- Katılım
- 3 Kas 2006
- Mesajlar
- 2,854
- Konu Yazar
- #1
Sevgili arkadaşlar,
Bugün düşmüş arkadaşlar sınıfına katıldım bende, Lonca gibi bir topluluktular, aralarına kolay almazlardı, bendenizi kabul ettiler bugün
ale:
Her musibetten bir ders çıkarmak adetim olduğu üzere paylaşayım, sizlerde dikkat edin istedim. Şöyle oldu
Sabah saatlerinde bu güne kadar 3000 kez yaptığım gibi, kadıköy tranvay yolundan yukarı bahariye caddesinden 30 Km. gibi bir hız ile ilerliyordum. Normalde sağa sapıp park etmem gerekirken eskiden bekar evimin olduğu sokaktan geçeyimde acaba orada duruyormu hala bir bakayım dedim. Adliye binasını geçerken, birkaç gün önce gözümün önünde ön tekerleği raylara kaptırıp devrilen bir kurye arkadaş geldi aklıma. Kendi kendime, lastikleri ince olduğundan araya girmişti diye düşündüm. Soldan bir araba çıkar gibiydi, beni gördü bekledi, aracı geçtim ve sola doğru yatarak yere yapıştım Ne olduğunu anlayamamanın şaşkınlığı vardı. İnsanlar durup beni seyrettiler. Biri yanıma geldi, iyiyim dedim uzaklaştı. Ben hala neden düştüğümü anlamaya çalışırken vatandaşın biri (Yaşlıca, bir gözü kör...) motoru kaldırmama yardım etti. Benzin aktığından motor çalışmadı, kenara çektim ittirerek. O anda farkettim ki rayların bulunduğu 1 metrelik bir kısımda asfalt yaklaşık 15 cm. çökmüş, ben tam oradan geçerken sola doğru kırdığımda takılmışım anlaşılan, takılmışım diyorum çünki o an aracın yanından geçerken kafamı bir anlığına sola çevirmiş sürücü ile gözgöze gelmiştim.
Tam koruma giydiğim için bir şeyim yok şükür. Sadece montumun korumalı kol kısmı yırtıldı ve dirseğim berelendi. Motorun ön yan grenajında ve arka çanta da çizikller var ama düşme şiddetime göre çok az diyebilirim, daha fenasını bekliyordum.
Sonuç, motor sürereken, bin defada geçtiğiniz yol olsa bile dikkatinizi yoldan ayırmayınız. Birde kendime hep derdim: kazaların çoğu sürücünün bildiği mekanın yakınlarında olur amman dikkat diye:cat:
Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim:rendeer:
(Konu Dışında açmışım topiği, buradan daha fazla arkadaşıma ulaşırım diye bir daha açtım, mod arkadaşlardan özür dilerim:rendeer
Bugün düşmüş arkadaşlar sınıfına katıldım bende, Lonca gibi bir topluluktular, aralarına kolay almazlardı, bendenizi kabul ettiler bugün
Her musibetten bir ders çıkarmak adetim olduğu üzere paylaşayım, sizlerde dikkat edin istedim. Şöyle oldu
Sabah saatlerinde bu güne kadar 3000 kez yaptığım gibi, kadıköy tranvay yolundan yukarı bahariye caddesinden 30 Km. gibi bir hız ile ilerliyordum. Normalde sağa sapıp park etmem gerekirken eskiden bekar evimin olduğu sokaktan geçeyimde acaba orada duruyormu hala bir bakayım dedim. Adliye binasını geçerken, birkaç gün önce gözümün önünde ön tekerleği raylara kaptırıp devrilen bir kurye arkadaş geldi aklıma. Kendi kendime, lastikleri ince olduğundan araya girmişti diye düşündüm. Soldan bir araba çıkar gibiydi, beni gördü bekledi, aracı geçtim ve sola doğru yatarak yere yapıştım Ne olduğunu anlayamamanın şaşkınlığı vardı. İnsanlar durup beni seyrettiler. Biri yanıma geldi, iyiyim dedim uzaklaştı. Ben hala neden düştüğümü anlamaya çalışırken vatandaşın biri (Yaşlıca, bir gözü kör...) motoru kaldırmama yardım etti. Benzin aktığından motor çalışmadı, kenara çektim ittirerek. O anda farkettim ki rayların bulunduğu 1 metrelik bir kısımda asfalt yaklaşık 15 cm. çökmüş, ben tam oradan geçerken sola doğru kırdığımda takılmışım anlaşılan, takılmışım diyorum çünki o an aracın yanından geçerken kafamı bir anlığına sola çevirmiş sürücü ile gözgöze gelmiştim.
Tam koruma giydiğim için bir şeyim yok şükür. Sadece montumun korumalı kol kısmı yırtıldı ve dirseğim berelendi. Motorun ön yan grenajında ve arka çanta da çizikller var ama düşme şiddetime göre çok az diyebilirim, daha fenasını bekliyordum.
Sonuç, motor sürereken, bin defada geçtiğiniz yol olsa bile dikkatinizi yoldan ayırmayınız. Birde kendime hep derdim: kazaların çoğu sürücünün bildiği mekanın yakınlarında olur amman dikkat diye:cat:
Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim:rendeer:
(Konu Dışında açmışım topiği, buradan daha fazla arkadaşıma ulaşırım diye bir daha açtım, mod arkadaşlardan özür dilerim:rendeer