Bir çıkar yolum yok(AŞK)

Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
2 yıldır motoru yok diyor esas meseleye dön sen. Ne alacaksın şimdi. Aşk meşk bunlar boş iş.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
git ona açıl..
düşüncelerde boğulacağına, açıklara yelken aç.
belki karşılıklıdır.
ben de küçükken adile naşite aşıktım..
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
KArdeşim aşk nedir az çok biliyorum kendi çapımda 21 yaşıdnayım şuana kadar 2 kişi ile çıktım beni o züppe sıpalarla karştırma

aşkın ne olduğunu biliyorsun fakat çabuk geçtiğini bilmiyorsun o zaman yada işine gelmiyor.

kıza duygularını söyle yani izine gidiyor ya işte söyle "1 aylık izin çok değil mi? geldiğinizde işe yeni başlamış gibi olacaksınız, işi utumuş olacaksınız baştan tekrar iş öğretecekler size. ben olsam 1 aylık gitmezdim" falan filan.

işte böyle konuş ama şimdi aranızdaki mesafeyi bilmiyorum o yüzden kız sana "senin ne haddine?" der ise sende "çünkü..., çünküüü....,(biraz kızar bozar utan ki onu sevdiğini anlasın)"

sonra o sana gülecek sen ona güleceksin aşk başlayacak :)

aklıma bu geldi dostum kusura bakma benimde az kız arkadaşım oldu, gerçek şu ki bende orta okulda bilgisayar öğretmenime aşık olmuştum ve inanır mısınız insan sevginin karşılıklı olup olmadığını hissediyor.

bir de ben stajdayken burcu diye bir çalışana aşık oldum fakat onu stajyer sanıyordum değilmiş sonradan öğrendim. öğrendiğim iyi oldu çünkü uzak durmaya başladım :mrgreen:

beylikdüzü beko fabrikasında staj gördük, 90 tane stajyer çalışıyordu benim zamanımda ve çok kız vardı orada, elini sallasan stajyer kıza çarpardı.

not: asıl yapman gereken sondan 3. paragrafta gizli, çaktırmadan yapman gereken şeyi söyledim arada ama farketmemiş olabilirsin ve ipucu; bu mesajda 8 paragraf var ve kimi paragraflar tek satırdır kafan karışmasın.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
Kesinlikle düşünmüyorum.
35 ten sonra evlilik belki olabilir.
Büyük sorumluluk,yaş 35-40 olucak o zamana kadar hayatın tadını çıkarıcan,özgürlük,eğitim,kişisel üretim vesaire en son evlilik yani başarılı olmasada geride vah tüh edeceğin bir durumun kalmıcak.
35 yaş ideal evlilik için.
Daha çok var.

Başını yakacağım aday adayı kafamda çok net.Şuana kadar karşıma o kriterde biri çıkmadı.
Misal biri ile tanıştığında o kritere uyduramıyorsan,beyin er geç mutlaka bir bahane buluyor.
O kriterler iş güç,meslek,para değil.

Kişilik üzerine,yani karekter gücü,bir söz vardır aşık olacağım erkek benden daha erkek olmalı diye.Tamda bu.

Sanırım o karekter de biride yeryüzüne düşmedi.Zor.

35 e kadar çıkarsa çıkar karşıma olmazsa b planı var.
Japon işi filmindeki gibi robotunu ürettiririm.Aday adayının,Kemal Sunal'ın filmindeki gibi
 
Katılım
4 Nis 2010
Mesajlar
343
Pfff. Tek aşk allah aşkıdır.

Ya da böyle yersiz sorular ile vakit kaybedileceğine yüzyüze konuşmak daha yerinde olacaktır.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ağu 2014
Mesajlar
216
aşkın ne olduğunu biliyorsun fakat çabuk geçtiğini bilmiyorsun o zaman yada işine gelmiyor.

kıza duygularını söyle yani izine gidiyor ya işte söyle "1 aylık izin çok değil mi? geldiğinizde işe yeni başlamış gibi olacaksınız, işi utumuş olacaksınız baştan tekrar iş öğretecekler size. ben olsam 1 aylık gitmezdim" falan filan.

işte böyle konuş ama şimdi aranızdaki mesafeyi bilmiyorum o yüzden kız sana "senin ne haddine?" der ise sende "çünkü..., çünküüü....,(biraz kızar bozar utan ki onu sevdiğini anlasın)"

sonra o sana gülecek sen ona güleceksin aşk başlayacak :)

aklıma bu geldi dostum kusura bakma benimde az kız arkadaşım oldu, gerçek şu ki bende orta okulda bilgisayar öğretmenime aşık olmuştum ve inanır mısınız insan sevginin karşılıklı olup olmadığını hissediyor.

bir de ben stajdayken burcu diye bir çalışana aşık oldum fakat onu stajyer sanıyordum değilmiş sonradan öğrendim. öğrendiğim iyi oldu çünkü uzak durmaya başladım :mrgreen:

beylikdüzü beko fabrikasında staj gördük, 90 tane stajyer çalışıyordu benim zamanımda ve çok kız vardı orada, elini sallasan stajyer kıza çarpardı.

not: asıl yapman gereken sondan 3. paragrafta gizli, çaktırmadan yapman gereken şeyi söyledim arada ama farketmemiş olabilirsin ve ipucu; bu mesajda 8 paragraf var ve kimi paragraflar tek satırdır kafan karışmasın.

Gerçekten insan sevginin karşılıklı olup olmadığını hissediyor :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:49 ----------

Kesinlikle düşünmüyorum.
35 ten sonra evlilik belki olabilir.
Büyük sorumluluk,yaş 35-40 olucak o zamana kadar hayatın tadını çıkarıcan,özgürlük,eğitim,kişisel üretim vesaire en son evlilik yani başarılı olmasada geride vah tüh edeceğin bir durumun kalmıcak.
35 yaş ideal evlilik için.
Daha çok var.

Başını yakacağım aday adayı kafamda çok net.Şuana kadar karşıma o kriterde biri çıkmadı.
Misal biri ile tanıştığında o kritere uyduramıyorsan,beyin er geç mutlaka bir bahane buluyor.
O kriterler iş güç,meslek,para değil.

Kişilik üzerine,yani karekter gücü,bir söz vardır aşık olacağım erkek benden daha erkek olmalı diye.Tamda bu.

Sanırım o karekter de biride yeryüzüne düşmedi.Zor.

35 e kadar çıkarsa çıkar karşıma olmazsa b planı var.
Japon işi filmindeki gibi robotunu ürettiririm.Aday adayının,Kemal Sunal'ın filmindeki gibi

Haklısınız bazı insanlar erken evlenip(oyuncak sanıp evliliği) 1 yıl bile geçmeden boşanıyorlar.
Bir insan hayatın tadını cıkarmadan olgunlaşmadan neyin ne olduğunu anlamadan evlenmemeli.
Ben zaten evlenmeyi bile düşünmüyorum artık sözüm meclisten dışarı 24 yaşıma gireceğim Hayatımda 4 sevgilim oldu onlarda lise dönemi ve ünüversite döneminde.
İnsanları anlamak güç bana ters geliyor kızların erkeklerin 1 gün biriyle takılıp öbür gün başka biriyle takılmaları sosyal medya üzerinden saçma sapan ordayız burdayız bugün şunu yedik şunu yaptık gizemlerle buluştuk vs. gibisinden tavırlarda bulunmaları yani anlatmak istediğim bu olaylar bana çok ters geliyor sizinde dediğiniz gibi KARAKTER e bağlı bişey bu bende aynı fikirdeyim o karakterde biri yeryüzüne daha düşmedi :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:56 ----------

Pfff. Tek aşk allah aşkıdır.

Ya da böyle yersiz sorular ile vakit kaybedileceğine yüzyüze konuşmak daha yerinde olacaktır.

Dostum konuyu baştan sona bir oku bence 15 temmuz 2015 de açmışım konuyu yüz yüze konuşacak birşey kalmadı artık :D
Ama genel olarak söylüyorsan haklısın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst