- Katılım
- 25 Tem 2010
- Mesajlar
- 631
- Konu Yazar
- #1
garipçe görmek istediğim ama bir tür fırsat bulamadığım bir yerdi.
haftasonu paldır küldür garipçeye gidelim diye içimden geçirdim
sağolsun bazı arkadaşları aradım onlarda gidelim dediler ve güzel bir kahvaltıdan sonra gezimizi kazasız belasız bir şekilde tamamlamak kısmet oldu çok şükür fotolar açılmazsa link var face'den bakarsınız arkadaşlar, fazla söze gerek yok sanırım fotolar anlatıyor
fotolara açıklama eklemedim sormak istediğiniz bişey varsa sorun
çok zaman alıyor zaten yüklemek yeterince yordu hoş görün beni bu konuda lütfen
http://www.facebook.com/album.php?aid=256736&id=839984447
haftasonu paldır küldür garipçeye gidelim diye içimden geçirdim
fotolara açıklama eklemedim sormak istediğiniz bişey varsa sorun
http://www.facebook.com/album.php?aid=256736&id=839984447