- Katılım
- 19 Ağu 2014
- Mesajlar
- 216
- Konu Yazar
- #1
Öncelikle herkese iyi forumlar.
Biyerde staj yapıyorum ve benden 3 4 belkide 5 yaş büyük birine aşık oldum.(ggaripsemeyin beni lütfen)
Yarın 1 aylık izne ayrılacak ne yapmalıyım kendisine ne demeliyim nasıl bir yol izlemem gerek.
1 ay göremeyeceğim kendisini ne demem gerek budurumda ben sadece bi stajderim o ise orda çalışan birisi beni hor görebilme ihtimali varmıdır yardımcı olun kafam çok karışık.
Biyerde staj yapıyorum ve benden 3 4 belkide 5 yaş büyük birine aşık oldum.(ggaripsemeyin beni lütfen)
Yarın 1 aylık izne ayrılacak ne yapmalıyım kendisine ne demeliyim nasıl bir yol izlemem gerek.
1 ay göremeyeceğim kendisini ne demem gerek budurumda ben sadece bi stajderim o ise orda çalışan birisi beni hor görebilme ihtimali varmıdır yardımcı olun kafam çok karışık.
