım
18 Eyl 2010
Mesajlar
287
kardeş çok geçmiş olsun bende kazamda hastaneye gittim ama doktorlar süperdi seni o kadar uğraştıran insanlar utansın .. beni 3 günde aldılar ameliyata 3 ayda sekeleyerek yürümeye başladım :D
 
Katılım
31 Mar 2010
Mesajlar
292
Allah sonumuzu hayır etsin.. Canım memleketim benim!

Çok geçmiş olsun arkadaşım..
 
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
251
Valla korku filmi gibi olmuş.Testere aklıma geldi.Devlet sağlık sisteminde boşluklar bıraktığından özelde de kamuda da benzer sorunlar yaşanmakta.sen acilden para alınmayacak diyosun televizyonda ama pratikte öyle olmuyor.çünkü dedikleri cümlelerin yasada bir karşılıları yok, olsaydı bunlar kimsenin başına gelmezdi.Televizyonda ahlakla ilgili bir konuşmada konuşmacı almanlar türklerden daha mı ahlaklı sadece yasalar ve uygulamalar düzeni sağlıyor demişti, gerçekten de doğruydu cümlesi....biraz farklı bir boyutundan baktım ama bütün yollar roma
 
Katılım
13 Haz 2010
Mesajlar
356
Geçmiş olsun Dostum inşallah en kıs sürede iyileşirsin yanlız şu doktorları dövesim geldi insanlar bu kadarmı vicdansız olurya yerinde olsam iyileşince şu sakatsın diyen herifi bi güzel döverim sonrada Saktsın işte vuramıoz derim Çok geçmiş olsun
 
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
280
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Enver Bey'e acil şifa diliyorum...
Bilinçsiz vatandaş ve polis ayrı bir konu ama hastane/doktor konusunda ben de iki laf etmeden duramayacağım. TÜ Edirne Tıp Fakültesi Hastanesi... İnsanlığını kaybetmemiş olanları tenzih ederim (ayrı tutarım) ama doktorların çoğundan köpek muamelesi bile göremiyorsunuz. (Ben hayvanlara kötü davranan veterinere rastlamadım.) Canınızın ne kadar yandığı, acilen müdahale edilmezse ölecek olmanız ve hatta ölmeniz tamamen önemsiz küçük şeyler onlar için. "Yoğun bakım" denilen şeyin adına da aldanmayın, kimsenin hastayla yoğun şekilde ilgilendiği filan yok. Gerekli aleti, serumu vb. bağlayıp kaderine terkediyorlar; güçlüysen hayatta kalıyorsun. Eniştem bir şekilde sağ çıktı, anneminse cenazesini aldık. Solunum zorluğu çeken, bilinci kapalı annem, "müşahade odası"nda 15 saatten fazla can çekişti ve bu süre zarfında birkaç kez boğazındaki balgamların hastabakıcı tarafından temizlenmesinden başka hiçbir müdahalede bulunulmadı, "yoğun bakım"a alındığında artık kurtulma şansı kalmamıştı... :'( Allah kimseyi hastanelere muhtaç etmesin...
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
arkadaş BİR SAĞLIK PERSONELİ olarak her yeri düzelttim diyen sağlık bakanına sesleniyorum nasıl düzetlmedir lan bu hani hiç kimse ayırd edilmeden tedavi edilecekti
arkadaş BİR SAĞLIK PERSONELİ olarak çok büyük bir utanç içindeyim malesef % 90 ı hastaneye temizlikçi bile olamayacak gerizekalılar sırf ülkenin eğitim sisteminin çarpıklığından doktor hemşire ve bilimum sağlık personeli oluyor
arkadaş BİR SAĞLIK PERSONELİ olarak hastalara kötü davranan şerefsizlere tepki gösterdiğim için cezalandırıldığım için kendimden nefret ediyorum
ben hastalara kötü muamele yapan adi şerefsiz meslektaşlarımdan nefret ettiğim kadar hiçbir şeyden nefret etmiyorum ve hep inşallah başınıza gelir diye beddua ediyorum
 
Katılım
6 Ara 2006
Mesajlar
227
Bir solukta okudum, cok üzücü gercekten.
Burasi Türkiye iste, yarin birgün allah korusun bizimde basimiza gelse ayni seyleri bizde yasiyacagiz. Insan hayatinin hic bir degeri olmayan, insanlarin birbirine saygisi ,sevgisi olmayan bir müslüman memleketinde, (hangisi farkliysa) ömrümüzün tükenmesi icler acisi.
Bazi seyleri duyunca keske burda dogmasaydim diyor, isyan ettiriyorlar insanlari.
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Enver çok geçmiş olsun, maalesef durum böyle.

Senin yazıyı okurken bu memlekette niçin motosiklet kullanılmaması gerektiğini anladım.

Hastane ve diğerlerine değinmiyorum bile.

Canımızı yolda mı bulduk biz?

Adam arkadan çarpsın, üstüne inkar etsin, ....

Çektiğin acılar bir yana, bunlar da adama çok koyar.

İnş. bir an önce iyileşirsin, bende cbf150 var ama Allah nasip ederse bir dahakine cross motor alacağım.

Yok bu trafikde motosiklet kullanılmaz.

Adam gece vakti tenha olsa idi şu anda seni ölüme terk etmişti.
 
Katılım
11 Haz 2008
Mesajlar
429
Arkadaşım geçmiş olsun.

Allah yardımcın olsun. En kısa zamanda iyileşmeni dilerim.

Düzen, hastaneler vs hakkında konuşulacak çok şey var.

Ama somut olan senin hayatta olman, iyileşme yolunda olman.

Allah başka kaza vermesin.
 
Katılım
12 Şub 2005
Mesajlar
504
Bu Ülkede yaşamak istemiyorum arkadaş seviyorum ülkemi ama böyle Vatandaşları görünce aynı ülkenin vatandaşı olmaktansa elin ecnebisini vatandaş edinirim kusra kalmayın.
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
ÇARPAN KISIYE BURDAN BUYUK SAYGILARI, KUFURLERIMİ DAha gonderecek cok sey var
ama yerı degıl, flım gıbı bır kaza olmus buyuk gecmıs olsun,
Bu Tarz kısılırı scaina R 420 ıle otobanda onune katacan suruyecen
::angry2::::angry2::::ranntign::ranntign::rantinp:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
arkadaş BİR SAĞLIK PERSONELİ olarak her yeri düzelttim diyen sağlık bakanına sesleniyorum nasıl düzetlmedir lan bu hani hiç kimse ayırd edilmeden tedavi edilecekti
arkadaş BİR SAĞLIK PERSONELİ olarak çok büyük bir utanç içindeyim malesef % 90 ı hastaneye temizlikçi bile olamayacak gerizekalılar sırf ülkenin eğitim sisteminin çarpıklığından doktor hemşire ve bilimum sağlık personeli oluyor
arkadaş BİR SAĞLIK PERSONELİ olarak hastalara kötü davranan şerefsizlere tepki gösterdiğim için cezalandırıldığım için kendimden nefret ediyorum
ben hastalara kötü muamele yapan adi şerefsiz meslektaşlarımdan nefret ettiğim kadar hiçbir şeyden nefret etmiyorum ve hep inşallah başınıza gelir diye beddua ediyorum

evet dostum seni tebrik ediyorum.aynı meslekte olmana rağmen at gözlüğüyle değilde objektif olarak bakıp konuşabildiğin için..
tebrik ediyorum aynı meslektesin diye her ne kadar az da olsa doğrunun yanında alayına gider diye körükörüne yanlışlarıda savunmadığın için..
tebrikler doğruyu yanlışı ayırd edebildiğin ve ekmek yediğin mesleğin bile yanlışlarını yanlışlıklarını açıkyüreklilikle söyleyebildiğin için...



bu arada enver kardeşimize de geçmiş olsun ,Allah acilen şifalar versin diyorum.ama belirtmeden edemeyeceğim ben olsam( Allah korusun) o kadar dayanıklı,metanetli davranamazdım.dayanamazdım ....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst