Bir Düşme Hikayeside Benden :(

Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Sevgili arkadaşlar,
Bugün düşmüş arkadaşlar sınıfına katıldım bende, Lonca gibi bir topluluktular, aralarına kolay almazlardı, bendenizi kabul ettiler bugün:pale:

Her musibetten bir ders çıkarmak adetim olduğu üzere paylaşayım, sizlerde dikkat edin istedim. Şöyle oldu

Sabah saatlerinde bu güne kadar 3000 kez yaptığım gibi, kadıköy tranvay yolundan yukarı bahariye caddesinden 30 Km. gibi bir hız ile ilerliyordum. Normalde sağa sapıp park etmem gerekirken eskiden bekar evimin olduğu sokaktan geçeyimde acaba orada duruyormu hala bir bakayım dedim. Adliye binasını geçerken, birkaç gün önce gözümün önünde ön tekerleği raylara kaptırıp devrilen bir kurye arkadaş geldi aklıma. Kendi kendime, lastikleri ince olduğundan araya girmişti diye düşündüm. Soldan bir araba çıkar gibiydi, beni gördü bekledi, aracı geçtim ve sola doğru yatarak yere yapıştım Ne olduğunu anlayamamanın şaşkınlığı vardı. İnsanlar durup beni seyrettiler. Biri yanıma geldi, iyiyim dedim uzaklaştı. Ben hala neden düştüğümü anlamaya çalışırken vatandaşın biri (Yaşlıca, bir gözü kör...) motoru kaldırmama yardım etti. Benzin aktığından motor çalışmadı, kenara çektim ittirerek. O anda farkettim ki rayların bulunduğu 1 metrelik bir kısımda asfalt yaklaşık 15 cm. çökmüş, ben tam oradan geçerken sola doğru kırdığımda takılmışım anlaşılan, takılmışım diyorum çünki o an aracın yanından geçerken kafamı bir anlığına sola çevirmiş sürücü ile gözgöze gelmiştim.

Tam koruma giydiğim için bir şeyim yok şükür. Sadece montumun korumalı kol kısmı yırtıldı ve dirseğim berelendi. Motorun ön yan grenajında ve arka çanta da çizikller var ama düşme şiddetime göre çok az diyebilirim, daha fenasını bekliyordum.

Sonuç, motor sürereken, bin defada geçtiğiniz yol olsa bile dikkatinizi yoldan ayırmayınız. Birde kendime hep derdim: kazaların çoğu sürücünün bildiği mekanın yakınlarında olur amman dikkat diye:cat:

Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim:rendeer:

(Konu Dışında açmışım topiği, buradan daha fazla arkadaşıma ulaşırım diye bir daha açtım, mod arkadaşlardan özür dilerim:rendeer:)
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
abi geçmiş olsun. bekar evindeki günlerin aklına gelmiş olmasın kafan o günlere gitti tabi yenge duymasın :) Allah beterinden saklasın.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Geçmiş olsun, dikkat et kendine...

Çok teşekkür ederim, dikkat ediyordum zaten ama:pale:

abi geçmiş olsun. bekar evindeki günlerin aklına gelmiş olmasın kafan o günlere gitti tabi yenge duymasın :) Allah beterinden saklasın.

Heheheh, yaavv yok ne bekarlık günleri falan :p:p

geçmiş olsun arkadaş gerçekten üzücü.......

Teşekkür ederim, amman sizlerde dikkatli olun:rendeer:
 
Son düzenleme:

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
bununla geçmiş olsun
sizde birşey olmaması sevindirici
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Bununla gelmiş,geçmiş olsun.Umarım ilk ve son olur.
Aynı dikkatsizlikten ben de buna benzer bir düşme atlattıydım.
Düşme şiddeti ne kadar yavaş olursa olsun daha sonradan ortaya çıkan adele ağrıları olabiliyor...
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
geçmiş olsun denizcimuzo , olur böyle kazalar . kazalar genelde bilindik yollarda olur, nedeni de o yolu biliyor olmanın verdiği rahatlıktan konsantrasyonun düşmesi.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
geçmiş olsun denizcimuzo , olur böyle kazalar . kazalar genelde bilindik yollarda olur, nedeni de o yolu biliyor olmanın verdiği rahatlıktan konsantrasyonun düşmesi.

Teşekkürler Edy kardeşim, biliyorsun bu söylediğini bile konuşmuştuk.:cat: Demek ki yetmiyormuş söylemek:mrgreen:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
konudışında da var bundan.
neyse orda yazdığım mesajı buraya ekleyeyim bari
yavaş yavaş motorcu oluyorsun hadi gözün aydın :p
geçmiş olsun.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Bununla gelmiş,geçmiş olsun.Umarım ilk ve son olur.
Aynı dikkatsizlikten ben de buna benzer bir düşme atlattıydım.
Düşme şiddeti ne kadar yavaş olursa olsun daha sonradan ortaya çıkan adele ağrıları olabiliyor...

Sağolasın Hayati, şimdilik bir şeyim yok ama akşama bakacaaz artık :p

konudışında da var bundan.
neyse orda yazdığım mesajı buraya ekleyeyim bari
yavaş yavaş motorcu oluyorsun hadi gözün aydın :p
geçmiş olsun.

:mrgreen: Evet yavaş yavaş 16 yaşımdan buyana bayaa yavaşmışım bu gün öğrendim :mrgreen: Teşekkürler dileklerinize:rendeer:

bununla geçmiş olsun
sizde birşey olmaması sevindirici

Amman sizler de dikkat edin, her zaman bu kadar şanslı olamayabiliriz. Sevindiğim nokta yanlız olmamdı, genelde hep eşim olurdu arkamda :pale:
 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Muzaffer abi, geçmiş olsun:rendeer:
Umarım en büyük kazan olmuştur bu, daha kötüsünü hiç yaşamazsın.

Basket takımından kaytarmak için yanlış çalışmalar bunlar...:p
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Allah Allah, çok tanıdık geldi bu olay bana :cherry:
http://www.motosiklet.net/forum/taziye-tebrik-ve-kutlamalar/34134-bir-dususun-anatomisi.html

çok geçmiş olsun, ben artık ray olan yollardan geçmiyorum valla...
(sen bana geçmiş olsun dememiştin ama :pale:)

Neeeee:pale: Dememişmiydiiimm :pale: Gözümden kaçmıştır kardeşim, geçte olsa geçmiş olsun:rendeer:

Muzaffer abi, geçmiş olsun:rendeer:
Umarım en büyük kazan olmuştur bu, daha kötüsünü hiç yaşamazsın.

Basket takımından kaytarmak için yanlış çalışmalar bunlar...:p

Heheheheh :mrgreen: Ben sizi tek ellen de yenerim yaavv:cat: Görüşürük o zaman:p


Tek tek alıntı yapmakta zorlandım arkadaşlar, iyi dileklerim hep sizlerle, işallah sizlere bir şey olmaz. Dikkatli sürünüz :)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
1,353
Çok geçmiş olsun Mezaffer Abi;
Evet malesef bu caddede hergün bu şekilde bir kaç arkadaşımız kaza yapıyor.Aman Tramvay yollarında daha dikkatli olalım arkadaşlar.Ama sende bişey olmaması sevindirici...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst