Hocam geçmiş olsun. Sende birşey olmamasına sevindik. Boşuna dememişler ; "Bir musibet bin nasihattan iyidir."
Arkadaşlar ; Tramway yolu, yaya yolu, bisiklet yolu gibi taşıt trafiğine kapalı yollarda motosiklet kullanmamalıyız. Kullandığımız zaman daha dikkatli olmalıyız. :cat:
Ayrıca ; motorun lastiği her ne kadar kalın olsa da , rayların kaygan olması bizleri tehlikeye düşürüyor.. :cat:
Arkadaşlar ; Tramway yolu, yaya yolu, bisiklet yolu gibi taşıt trafiğine kapalı yollarda motosiklet kullanmamalıyız. Kullandığımız zaman daha dikkatli olmalıyız. :cat:
Ayrıca ; motorun lastiği her ne kadar kalın olsa da , rayların kaygan olması bizleri tehlikeye düşürüyor.. :cat: