Bir çıkar yolum yok(AŞK)

Katılım
3 Tem 2014
Mesajlar
323
izne ayrıldığı için iyi tatiller de.
staj bitince de görüşürüz dersin.
mühendislik öğrencisisin herhalde.
okul başlayınca da işletme fakültesinde takıl bir süre.
okul bitince ona da güle güle dersin.
iki üç sene iş tecrüben olur, askere gidip gelirsin.
sonra da annene çıtladırsın. sana uygun kız bulur evlenirsin.
üç çocuğun olur. onlar büyür. günü gelir staj yapar.
staj yerinde kendinden beş yaş büyük birine aşık olur.
sonra hooop dön başa.
çok da düşünmeye gerek yok.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
git konuş be kardeşim,ama aşık olduğunu filan söyleme,gereksiz bir atılım olur,birlikte daha fazla vakit gecirmek istediğini söyle.Arif olan anlar zaten.
 
Katılım
9 Mar 2014
Mesajlar
491
Cidden ne oldu ya? Açıldın mı kıza?

Bence bir YBR alsan ve yola çıksan aklında ne kız kalır ne de başka bir şey...
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Az daha koy YBR al demeye gelmiştim üzüntü içinde geri dönüyorum.:pale:
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
336
Kız tatilden geldi mi?
staj bitti mi?
Aşk meşk oldu mu?
desertseek öcün aldı mı?
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Foruma danışacak ne var yahu, olay çok basit.
Bütün cesaretini toplayıp yanına git ve "Abla, ben seni seviyorum" de.

edit: Hulen hortlatılmış konuymuş ya neyse, yazdık bi kere :)
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
Bende vakti zamanında (2007) aşık oldum 4 yaş büyük birine. Gittim seni seviyorum napıcaz dedim, kız bana bi baktı gülümseyip elimi tuttu 4 yıl bırakmadı. Sonrasında yaştan dolayı aileler yüzünden ayrıldık. Ama ben bir 4 yıl daha unutamadım,tavsiyem bağlanma üzülürsün
 
Katılım
19 Ağu 2014
Mesajlar
216
Neredeyse tam 2 yıl sonra konuyu hortlatıyorum.
Şimdi herşeyi en baştan okudum ne çok dalga geçmişsiniz be abi :)
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
2,340
Büyük ihtimalle bir şey olmadı. Hatta kendi mesajlarına bakıp gülüyordur. :mrgreen:
 
Katılım
19 Ağu 2014
Mesajlar
216
İzinden geldikten sonra konuştuk ben hiç o açıdan düşünmemiştim falan dedi ben seni kardeşim olarak görüyorum cart curt beynime kan sıçradı tabi ama yapacak bişe yok 1hafta geçmeden kendisi bana bi kahve içmeye gidelimmi dedi bende cevap vermedim nekadar saçma bi son demi

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:00 ----------

Büyük ihtimalle bir şey olmadı. Hatta kendi mesajlarına bakıp gülüyordur. :mrgreen:

Bi nevi katılıyorum :)
 
Katılım
1 Nis 2009
Mesajlar
150

Puhahaha buna koptum, harika geldi sabah sabah

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:21 ----------

İzinden geldikten sonra konuştuk ben hiç o açıdan düşünmemiştim falan dedi ben seni kardeşim olarak görüyorum cart curt beynime kan sıçradı tabi ama yapacak bişe yok 1hafta geçmeden kendisi bana bi kahve içmeye gidelimmi dedi bende cevap vermedim nekadar saçma bi son demi

Kardeşim hevesin kalmamış, 2 yılın sonunda kimin kalır tabi. Ama iyi ki açmışsın bu konuyu gelen mesajlar/senin tepkiler yüzümüzü gülümsetti. Belki bir şeyler olur, öyle hissettirdi bana. Belli olmaz bu gönül işleri.
 
Katılım
19 Ağu 2014
Mesajlar
216
Puhahaha buna koptum, harika geldi sabah sabah

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:21 ----------



Kardeşim hevesin kalmamış, 2 yılın sonunda kimin kalır tabi. Ama iyi ki açmışsın bu konuyu gelen mesajlar/senin tepkiler yüzümüzü gülümsetti. Belki bir şeyler olur, öyle hissettirdi bana. Belli olmaz bu gönül işleri.

Bencede böylesi daha iyi oldu :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst