- Katılım
- 3 Kas 2006
- Mesajlar
- 2,854
Şahane yerlermiş yavv. En kısa zamanda organizasyonu bekliyoruz :queen:
ilk resime bayıldım gerçekten harika bir yermiş..
gözlerini bağlarız ve sahilde yada kayalarda açarız.elimizde kalanlarla idare ederiz artık.öncelikle çok teşekkür ederim sana arkadaşım
çocukluğumun geçtiği ve yıllardır gitmediğim yerleri tekrar görmemi sağladın
ben doğduğum günden 7 yaşıma kadar yazları devamlı kerpedeydim.kerpenin gerçekten güzel olduğu yıllarda.
2. resimdeki kayalıklardan abim ve kuzenim bol bol atlarlardı.onun hemen sol tarafındaki kayalıklarda ise biz denize girerdik.evimiz sahilde ortada şimdi lokanta olmuş eğik çatılı bir villa var, orasıydı.rahmetli babam ve gene rahmetli ibrahim usta elleriyle yapmışlardı.
en son kayalıkların oraya 2001 de 15 dakkalığına bir gitmiştim.etrafı acayip değişmiş gördüm ve hiç hoşuma gitmemişti.bizim evin arka tarafları sırf beton olmuş, güzelim orman nerdeyse yokolmuştu.sahilden kayalıklara giden yol kapanmıştı.o yüzden sahilin oraya gidip evimizi bile görememiştim.denizde insanlar omuz omuzaydı, müthiş kalabalıktı ve deniz resmen bulanıktı.biz denize girdiğimiz zamanlar nasıldı görmenizi isterdim.zaten biz de evimizi artık kerpe kalabalıklaşmaya başladığı için satmıştık 1990 da.keyfi kalmamıştı.ben denize girmeyi kerpe sahilde öğrendim, 1 yaşında bile evdekileri uyutup sahile kaçarmışım emekleyerek.
o zamanlar sahil şeridinde düşün toplam 7 tane ev vardı bir de evin motel vardı.bir de jandarma falan işte.
şimdi o yüzden oraları hiç görmek istemiyorum valla.için sızlıyor gördükçe.
ama yinede sana bir kaç fotoğraflada olsa o yılları bana hatırlattığın için teşekkür ederim...:bounce:
abi o gezi unutulurmu yaa gelecek yaza tekrar düzenlenir inş mete abi yiyemediğimiz balıkları sen götürmüştün sen olmasaydın balıklar heba olacaktı:queen:sonra yediklerin ağırlık yapmıştıda şelaleye kadar çıkmak yememişti:mrgreen::cherry:bende bura nere diyodum...2005 te ordaydık biz...
yine geleceğiz....
birde o yemekteki şey ne...:silent: