BİR İNSANIN NORMAL GÜNÜ GEÇMEZ Mİ YAHU TATİL DE DAHİL..

Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,124
Arkadaşlar bilen var bilmeyen var vukuatsız günüm çok az..Ya kavga ya kaza ya da saçma sapan devlet işleri ya da bir olaya karışma..Artık canıma tak etti kavga gürültü dedim 3 günlüğüne tatile gideyim dedim bıraktım teli masaya bizimkilere de not bıraktım dükkana ben tatile gidiyorum dönerim cumartesiye dedim..Neyse bindim otobüse yol boyunca 3 kere otobüsü kaçırdım duraklamalarda telefonla geri geldi otobüs..:mrgreen: Otele vardım huyum pistin feci kaynaşırım milletle ilk animasyoncu kızlarla tanıştım.:mrgreen: Akşamına lobideki barmene bulaştım sabah 5e kadar o doldurdu ben konuştum millet toplandı onlarda katıldı...Sabah 6da gittim odama..:mrgreen: Ertesi gün yemek yerkene diğer çalışan eleman abi dedi duydum seni gece lobide toplamışsın milleti sabaha kadar yıkmışsın ortalığı dedi akşam sana çok özel kokteyller yapacam gel dedi...Gece gittim lobiye yine sabaha kadar lakırtı kıyamet kopardık..:mrgreen: Ertesi gün gine işte havuza girdim yedik içtik eğlendik vs barmen yemekte abi gel dedi bu akşam gezelim otelin dışında sen sağlam anlatıyorsun dedi..Bende ayıpsın dedim.. :mrgreen: Gene otelde kokteylddi vs gırla içtik gece bu geldi hadi çıkalım otelden dedi tamam dedim...Sabah 6 gibi geri otele vardık..Asıl sıkıntı şimdi kopuyor bu lobide bana yine kokteyl vs hazırladı içtik odama gittim...Öğlene doğru kalktım aşşağıya indim bu beni buldu abi dedi beni işten attılar dedi..Ne oldu dedim.. Bu barmenler mesai saati dışında otelde müşterilere hizmet vermesi yasakmış...:silent: EEe napacaksın benim yüzümden oldu bak üzüldüm dedim..Önemli değil dedi..Otelden çıktım sağolsun benim için araba kiralamış didimi gezdireyim sana dedi..Diğer otel çalışanı da tek kişi kaldım diye çıkmış oda geldi elinde klarnet (resul dindarın klarnetçisiymiş kendisi) antik kenti falan gezdik oradan didim sahil vs..Saat 12de çıktım otelde otobüs akşam 8 de idi ne yapcam diye düşünüyordum sağolsunlar çok güzel vakit geçirdim..İşten atılan arkadaş 5 yıldılı bir otele girmiş.. daha akşam görüştük..:mrgreen:
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Aksiyon,aksiyon,jason statham gibi adamsin başkan..takma bu kadar kafaya,oluruna birak,bahtsiz bedevi gibi çölde kutup ayisi görmeye gerek yok..erken yaşlanirsin aman haa..hadi kal saglicakla..
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
hayatı bir matematik gibi düşün, hayatın boyunca hep problemlerle karşılaşacaksın ölene kadar. bunu sana garanti ediyorum.

ama asıl mesele problemleri çözme şekli, yani sorunları iyi analiz edip çözümlerini de tekrar tekrar düşünüp uygularsan işte o zaman kafan rahat eder bir miktar daha. kar zarar analizi yapacaksın.

insanın bir şeyleri sorgulaması kadar güzel bir şey yok. beynin gelişmesi için bu şart, zaten düşünüp doğruyu yanlışı yargılamak insana özgü bir özellik ve bunu ne kadar çok kullanırsak o kadar kendimizi hatalardan arındırırız.

ben yakın zamana kadar insanlarla tartışırdım ama artık vazgeçtim, birileriyle tartışmak yerine ona kendi düşüncemi kabul ettirebileceğim bir yöntem düşünüyorum ve bulamazsam ya kişiyle muhattabı kesiyorum ya da ona katlanıyorum ya da bulduğum yöntemi uyguluyorum ama tartışıp ters düşme meselesi yok. yani mutlaka bir çözüm yolu oluyor şiddete başvurmadan.

şiddet ile çözüm olmuyor çünkü kimse zorla bir şey yapmaz, yapsa bile bu geçicidir. siz oğlunuza zorla domates yedirirsiniz ama o ileride büyüyüp yetişkin olduğu zaman ağzına domates sürmez.

bunu yapmak yerine benim çocuğum domates yemiyor, belkide domates onun bünyesinde yan etki yapıyordur belkide .... işte bir karara varmadan önce iyice sorgulamak lazım.

çok sevdiğim bir söz var ve bu çok yerli bir söz; "en kolay kendini kandırır insan"

sorgulamadan bir şeylere inanmak sadece kendimizi kandırma ve tatmin etmektir. yani kavga etmeden sorun çözmek var iken siz zevk için kavga yöntemini seçiyorsanız bunu anlarım ama çıkıpta gına geldi diyorsanız o zaman gülerim çünkü sorunları kavga etmeden de çözebilirsiniz.

yani kavgalardan iyice daraldığınız zaman biraz uysal takılın sonra yine kavgacı olursunuz düzelince.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
hayatı bir matematik gibi düşün, hayatın boyunca hep problemlerle karşılaşacaksın ölene kadar. bunu sana garanti ediyorum.

ama asıl mesele problemleri çözme şekli, yani sorunları iyi analiz edip çözümlerini de tekrar tekrar düşünüp uygularsan işte o zaman kafan rahat eder bir miktar daha. kar zarar analizi yapacaksın.

insanın bir şeyleri sorgulaması kadar güzel bir şey yok. beynin gelişmesi için bu şart, zaten düşünüp doğruyu yanlışı yargılamak insana özgü bir özellik ve bunu ne kadar çok kullanırsak o kadar kendimizi hatalardan arındırırız.

ben yakın zamana kadar insanlarla tartışırdım ama artık vazgeçtim, birileriyle tartışmak yerine ona kendi düşüncemi kabul ettirebileceğim bir yöntem düşünüyorum ve bulamazsam ya kişiyle muhattabı kesiyorum ya da ona katlanıyorum ya da bulduğum yöntemi uyguluyorum ama tartışıp ters düşme meselesi yok. yani mutlaka bir çözüm yolu oluyor şiddete başvurmadan.

şiddet ile çözüm olmuyor çünkü kimse zorla bir şey yapmaz, yapsa bile bu geçicidir. siz oğlunuza zorla domates yedirirsiniz ama o ileride büyüyüp yetişkin olduğu zaman ağzına domates sürmez.

bunu yapmak yerine benim çocuğum domates yemiyor, belkide domates onun bünyesinde yan etki yapıyordur belkide .... işte bir karara varmadan önce iyice sorgulamak lazım.

çok sevdiğim bir söz var ve bu çok yerli bir söz; "en kolay kendini kandırır insan"

sorgulamadan bir şeylere inanmak sadece kendimizi kandırma ve tatmin etmektir. yani kavga etmeden sorun çözmek var iken siz zevk için kavga yöntemini seçiyorsanız bunu anlarım ama çıkıpta gına geldi diyorsanız o zaman gülerim çünkü sorunları kavga etmeden de çözebilirsiniz.

yani kavgalardan iyice daraldığınız zaman biraz uysal takılın sonra yine kavgacı olursunuz düzelince.

"ya bir yol bul, ya bir yol aç, ya da yoldan çekil"
hazreti konfüçyüs
 
Katılım
22 May 2011
Mesajlar
660
hayatı bir matematik gibi düşün, hayatın boyunca hep problemlerle karşılaşacaksın ölene kadar. bunu sana garanti ediyorum.

ama asıl mesele problemleri çözme şekli, yani sorunları iyi analiz edip çözümlerini de tekrar tekrar düşünüp uygularsan işte o zaman kafan rahat eder bir miktar daha. kar zarar analizi yapacaksın.

insanın bir şeyleri sorgulaması kadar güzel bir şey yok. beynin gelişmesi için bu şart, zaten düşünüp doğruyu yanlışı yargılamak insana özgü bir özellik ve bunu ne kadar çok kullanırsak o kadar kendimizi hatalardan arındırırız.

ben yakın zamana kadar insanlarla tartışırdım ama artık vazgeçtim, birileriyle tartışmak yerine ona kendi düşüncemi kabul ettirebileceğim bir yöntem düşünüyorum ve bulamazsam ya kişiyle muhattabı kesiyorum ya da ona katlanıyorum ya da bulduğum yöntemi uyguluyorum ama tartışıp ters düşme meselesi yok. yani mutlaka bir çözüm yolu oluyor şiddete başvurmadan.

şiddet ile çözüm olmuyor çünkü kimse zorla bir şey yapmaz, yapsa bile bu geçicidir. siz oğlunuza zorla domates yedirirsiniz ama o ileride büyüyüp yetişkin olduğu zaman ağzına domates sürmez.

bunu yapmak yerine benim çocuğum domates yemiyor, belkide domates onun bünyesinde yan etki yapıyordur belkide .... işte bir karara varmadan önce iyice sorgulamak lazım.

çok sevdiğim bir söz var ve bu çok yerli bir söz; "en kolay kendini kandırır insan"

sorgulamadan bir şeylere inanmak sadece kendimizi kandırma ve tatmin etmektir. yani kavga etmeden sorun çözmek var iken siz zevk için kavga yöntemini seçiyorsanız bunu anlarım ama çıkıpta gına geldi diyorsanız o zaman gülerim çünkü sorunları kavga etmeden de çözebilirsiniz.

yani kavgalardan iyice daraldığınız zaman biraz uysal takılın sonra yine kavgacı olursunuz düzelince.

Güzel şeyler yazmışsın da profil resmine gözüm kayıyor bir türlü ciddiye alıp okuyamadım kusura bakma.
 
Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
Dükkana not bırakıp tatile çıkmak mı?:)
Biraz avrupai bir kaçış olmuş :)

Fatih.mete söz yok,özetle hayatı bir matematik gibi düşünün,çocuğun domatese alerjisi varsa,kar-zarar analizi edin ama çok da sorgulamayın demek istemiş :)
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
hayatı bir matematik gibi düşün, hayatın boyunca hep problemlerle karşılaşacaksın ölene kadar. bunu sana garanti ediyorum.

ama asıl mesele problemleri çözme şekli, yani sorunları iyi analiz edip çözümlerini de tekrar tekrar düşünüp uygularsan işte o zaman kafan rahat eder bir miktar daha. kar zarar analizi yapacaksın.

insanın bir şeyleri sorgulaması kadar güzel bir şey yok. beynin gelişmesi için bu şart, zaten düşünüp doğruyu yanlışı yargılamak insana özgü bir özellik ve bunu ne kadar çok kullanırsak o kadar kendimizi hatalardan arındırırız.

ben yakın zamana kadar insanlarla tartışırdım ama artık vazgeçtim, birileriyle tartışmak yerine ona kendi düşüncemi kabul ettirebileceğim bir yöntem düşünüyorum ve bulamazsam ya kişiyle muhattabı kesiyorum ya da ona katlanıyorum ya da bulduğum yöntemi uyguluyorum ama tartışıp ters düşme meselesi yok. yani mutlaka bir çözüm yolu oluyor şiddete başvurmadan.

şiddet ile çözüm olmuyor çünkü kimse zorla bir şey yapmaz, yapsa bile bu geçicidir. siz oğlunuza zorla domates yedirirsiniz ama o ileride büyüyüp yetişkin olduğu zaman ağzına domates sürmez.

bunu yapmak yerine benim çocuğum domates yemiyor, belkide domates onun bünyesinde yan etki yapıyordur belkide .... işte bir karara varmadan önce iyice sorgulamak lazım.

çok sevdiğim bir söz var ve bu çok yerli bir söz; "en kolay kendini kandırır insan"

sorgulamadan bir şeylere inanmak sadece kendimizi kandırma ve tatmin etmektir. yani kavga etmeden sorun çözmek var iken siz zevk için kavga yöntemini seçiyorsanız bunu anlarım ama çıkıpta gına geldi diyorsanız o zaman gülerim çünkü sorunları kavga etmeden de çözebilirsiniz.

yani kavgalardan iyice daraldığınız zaman biraz uysal takılın sonra yine kavgacı olursunuz düzelince.

bravo fatih iyi yazmışsın. ben de yapım gereği yılanı bile kuzuya çevirir, iki kadeh atar, gonderirim. sinirli insanı yüzünden tanırım. üstüne gitmem. ehlileştiririm.

tatlı dil önemli.

sosyal medyada gecen hafta ölümle tehdit edilen bir arkadaş vardı. evinin önüne kum dökmüşler, atar yapmış, adamlar ölümle tehdit ediyorlarmış. halbuki bu arkadaş karşı tarafla iyi bir iletişim kursaydi, bunları yaşamazdi. ben olsaydim. birkaç güne kadar o kumu o adamlara toplattirirdim.

iletişim cok önemli.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 May 2017
Mesajlar
163
benimde ayni ya. canimin sikildigi bi gun nasaya gittim yetkililerle kafa yaptik benimle cok samimi olduklarindan 2 nasa astronotunu isten attilar. iclerinden biri teslanin kurucusu oldugu yer alti arastirma merkezine goturdu beni oradan yanlis olmasin 7-8 kez neptune gidip geldik 1 kezde gunes sisteminden ciktik. isik hizina ulastik resmen zaman durdu yok yani bi kadarda hayal dunyasini millete gagalamaya calismak olmazki. hadi oldu boyle bise bizene arkadas :)
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
bizim de yurdu sopalarla bastılar mahalle serserileri. neymiş, birisi dışardan küfür etti diye tüm yurdu dövmeye gelmişler. kafamda kask var dışarıya çıkacam oturuyorum içerde elimde de sazım var. Yola çıkmadan ömce son kez çalışyorum derken odama bi anda eli sopalı iki adam geldi. Full ekipmanın avantajı ile sazı geçirdim kafasına. Diğerine de barfix demiri ile daldım derken karşı odadan iki eleman gelip patakladılar. toplam 8 kişilermiş, birkaçı da tabancalıymış.

Sonuç olarak; sazım çatladı... Ve 2 3 gün boyunca emniyette sabahladım. bir haftadır bu yüzden pek buralarda takılmıyorum.
https://www.evrensel.net/haber/320694/itu-vadi-yurtlarinda-kalan-ogrencilere-saldiri
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst