Bir Düşme Hikayeside Benden :(

Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Hocam geçmiş olsun. Sende birşey olmamasına sevindik. Boşuna dememişler ; "Bir musibet bin nasihattan iyidir."

Arkadaşlar ; Tramway yolu, yaya yolu, bisiklet yolu gibi taşıt trafiğine kapalı yollarda motosiklet kullanmamalıyız. Kullandığımız zaman daha dikkatli olmalıyız. :cat:

Ayrıca ; motorun lastiği her ne kadar kalın olsa da , rayların kaygan olması bizleri tehlikeye düşürüyor.. :cat:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Hocam geçmiş olsun. Sende birşey olmamasına sevindik. Boşuna dememişler ; "Bir musibet bin nasihattan iyidir."

Arkadaşlar ; Tramway yolu, yaya yolu, bisiklet yolu gibi taşıt trafiğine kapalı yollarda motosiklet kullanmamalıyız. Kullandığımız zaman daha dikkatli olmalıyız. :cat:

Ayrıca ; motorun lastiği her ne kadar kalın olsa da , rayların kaygan olması bizleri tehlikeye düşürüyor.. :cat:

Aynen katılıyorum. Bana birşey olmaz mantığımız bana birşey oldu topiği ile sonuçlanıyor:mrgreen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
muzaffer abi geçmiş olsun ya, üzüldüm bak şimdi
ama ne kadar dikkat etsende olacağı varsa oluyo abi,
kısmet birazda..
geçenlerdede mc donalds kuryesi bi arkadaş hani tramvay yolunun etrafındaki direkleri değiştirip top yapıyolarya, yol ortasında UNUTULAN bi direğe çarptı, allahtan çocuğa bişey olmadı...

pür dikkat abi, sen bize lazımsın:cat:
 
Katılım
23 Mar 2007
Mesajlar
279
çok geçmiş olsun sanırım böle düşe kalka türkiye şartlarına uyum sağlayacağız. Önemli bişey olmaması sevindirici.
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
205
Geçmiş olsun muzo aramıza hoş geldin nazarlıkların da hayırlı olsun deri montu alırsın artık bak korumuyor bunlar. Ne de olsa acemisin daha... :queen: yeni motorunda. Başka kaza yaşamazsın inşallah tekrar geçmiş olsun.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Geçmiş olsun muzo aramıza hoş geldin nazarlıkların da hayırlı olsun deri montu alırsın artık bak korumuyor bunlar. Ne de olsa acemisin daha... :queen: yeni motorunda. Başka kaza yaşamazsın inşallah tekrar geçmiş olsun.

Heheheh, teşekkürler Burak-Yasemin77 ler:rendeer: Nazarlık mazarlık, yabıştık yere vallah. Deri montu bu hafta alırım artık dediğin gibi, Tam Koruma şart:cat:

muzaffer abi geçmiş olsun ya, üzüldüm bak şimdi
ama ne kadar dikkat etsende olacağı varsa oluyo abi,
kısmet birazda..
geçenlerdede mc donalds kuryesi bi arkadaş hani tramvay yolunun etrafındaki direkleri değiştirip top yapıyolarya, yol ortasında UNUTULAN bi direğe çarptı, allahtan çocuğa bişey olmadı...

pür dikkat abi, sen bize lazımsın:cat:

Eyvallah GKN kardeş, daha yapacak çok gezimiz var, bundan sonra daha dikkatli olacağım kesin:cat:

çok geçmiş olsun sanırım böle düşe kalka türkiye şartlarına uyum sağlayacağız. Önemli bişey olmaması sevindirici.

