- Katılım
- 12 Şub 2017
- Mesajlar
- 4,124
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar bilen var bilmeyen var vukuatsız günüm çok az..Ya kavga ya kaza ya da saçma sapan devlet işleri ya da bir olaya karışma..Artık canıma tak etti kavga gürültü dedim 3 günlüğüne tatile gideyim dedim bıraktım teli masaya bizimkilere de not bıraktım dükkana ben tatile gidiyorum dönerim cumartesiye dedim..Neyse bindim otobüse yol boyunca 3 kere otobüsü kaçırdım duraklamalarda telefonla geri geldi otobüs..:mrgreen: Otele vardım huyum pistin feci kaynaşırım milletle ilk animasyoncu kızlarla tanıştım.:mrgreen: Akşamına lobideki barmene bulaştım sabah 5e kadar o doldurdu ben konuştum millet toplandı onlarda katıldı...Sabah 6da gittim odama..:mrgreen: Ertesi gün yemek yerkene diğer çalışan eleman abi dedi duydum seni gece lobide toplamışsın milleti sabaha kadar yıkmışsın ortalığı dedi akşam sana çok özel kokteyller yapacam gel dedi...Gece gittim lobiye yine sabaha kadar lakırtı kıyamet kopardık..:mrgreen: Ertesi gün gine işte havuza girdim yedik içtik eğlendik vs barmen yemekte abi gel dedi bu akşam gezelim otelin dışında sen sağlam anlatıyorsun dedi..Bende ayıpsın dedim.. :mrgreen: Gene otelde kokteylddi vs gırla içtik gece bu geldi hadi çıkalım otelden dedi tamam dedim...Sabah 6 gibi geri otele vardık..Asıl sıkıntı şimdi kopuyor bu lobide bana yine kokteyl vs hazırladı içtik odama gittim...Öğlene doğru kalktım aşşağıya indim bu beni buldu abi dedi beni işten attılar dedi..Ne oldu dedim.. Bu barmenler mesai saati dışında otelde müşterilere hizmet vermesi yasakmış...:silent: EEe napacaksın benim yüzümden oldu bak üzüldüm dedim..Önemli değil dedi..Otelden çıktım sağolsun benim için araba kiralamış didimi gezdireyim sana dedi..Diğer otel çalışanı da tek kişi kaldım diye çıkmış oda geldi elinde klarnet (resul dindarın klarnetçisiymiş kendisi) antik kenti falan gezdik oradan didim sahil vs..Saat 12de çıktım otelde otobüs akşam 8 de idi ne yapcam diye düşünüyordum sağolsunlar çok güzel vakit geçirdim..İşten atılan arkadaş 5 yıldılı bir otele girmiş.. daha akşam görüştük..:mrgreen: