bizim de yurdu sopalarla bastılar mahalle serserileri. neymiş, birisi dışardan küfür etti diye tüm yurdu dövmeye gelmişler. kafamda kask var dışarıya çıkacam oturuyorum içerde elimde de sazım var. Yola çıkmadan ömce son kez çalışyorum derken odama bi anda eli sopalı iki adam geldi. Full ekipmanın avantajı ile sazı geçirdim kafasına. Diğerine de barfix demiri ile daldım derken karşı odadan iki eleman gelip patakladılar. toplam 8 kişilermiş, birkaçı da tabancalıymış.
Sonuç olarak; sazım çatladı... Ve 2 3 gün boyunca emniyette sabahladım. bir haftadır bu yüzden pek buralarda takılmıyorum.
https://www.evrensel.net/haber/320694/itu-vadi-yurtlarinda-kalan-ogrencilere-saldiri
KUVVETMİRA'yı tırsıttım hahahal: (şaka yapıyorum ciddiye almayın
) bu bir çeşit psikoloji testi, hem forum üyelerinin hemde fatihin tepkisini merak ettim sadece.
jimi geçmiş olsun, maddi hasara uğramışsın peki kim karşılayacak?