Evet Hayaletfilo arkadaş, ben şimdi artık rayulara uyum sağladım, tek vücüt oldum adeta :mrgreen: Teşekkürler
 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
çok büyük geçmiş olsun :rendeer:
allah beterinden saklasın umarım en büyük kazan bu olur başka kaza anlatmazsın bize
aman dikkat et abicim sen bize lazımsın daha :mrgreen:
gerçi gezilerimize gelcem deyip gelmion ama neyseeeee:mrgreen:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
çok büyük geçmiş olsun :rendeer:
allah beterinden saklasın umarım en büyük kazan bu olur başka kaza anlatmazsın bize
aman dikkat et abicim sen bize lazımsın daha :mrgreen:
gerçi gezilerimize gelcem deyip gelmion ama neyseeeee:mrgreen:

tamam tamam bundan sonra her geziye geleceğim o zaman düşmem di mi :p:p
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Muzaffer Agabey gecmis olsun. Olayi bizimle paylastigin icin tesekkurler. Tramvay yollarinda raylara dikkat etmemiz gerektigi mesajini almis olduk.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
büyük gecmiş olsun... düşmeden motorcu olunmuo bizde bigün senin gibi ufaktan düşerizde tam motorcu oluruz inş :)
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
denizcimuzaffer Çook geçmiş olsun bundan sonra raylara daha çok dikkat ederiz:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
GEÇMİŞ OLSUN.

...Tam koruma giydiğim için bir şeyim yok şükür. Sadece montumun korumalı kol kısmı yırtıldı ve dirseğim berelendi. Motorun ön yan grenajında ve arka çanta da çizikller var ama düşme şiddetime göre çok az diyebilirim, daha fenasını bekliyordum.

Montunun hasar gören yerlerinin fotoğrafını koyabilir misin? Montaki koruma parçası kaymış olabilir mi? (Genelde montlardakine güvenmeyip ikinci bir tane içine giyiyoırum, ama sadece şehirler arası yolculuklarda.).
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
GEÇMİŞ OLSUN.



Montunun hasar gören yerlerinin fotoğrafını koyabilir misin? Montaki koruma parçası kaymış olabilir mi? (Genelde montlardakine güvenmeyip ikinci bir tane içine giyiyoırum, ama sadece şehirler arası yolculuklarda.).

haklısın arkadaş, koruma kısmı kayınca mont kumaşı sadece dirseğimi korumuş, o yüzdende yırtılmış sanırım. Koruma tek başına yeterli değil bence, karar verdiğim üzere Deri ve Korumalı beraber alacağım:cat:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Geçmiş olsun muzaffer abi... Kaza herkes yapar önemli olan ufak sıyrıklarla atlatabilmek... :rendeer:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
GorkeM
Geçmiş olsun muzaffer abi... Kaza herkes yapar önemli olan ufak sıyrıklarla atlatabilmek...

evet, sıyrık mıyrık acıyo ama yaavv:p

Gültekin
geçmiş olsun.

teşekkür ederim arkadaş, amman sizler daha dikkatli olun.

PIERzig
denizcimuzaffer Çook geçmiş olsun bundan sonra raylara daha çok dikkat ederiz

Raylar da düşebileceğim aklıma gelmezdi, çok dikkat ediyordum ama bir anlık dalgınlık işte

ERDEM860
büyük gecmiş olsun... düşmeden motorcu olunmuo bizde bigün senin gibi ufaktan düşerizde tam motorcu oluruz inş
Vallah motorcu olduk mu olacazmı ileride göreceğiz artıkın:p

aargh
Muzaffer Agabey gecmis olsun. Olayi bizimle paylastigin icin tesekkurler. Tramvay yollarinda raylara dikkat etmemiz gerektigi mesajini almis olduk.

Faydalı olabildiysek ne ala:mrgreen:

Herkese teşekkürllerimi sunarım. Kazasız belasız binersiniz işallah:rendeer:
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
Muzaffer abi çOOkk geçmiş olsunn Abi Allah Korumuş Dikkat etmek lazımm
Bildiğimiz gıbı motor kazaları araba kaazaları gıbı degıl
ALLAH MOTORCULAR I KORUSUN (AMİN) :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst