Bir garip yer GARİPÇE (gezimiz)

Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
garipçe görmek istediğim ama bir tür fırsat bulamadığım bir yerdi.
haftasonu paldır küldür garipçeye gidelim diye içimden geçirdim :) sağolsun bazı arkadaşları aradım onlarda gidelim dediler ve güzel bir kahvaltıdan sonra gezimizi kazasız belasız bir şekilde tamamlamak kısmet oldu çok şükür fotolar açılmazsa link var face'den bakarsınız arkadaşlar, fazla söze gerek yok sanırım fotolar anlatıyor :)



sam1482.jpg


sam1484l.jpg


sam1488.jpg


sam1490.jpg


sam1493z.jpg


sam1496.jpg


sam1498.jpg


sam1502l.jpg


sam1511b.jpg


sam1513.jpg


sam1514e.jpg


sam1519.jpg


sam1520.jpg


sam1521.jpg


sam1522.jpg


sam1523.jpg


sam1524.jpg


sam1525w.jpg


sam1526.jpg


sam1527.jpg


sam1528y.jpg


sam1530.jpg


sam1533.jpg


sam1535.jpg


sam1536.jpg


sam1539w.jpg


sam1541.jpg


sam1542.jpg


sam1544.jpg


sam1545z.jpg


sam1546.jpg


sam1547.jpg


sam1548.jpg


sam1549.jpg


sam1550.jpg


sam1551.jpg


sam1553.jpg


sam1555.jpg


sam1556.jpg


sam1557e.jpg


sam1558.jpg


sam1559.jpg


sam1561.jpg


sam1562.jpg


sam1563.jpg


sam1564.jpg


sam1565.jpg


sam1566.jpg


sam1567.jpg


sam1569.jpg


sam1572.jpg


sam1573.jpg


sam1574z.jpg


sam1575i.jpg


sam1576.jpg


sam1577g.jpg


sam1581.jpg


sam1583.jpg


sam1584.jpg


sam1586.jpg


sam1587.jpg


sam1588.jpg


sam1590.jpg


sam1591.jpg


sam1592.jpg


sam1593.jpg


sam1594.jpg


sam1595.jpg


sam1596.jpg


sam1597.jpg


sam1598.jpg


sam1599.jpg




fotolara açıklama eklemedim sormak istediğiniz bişey varsa sorun :) çok zaman alıyor zaten yüklemek yeterince yordu hoş görün beni bu konuda lütfen:)

http://www.facebook.com/album.php?aid=256736&id=839984447
 
Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
457
Suyu görünce tam yazıyodum rakı içiyonuz çağırmıyonuz diye kahvaltı imiş :cherry::p
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
çok güzel fotolar.
Güzergahta mükemmel
eyvallah :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:48 ----------

Güzel bir gezi ve güzel fotolar..:cat:

sağolasın abi senide aramızda görmek isteriz ama zamanlar uyuşmuyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:50 ----------

hasan yine döktürmüşsün:)

biraz öyle oldu :) senle de mutlaka gitmemiz gerekiyor erdal abi kaçırılmayacak bir yer

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:54 ----------

iyi idi gerçekten ilk kez gittiğim ama inş. sık sık gideceğim yerler arasına girdi :)
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Güzel bi gezi,güzel bir paylaşım,tebrikler.Karaburun gezi dönüşünde Göl kenarında tanışmıştık fakat birlikte bi gezi yapmak nasip olmadı,haberim olsaydı bende katılmak isterdim,başka gezide inşallah.
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631

:) güzeldi cidden kısa ama çok keyifli bir gezi oldu

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:05 ----------

Birgün denk gelecek kardeşim. :cat: Bende katılmayı çok istiyorum..:)
abi ne zamana denk gelir sen önceden söyle ufaktan bir gezi patlatalım :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:08 ----------

Güzel bi gezi,güzel bir paylaşım,tebrikler.Karaburun gezi dönüşünde Göl kenarında tanışmıştık fakat birlikte bi gezi yapmak nasip olmadı,haberim olsaydı bende katılmak isterdim,başka gezide inşallah.

rica ederim paylaşmak vazifemiz :) hatırladım abi seni 29 ekim kortejindede konuşmuştuk. topic açmadan paldır küldür gittik akşamdan bazı arkadaşlara sms yolladım onlarda yanlız bırakmadı sağolsunlar numaran olsaydı sanada sms gönderir yada arardım abi kısmet bir dahakine inş.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
gezici motosiklet grubu koymalı bu arkadaşların ismini,her gün gezi olmazki kardeşim biraz motosikletleriniz dinlensin :p güzel fotolar teşekkürler hasan kardeş.bi ara yalova-bursa yapmalı :)
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
gezici motosiklet grubu koymalı bu arkadaşların ismini,her gün gezi olmazki kardeşim biraz motosikletleriniz dinlensin :p güzel fotolar teşekkürler hasan kardeş.bi ara yalova-bursa yapmalı :)

hakikaten ya habire gezi falan nedir bu kardeşim :) gene var gezemeyen var memlekette nispet yapar gibi olmaz ki :)

abi ben her yere gelirim benim için fark etmez bekarım sonuçta :) evlenip balayına gideceğime, bekar kalır alayına giderim yani :)
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
geziniz güzel olmus ama kale askeriye arazisi oldugu icin irilmiyor diye biliyordum eskiden girerdik tellerin arasından ama en son gittiğimde komple kapatmıslardı geri dönmüstük eve allahtan tarabyadayız =)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst