Bir Düşme Hikayeside Benden :(

Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
20
Geçmiş olsun. Umarım en büyük kazan olarak tarihe geçer. Orada kalır.Ve umarım tekrarlanmaz.
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
97
abi geçmiş olsun, birşey olmaması sevindirici... o yolu bende kullanıyorum gerçekten riskli bir yol, bir daha olmaması dileğile...
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Hani düşük şiddetli depremlerin sonradan gelecek olan büyük depremlerin şiddetini hafifletmesi ya da engellemesi olayı vardır ya, işte bu durumuda öyle değerlendirmek gerekir bence Muzaffer Abi.. Sende dikkatsizlik durumu baş göstermişti ki çok ufak bi kazayla kendine gelmen sağlandı.. Çok daha ciddi bi kaza olabilirdi Allah korusun..

Ben ilk kazamı takip mesafesine riayet etmediğimden yapmıştım.. Sonrasında gerçek bi özenle takip ediyordum araçları.. Şimdi unuttuk yine herşeyi dibinden dibinden gidiyoruz.. Bi musibet gerekli bana diyorum..

Bu ufak kazanın seni uzun süre dikkatli, özenli ve kazasız sürüşe sevk etmesini dileyelim ve çok geçmiş olsun diyelim.. :rendeer:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Muzaffer abi geçmiş olsun. :rendeer:
Sana bişey olmamış ya gerisi önemli degil.. :cherry:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Abi çok geçmiş olsun ALLAH saklamış. Daha beterinden saklasın. Bende bu gün az kalsın asfaltla muhabbete girecektim. Durumu erken farkketytimde toparladım iyiki. Sürekli dikkatli olmakta fayda var.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Hani düşük şiddetli depremlerin sonradan gelecek olan büyük depremlerin şiddetini hafifletmesi ya da engellemesi olayı vardır ya, işte bu durumuda öyle değerlendirmek gerekir bence Muzaffer Abi.. Sende dikkatsizlik durumu baş göstermişti ki çok ufak bi kazayla kendine gelmen sağlandı.. Çok daha ciddi bi kaza olabilirdi Allah korusun..

Ben ilk kazamı takip mesafesine riayet etmediğimden yapmıştım.. Sonrasında gerçek bi özenle takip ediyordum araçları.. Şimdi unuttuk yine herşeyi dibinden dibinden gidiyoruz.. Bi musibet gerekli bana diyorum..

Bu ufak kazanın seni uzun süre dikkatli, özenli ve kazasız sürüşe sevk etmesini dileyelim ve çok geçmiş olsun diyelim.. :rendeer:

Amman tencerem :mrgreen: işallah bizim kaderimizde gizli ve derinden bir Fay Hattı yoktur:mrgreen: Öncü artçı derken sismik bir felaket yaşamayalım:cat:

Hepinize teşekkürler ederim arkadaşlar, benim başıma gelen sizlere de ders olsun mahiyetinde yazdım. Akşam oldu, kendimi dinliyorum ama fazla bir ağrım yok, sadece montum çok kaliteli olmadığından koruması kaydığı için dirsek yaralandı. Son zamanlarda da Mont alma çalışmalarına başlamıştım, umarım daha fazla geç kalmam:)
Koruma çok önemli dostlar, amman diyim korumasız çıkmayın.
Kazasız belasız sürüşler dilerim:rendeer:
 
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
266
Çok geçmiş olsun be Muzaffer abi. neyseki fazla hasar yok. neyse boşver takma kafana :cat:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun beterinden saklasın
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Çoooooook geçmiş olsun.
Aman dikkat ediniz,keyfine ve zevkine vardığımız şu motorların,kapris yaptığı noktaları iyice işaretleyip unutmayalım!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sağlıcakla kalınız.
Ailemizden ailenize selamlar.
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
muzaffer abi çok geçmiş olsun allah beterinden saklasın kendine iyi bak abicim lazımsın bize :)
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Çoooooook geçmiş olsun.
Aman dikkat ediniz,keyfine ve zevkine vardığımız şu motorların,kapris yaptığı noktaları iyice işaretleyip unutmayalım!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sağlıcakla kalınız.
Ailemizden ailenize selamlar.

sayın İhtiyar, en içten selamlar bizim ailemizden sizlere olsun, küçüklerin görevidir:rendeer: Bir ara sizin oralara geldim, ahh dedim görüşebilseydik. dediğiniz gibi, biraz haşarı şeylerdir bu Motorlar, yaramazlıklarına kızmak yerine kendimizde hata arayıp, eksiklerimizi düzelterek keyfimizi daim kılmak gerekir:)

Şimdi arkadaşlarıma bir şeyler ekleme yapayım. Ben bugün her zamankinden daha dikkatsiz değildim. Bu caddede bazı arkadaşlar gazlayıp giderken ben her zaman hızımı azaltırım, yayalar çıkabiliyor, çıkmasalar bile çıkacak gibi yapıp sizi şaşırtıp raylara doğru kıvırma yapmanıza neden olabiliyorlar. İkincisi, teorilere ve amprik değerlendirmelere saygı duyarım ve derki Kural: Kazalar bildiğiniz, menzilinize vardığınızı düşünmeye başladığınız (Evinize, işyerinize vs.) yakın yerlerde olur der. Bunu her zaman, ki bugün olduğu gibi aklıma getiririm ve işyerime evime 1 km kala içgüdülerimin istediklerinin tersine aşırı dikkatli olurum. Bir başka önemli nokta soğukkanlılığımı hep korumuşumdur şükür. Ancak bu gün, bildiğim birşeyi bir daha öğrendim:mrgreen: Mpotor sürerken başka bir şey yapmayınız. Sadece Motor Sürünüz:cat: Ben o sağdan çıkan araca kafamı 1 saniyeliğine çevirmeseydim, sola doğru kaymayacak, veya o çukuru görebilecektim:mrgreen:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Geçmiş olsun Muzaffer abi ufak bir kaza olmuş umarın son kazanız olur.
Tranvay raylarının olduğu bölgelerden uzak durmakta yarar var.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Geçmiş olsun Muzaffer abi ufak bir kaza olmuş umarın son kazanız olur.
Tranvay raylarının olduğu bölgelerden uzak durmakta yarar var.

teşekkürlerimi sunarım Skullhunter:cat:
amman sizlerden uzak olsun. bundan sonra zati tranvay gördümmü motordan inerim artık:mrgreen: Bile bile lades birazda. Sürat azdı, 40-50?? bilmiyorum ama, youtube da bir video seyrediyom da sesi açmayı unutmuşum gibi oldum o an:mrgreen:
ailecek selamlar:rendeer:

muzaffer abi çok geçmiş olsun allah beterinden saklasın kendine iyi bak abicim lazımsın bize :)

Sağolasın Tarkan Kardeşim, kardeşine de selamlar:rendeer:

Geçmiş olsun.Umarım son kazan olur.

Teşekkürler kardeş, umarım sizinde kazasız balsız sürüşleriniz olur:rendeer:

Cok gecmis olsun.

Mont giymenin faydasini da ortaya koyan bir ornek.

sağolasın arkadaşım, tam koruma her zaman bir gerekliliktir:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
geçmiş olsun muzaffer allahtan ufak bir kaza en büyük kazan bu olsun.Tekrar geçmiş olsun.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Çok geçmiş olsun be Muzaffer abi. neyseki fazla hasar yok. neyse boşver takma kafana :cat:

Kafama takmıyor, bir yerine not ediyorum:cat: Amman sizler dikkat edin:rendeer:

geçmiş olsun muzaffer allahtan ufak bir kaza en büyük kazan bu olsun.Tekrar geçmiş olsun.

Sağolasın KANARYAM :cat: Rey rey rey raay rrooooomm oooo kanaryaaaa:p:rendeer:

Geçmiş olsun. Umarım en büyük kazan olarak tarihe geçer. Orada kalır.Ve umarım tekrarlanmaz.

umarım tekrarlanmaz:cat: hala Puch varmı abim yaaa:silent: Eğer varsa bir tur binmek isterim, tabi eğer verirsen, söz düşmeden geri veririm:pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
çok geçmiş olsun, umarım son olur..

Hayatımda ilk ve tek düşüşümü kadıköy moda 'da ki tramvay raylarında yağmurlu bir şubat gecesinde becermiştim bende :) o gün bugündür raylardan uzak dururum..
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst