- Katılım
- 28 Ara 2009
- Mesajlar
- 1,329
Geçmiş olsun !..
Motorcu arkadaşımız kaza anında ve sonrasında büyük acılar yaşamış.
Yaşadıklarını güzel ve yerinde cümleler kurarak ifade etmiş..
En kısa zamanda eski sağlığına kavuşmasını dilerim.
Haydarpaşa doktorlarından; arabada motorda alınmaz artık.. :wiinkk:
Motorcu arkadaşımız kaza anında ve sonrasında büyük acılar yaşamış.
Yaşadıklarını güzel ve yerinde cümleler kurarak ifade etmiş..
En kısa zamanda eski sağlığına kavuşmasını dilerim.
Haydarpaşa doktorlarından; arabada motorda alınmaz artık.. :wiinkk: