BİR İNSANIN NORMAL GÜNÜ GEÇMEZ Mİ YAHU TATİL DE DAHİL..

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
bizim de yurdu sopalarla bastılar mahalle serserileri. neymiş, birisi dışardan küfür etti diye tüm yurdu dövmeye gelmişler. kafamda kask var dışarıya çıkacam oturuyorum içerde elimde de sazım var. Yola çıkmadan ömce son kez çalışyorum derken odama bi anda eli sopalı iki adam geldi. Full ekipmanın avantajı ile sazı geçirdim kafasına. Diğerine de barfix demiri ile daldım derken karşı odadan iki eleman gelip patakladılar. toplam 8 kişilermiş, birkaçı da tabancalıymış.

Sonuç olarak; sazım çatladı... Ve 2 3 gün boyunca emniyette sabahladım. bir haftadır bu yüzden pek buralarda takılmıyorum.
https://www.evrensel.net/haber/320694/itu-vadi-yurtlarinda-kalan-ogrencilere-saldiri

 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
KUVVETMİRA'yı tırsıttım hahaha :pl: (şaka yapıyorum ciddiye almayın :)) bu bir çeşit psikoloji testi, hem forum üyelerinin hemde fatihin tepkisini merak ettim sadece.

jimi geçmiş olsun, maddi hasara uğramışsın peki kim karşılayacak?
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027

ilk vurduğu gitar ltd ec50, 500 tl bile değil değeri...

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:04 ----------

KUVVETMİRA'yı tırsıttım hahaha :pl: (şaka yapıyorum ciddiye almayın :)) bu bir çeşit psikoloji testi, hem forum üyelerinin hemde fatihin tepkisini merak ettim sadece.

jimi geçmiş olsun, maddi hasara uğramışsın peki kim karşılayacak?

uzun sap oyma tekne de vardı ama onu vurmadım. vurduğum saz 100 tl lik bişey, onu da kendim yapıştırdım, yaprak bağlama olduğu için işçiliği kolay
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst