Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 20 Haz 2006
- Mesajlar
- 4,166
orçun ben kesin gelirim şimdiden söz
:queen::bounce:
ya boğulma tehlikesi atlatırsan aramızda birde dalgıç olsunYüzmeyeceksek ben gelmiyim...![]()
Son düzenleme: