bir gün buralarda buluşmak dileğiyle

Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
100
paylaşım için teşekkürler....Gitmeye değer ...Bence güveçte yahniydi o....
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
379
o güveç varya... içindekini ne hayal ederseniz o olur.:) kandıra için bi organizasyon hazırlayabiliriz. ben payıma düşeni yaparım. ancak çoğunluk ist. da olduğu için ve de ben aranız da çok yeni olduğumdan başlangıcı gönüllü bi arkadaşa bıraksam diyorumm:) gezi gününü belirleyin burayı bana bırakın.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
orcunmavis,
çağrını muhakkak okumuştur bu işleri kotaran arkadaşlar. Çok güzel bir gezi olur. Yol kalitesini tarif etsen biraz, biz biliyoruz daha önce geldik. Merak edenlere
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
379
ist. dan izmit e kadar otobandan biliyorsunuz zaten. otobandan kandıra tabelasını görünce çıktığınız da sizi 40 km lik tek kelime ile mükemmel bir yol bekliyor. izmit kandıra arasındaki yolu sanki biz motosikletliler için özel olarak yapmışlar.3 şeritli düzgün bir asfalt ve tatlı geniş virajlar.tatminkar bir manzara da cabası.

http://www.sihirlitur.com/gezi/kerpe/foto.html
gördüğüm foto lar yetmez diyenler için devamı burada:)
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
öncelikle çok teşekkür ederim sana arkadaşım
çocukluğumun geçtiği ve yıllardır gitmediğim yerleri tekrar görmemi sağladın
ben doğduğum günden 7 yaşıma kadar yazları devamlı kerpedeydim.kerpenin gerçekten güzel olduğu yıllarda.
2. resimdeki kayalıklardan abim ve kuzenim bol bol atlarlardı.onun hemen sol tarafındaki kayalıklarda ise biz denize girerdik.evimiz sahilde ortada şimdi lokanta olmuş eğik çatılı bir villa var, orasıydı.rahmetli babam ve gene rahmetli ibrahim usta elleriyle yapmışlardı.
en son kayalıkların oraya 2001 de 15 dakkalığına bir gitmiştim.etrafı acayip değişmiş gördüm ve hiç hoşuma gitmemişti.bizim evin arka tarafları sırf beton olmuş, güzelim orman nerdeyse yokolmuştu.sahilden kayalıklara giden yol kapanmıştı.o yüzden sahilin oraya gidip evimizi bile görememiştim.denizde insanlar omuz omuzaydı, müthiş kalabalıktı ve deniz resmen bulanıktı.biz denize girdiğimiz zamanlar nasıldı görmenizi isterdim.zaten biz de evimizi artık kerpe kalabalıklaşmaya başladığı için satmıştık 1990 da.keyfi kalmamıştı.ben denize girmeyi kerpe sahilde öğrendim, 1 yaşında bile evdekileri uyutup sahile kaçarmışım emekleyerek :p .
o zamanlar sahil şeridinde düşün toplam 7 tane ev vardı bir de evin motel vardı.bir de jandarma falan işte.
şimdi o yüzden oraları hiç görmek istemiyorum valla.için sızlıyor gördükçe.
ama yinede sana bir kaç fotoğraflada olsa o yılları bana hatırlattığın için teşekkür ederim...:bounce:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
292
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
süper yerler yaa hatta mükemmel ötesi buralarda tek ihtiyaç zıpkın shnarkel, gözlük ve palet tabii de sepet bak sen ne meze çıkar o sulardan :) iki kişi su altında iki kişi dışarda mangal başında çıkarttını hooop mangala :) süper valla
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
379
benim dalış malzemeleri hazır.siz de artık gelirken getirirsiniz.ben de artık bir gün önceden balıkcıdan aldığım balıkları denizin dibinde belli noktalara yerleştiririm ki avdan boş dönüp rezil olmayalım:)
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
haziranın 2-3.haftasına bi gezi düzenlenebilir diye düşünüyorum şahsi fikrim...ama o tarihlerde daha güzel yerlere organizasyon olursada uyarız farketmez...
 
Katılım
23 Mar 2005
Mesajlar
4
ilk resime bayıldım gerçekten harika bir yermiş..

ilk resim pembe kayalar.kayaların şekilli olmasının sebebi bir zamanlar bloklar halinde kesilmesi.

öncelikle çok teşekkür ederim sana arkadaşım
çocukluğumun geçtiği ve yıllardır gitmediğim yerleri tekrar görmemi sağladın
ben doğduğum günden 7 yaşıma kadar yazları devamlı kerpedeydim.kerpenin gerçekten güzel olduğu yıllarda.
2. resimdeki kayalıklardan abim ve kuzenim bol bol atlarlardı.onun hemen sol tarafındaki kayalıklarda ise biz denize girerdik.evimiz sahilde ortada şimdi lokanta olmuş eğik çatılı bir villa var, orasıydı.rahmetli babam ve gene rahmetli ibrahim usta elleriyle yapmışlardı.
en son kayalıkların oraya 2001 de 15 dakkalığına bir gitmiştim.etrafı acayip değişmiş gördüm ve hiç hoşuma gitmemişti.bizim evin arka tarafları sırf beton olmuş, güzelim orman nerdeyse yokolmuştu.sahilden kayalıklara giden yol kapanmıştı.o yüzden sahilin oraya gidip evimizi bile görememiştim.denizde insanlar omuz omuzaydı, müthiş kalabalıktı ve deniz resmen bulanıktı.biz denize girdiğimiz zamanlar nasıldı görmenizi isterdim.zaten biz de evimizi artık kerpe kalabalıklaşmaya başladığı için satmıştık 1990 da.keyfi kalmamıştı.ben denize girmeyi kerpe sahilde öğrendim, 1 yaşında bile evdekileri uyutup sahile kaçarmışım emekleyerek :p .
o zamanlar sahil şeridinde düşün toplam 7 tane ev vardı bir de evin motel vardı.bir de jandarma falan işte.
şimdi o yüzden oraları hiç görmek istemiyorum valla.için sızlıyor gördükçe.
ama yinede sana bir kaç fotoğraflada olsa o yılları bana hatırlattığın için teşekkür ederim...:bounce:
gözlerini bağlarız ve sahilde yada kayalarda açarız.elimizde kalanlarla idare ederiz artık.
anıları tazelemek insana mutluluk vriyor şahsen ben öyle hissediyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
155
pembe kayalar diilmi oralar:)bizimde yazlıımız var cebecidee:)bilirsin oraları..
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
ne güzel bi yermiş burası yaa daha önce neden görmedim ki ben bu konuyu hortlatandan allah razı olsun
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
bende bura nere diyodum...2005 te ordaydık biz...:)

yine geleceğiz....

birde o yemekteki şey ne...:silent:
abi o gezi unutulurmu yaa gelecek yaza tekrar düzenlenir inş mete abi yiyemediğimiz balıkları sen götürmüştün sen olmasaydın balıklar heba olacaktı:queen:sonra yediklerin ağırlık yapmıştıda şelaleye kadar çıkmak yememişti:mrgreen::cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst