Neredeyse tam 2 yıl sonra konuyu hortlatıyorum.
Şimdi herşeyi en baştan okudum ne çok dalga geçmişsiniz be abi![]()
Büyük ihtimalle bir şey olmadı. Hatta kendi mesajlarına bakıp gülüyordur. :mrgreen:
İzinden geldikten sonra konuştuk ben hiç o açıdan düşünmemiştim falan dedi ben seni kardeşim olarak görüyorum cart curt beynime kan sıçradı tabi ama yapacak bişe yok 1hafta geçmeden kendisi bana bi kahve içmeye gidelimmi dedi bende cevap vermedim nekadar saçma bi son demi
Puhahaha buna koptum, harika geldi sabah sabah
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:21 ----------
Kardeşim hevesin kalmamış, 2 yılın sonunda kimin kalır tabi. Ama iyi ki açmışsın bu konuyu gelen mesajlar/senin tepkiler yüzümüzü gülümsetti. Belki bir şeyler olur, öyle hissettirdi bana. Belli olmaz bu gönül işleri.