Bir çıkar yolum yok(AŞK)

Katılım
19 Ağu 2014
Mesajlar
216
Öncelikle herkese iyi forumlar.
Biyerde staj yapıyorum ve benden 3 4 belkide 5 yaş büyük birine aşık oldum.(ggaripsemeyin beni lütfen)
Yarın 1 aylık izne ayrılacak ne yapmalıyım kendisine ne demeliyim nasıl bir yol izlemem gerek.
1 ay göremeyeceğim kendisini ne demem gerek budurumda ben sadece bi stajderim o ise orda çalışan birisi beni hor görebilme ihtimali varmıdır yardımcı olun kafam çok karışık.
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sen elinden geleni yap o seni hor görürse zaten kötü bir insandan başından kurtulmuş olacaksın nedir yani.
 
Katılım
3 Şub 2015
Mesajlar
85
Gec karsisina soyle böyleyken boyle benim gibi salaklik yapma zaten sana karsi bise hissediyosa olur hissetmiyosa red eder sende bosuna aci cekmessin
 
Katılım
19 Ağu 2014
Mesajlar
216
NASIL ANLATIM AMA ABİ ORDA Bİ DÜNBYA CALISAN VAR ONALR NE DER BANA NASIL OLUR GURURUMU AYAKLAR ALTINA ALMAM GEREKİRSE ALIRIMDA SONUC NE OLUR.LANET OLSUN NAPACAM YA
 
Katılım
25 Eyl 2014
Mesajlar
1,913
Yaş kaç bilmiyorum ama kardeşim şunu söyleyeyim; saf bir şekilde seviyor olabilirsin -ki bu çok güzel bir şeydir- ama çoğu insan bunu kesinlikle hak etmiyor. Kafayı yakın zamanda formatladığım için incinmeni istemediğimden bunu söylüyorum. Zaman zaman insanın gönlü kayar olmayacak birine, onu tutsak etme ama ayran haline de getirme. :)
 
Katılım
19 Ağu 2014
Mesajlar
216

Arkadaş :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:29 ----------

Yaş kaç bilmiyorum ama kardeşim şunu söyleyeyim; saf bir şekilde seviyor olabilirsin -ki bu çok güzel bir şeydir- ama çoğu insan bunu kesinlikle hak etmiyor. Kafayı yakın zamanda formatladığım için incinmeni istemediğimden bunu söylüyorum. Zaman zaman insanın gönlü kayar olmayacak birine, onu tutsak etme ama ayran haline de getirme. :)

ama şöyşe bişeyde var kendide bazen baktığımda bana bakıyor utandım ya :D boş olsa zaten buakdar kurcalamam bu arada sana da teşekkür ederim kardeşim forumun heryerindesin çher konuda varsın site in gezgini :D
 
Katılım
3 Şub 2015
Mesajlar
85
Facesine instgram a twitter a bak neler paylasiyo nelerden hoslandigini az cok anlarsin ornegin bi yazari seviyodur o yazarin siirlerini kitaplarina bak zaten anlarsin paylasimlarindan nasi biri oldugunu tersliyecek birimi duzgun birimi
ben acilamadim kiza 3 sene boyunca kiz hangi erkekle sevgili olduysa dovdum cocuklari hatta dayak da yedim ama kiz yurtdışına dışına tasindi :D
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
773
Stajerle çalışanın iş yerindeki ilişkisini düşünüyorum da ne konuştun ne paylaştın da aşık oldun. Aşk kelimesini sakız etmeyin ağzınıza öyle kolay değil o işler. Sen şuan muhtemelen hatuna kesiksin. Bırak akışına geçer. Zaten 4-5 yaş büyük olan taraf kız tarafıysa o iş imkansızdan biraz daha zor. Bence boşuna açılıp kendini madara etme. Dost acı söyler taşlamayın
 
Katılım
19 Ağu 2014
Mesajlar
216
Stajerle çalışanın iş yerindeki ilişkisini düşünüyorum da ne konuştun ne paylaştın da aşık oldun. Aşk kelimesini sakız etmeyin ağzınıza öyle kolay değil o işler. Sen şuan muhtemelen hatuna kesiksin. Bırak akışına geçer. Zaten 4-5 yaş büyük olan taraf kız tarafıysa o iş imkansızdan biraz daha zor. Bence boşuna açılıp kendini madara etme. Dost acı söyler taşlamayın

KArdeşim aşk nedir az çok biliyorum kendi çapımda 21 yaşıdnayım şuana kadar 2 kişi ile çıktım beni o züppe sıpalarla karştırma
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Bence biraz daha katıp ybr al.motosiklet forumu ne diyim..
 
Katılım
19 Ağu 2014
Mesajlar
216
Stajerle çalışanın iş yerindeki ilişkisini düşünüyorum da ne konuştun ne paylaştın da aşık oldun. Aşk kelimesini sakız etmeyin ağzınıza öyle kolay değil o işler. Sen şuan muhtemelen hatuna kesiksin. Bırak akışına geçer. Zaten 4-5 yaş büyük olan taraf kız tarafıysa o iş imkansızdan biraz daha zor. Bence boşuna açılıp kendini madara etme. Dost acı söyler taşlamayın

KArdeşim aşk nedir az çok biliyorum kendi çapımda 21 yaşıdnayım şuana kadar 2 kişi ile çıktım beni o züppe sıpalarla karştırma
 
Katılım
26 Şub 2015
Mesajlar
151
unut gitsin. aşk acı çekmektir belki de.
"sen gel bir de benim gözümden gör" dediği kara kuru leylası'nı senelerce arayan kays, leyla ile mecnun hikayesi'nin sonunda leylası'na kavuşur, işte o zaman anlar ki, o zaten leyla'yı çoktan bulmuştur: aşkı leyla'da ararken mevla'da bulmuştur... onun leylası mevla'dır.
 
Katılım
7 Şub 2015
Mesajlar
33
İsimsiz çiçek yolla masasına bi tepkisini ölç bakalım sonrasına bakarız :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst