Bir Antep'li Yollarda(aydemir) 1800 Km

Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
15 senelik bir hayaldi bu yolculuk ne zaman antalya ya gitsem ne zaman motorla gecerim bu yollardan diye der dururdum kısmet bu guneymiş bol virajli bol manzaralı çam kokusu deniz kokusu ve virajlar daha ne olsun yaklaşik 1800 km 4 il 25 yakın ilçe ve çok zevkli bir yolculuk ....:queen::queen:

MAVİŞİM sabah ezanıyla birlikte çalişti 1800 km de tik demedi ne bir tekleme ne bir bogulma ne bir harelet yapmadi :cat::cat:

Ve işte resimler sabah saat 04:30

52192512sq2.jpg


viyadüklerin üstünde güneş doguyor

s7300008bq1.jpg


ilk mola yerim 120 km sonra osmanıye çikişi

s7300010zg5.jpg


s7300012pc6.jpg


silifkeyi geçtikten sonra virajlar başliyor yaklaşik 250 km yol virajli

1101mk2.jpg


1100br1.jpg


199io4.jpg


198kc1.jpg


197ao8.jpg


Bu virajlarda motor sürmek gercekten cok güzel

196vn3.jpg


196vn3.jpg


alanya ya girdikten sonra hemen kendimi otele atıyorum yol yorgunlugu yüzüme yansimiş

190zq4.jpg


otel balkonun dan dişarısı ve otel havuzu

191aq4.jpg


duşumu aldıktan sonra ilk hedef tek teker arifin yani antep den selamlar getirdim kendisine ilk önce o yükü atmaliyim üzerimden

192oe8.jpg


arif abi güler yüzlü cana yakın tam bir motorcu kişilige sahip birisi ben bu kadarını tahmın etmemiştim acıkcasi hemen nerden gelip nere gittimi, soruyor ne içersin otur şöyle kalacak otelin varmi (yoksa bulacak)
arif abi güler yüzlulugun sıcak muabbetin için teşekürler :rendeer::rendeer:

193od3.jpg


194kn8.jpg


ve alanya geceleri tek kelimeyle muhteşem:queen::queen::queen:

186eg8.jpg


185sr2.jpg


184og9.jpg


otele geldıgım de birde ne göreyim anımasyon var

189bm4.jpg


188fc2.jpg


ve sabah ilk iş mavi tur yolculugu :bounce::bounce::bounce:

181yf9.jpg


182xq8.jpg


akdenizin ilk tersanelerin den biri

180rc3.jpg


alanya kalesi

179pg5.jpg


177ao1.jpg


178nw0.jpg


177ao1.jpg


ve tekrar yat içindeyiz

176nh0.jpg


175sa1.jpg


174pa5.jpg


173qu7.jpg


172og0.jpg



ve sabah antalya yolların da ilk hedef manavgat :cat::cat:

171zl8.jpg


166xz0.jpg


manavgat ta antep den arkadaşim motor tamircisi ilyas ustanın yanına ugruyorum

170ou0.jpg


169lh1.jpg


168fi4.jpg


ilyas usta her şey için teşekürler

167nh7.jpg


ve manavgat şelelesi

165ey9.jpg


164mv4.jpg


tekrar antalya yollari

163gw0.jpg

ve konyaaltı plaji arkadaşim emini aradim konya altın da oldumu söyledim
162ue6.jpg


161by1.jpg


sagolsun kardeşim hemen geldi

160fx3.jpg


ve antalya caddeleri

159xx6.jpg


falezler

158tj1.jpg


157aw4.jpg


156um8.jpg


ve antalyadan ayrılma vaktı tekrar alanya

155ve6.jpg


154as1.jpg


ve tekrar alanya kalesın den alanya

153wd2.jpg


152fv8.jpg


151wk6.jpg


ve sabah alanya plaji

150rj1.jpg


dim çayı ve dim magralarına dogru yola cıkıyorum manzara harika

149uk4.jpg


148nd9.jpg


yolda foto çekerken motorlu bir amca yanıma gelip bir sorun olup olmadıgını soruyor ayak üstü sıcak bir muabbet

147qj9.jpg


146aj7.jpg


dim çayi

145rw3.jpg


144br0.jpg


143rv1.jpg


142nu3.jpg

141iv3.jpg


140ie7.jpg


139qv4.jpg


138ev4.jpg


137tw9.jpg


137tw9.jpg


136kf8.jpg


135pg3.jpg


134ix7.jpg


133as9.jpg


132lp0.jpg


131yk1.jpg


ve dönüş yollarııııııı

130ws9.jpg


130ws9.jpg


128dc9.jpg


yolda yemek vakti

127ss0.jpg


yanmiş ormandan geri kalanlar

126pn5.jpg


125xa1.jpg


129rs1.jpg


128dc9.jpg


124uv8.jpg


yeşilovacikta tank

123ib9.jpg


122ic3.jpg


ve silifkede yeraltı kilisesine ugruyorum

121dw6.jpg


113wg8.jpg


119ij9.jpg


118it8.jpg


117sf2.jpg


116fh2.jpg


115us2.jpg


114me6.jpg


ve kız kalesi

112bv4.jpg


111js4.jpg


110yw9.jpg


mersin de akaryakıt takvıyesi

19dp3.jpg


18rd1.jpg


ve adanada hakan nın (LASTROMANTIC)yanına gıttım direk

17qc4.jpg


sagolsun yemek yedirmeden birakmadı beni hakan kardeşim herşey için teşekürler

16vp1.jpg


Adanaya gidilirde efendi isonun yanına ugramamak olmaz

15wv4.jpg


sıcak cayın ve sıcak muabbetin ne desen deger iso can teşekürler

14vo4.jpg


ve otbandan Antep yollarına vuruyorum kendimi

13ok6.jpg


ve Antep girişi

11yp4.jpg


kazasız belasız bir tatili bitirmenın sevinçiyle evime döndüm

ve son resim mavişim ve ben


s7300257xt3.jpg


GAZİANTEP DEN SELAMLAR.........
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Abi yanıma geldiğin içi tekrardan teşekkür ederim,resimler harika iyi gezmişsin ama iyide yorulmuştun hani,sevgilerlee...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
1800 km . helal valla, hemde virajli yollar.
Resimler cok guzel, bizimle paylastigin icin tesekkurler.
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
ali usta ellerıne ve fotolarına saglık vaslla benımde hayalım turkıye turu ama galıba bu sene degıl malum düğün bu arada sanada söyleyeyim 10 agustos kına11 agustos düğün yani burdan hepiizi tekrar davet ediyorum yanı davetıye tek kişilik değil )))) hepinizi eksiksiz beklıyorum ona göre bakalım gaziantep MT kac kişi gelecek bahane yok çünkü gündüz değil akşam 20.00 da : ))))
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Aydemir, çok güzel gezi organize etmişsin. Tek başına gitmenin olağanüstü taraflarını ben de iyi biliyorum. Anamur virajlarını unutamam. Fotoğrafların beni yine oralara götürdü. Teşekkür ederim paylaştığın için...

Şu Dim çayı ve Dim mağarası görmeye değer yerlermiş, bir dahaki sefere mutlaka uğramam lazım.

Tabii efendy-iso'ya da uğraman süper olmuş. Ben de yolum düştüğünde kendisine uğramayı istiyorum. Aslında böyle büyük gezilere çıkmadan önce gidilen yerlerdeki MT kardeşlerimizi nasıl bulacağımızı öğrenmemiz şart.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
paylaşım için teşekkürler resimlere bakınca harika bir gezi olduğu anlaşılıyo hatta insanın kendini yollara vurası geliyo yorgunluğuna deymiş emeğine tekerine sağlık rüzğarın bol olsun:cat:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
aydemirim harikasın vallahi.çok güzel rota çizmişsin.yalnız o alanya plajını(kleopatra pajı) ben defalarca gördüm, öyle boş ilk defa görüyorum.hele üstü giyinik bulmak mucize resmen.:cherry:
şu an resimleri görünce tahmin yürütüyorum, ben işteyken bir aramışsın ulaşamamışsın, o zaman adanadaydın herhalde.tüh çok üzüldüm göremediğime :pr: .işyerinde hertarafta telefon çekmiyor malesef, iş telaşından sana tekrar dönemediğim için özür
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Ali'm; çok güzel bir gezi yapmışsın ve karelemişsin doğayı, ortamı..:cat:

Tek kişilik gezi insanı daha bir özgürleştiriyor..Süper olmuş tatilin..:wiinkk:

Yüreğine ve tekerine sağlık..:rendeer:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
kardeş,şahane manzaralar eşliğinde çok güzel bir gezi olmuş.biliyorsun 1,5 ay önce bizlerde o yollardan geçtik.esas manzaralar,virajlar ve doyumsuz kıyılar inan bana antalyadan sonra.inşallah seneyede oralara gidersin.sevgilerimle.
 
Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
106
abi helal olsun bırcok kısını ısteypde gıdemedıgı gezıyı yaptın ne guzel yerler oralara ole yaw.
turıstler .yemekler ve motor tam bıze yakışan olaylar....

tebrıkler..
darısı bızım basımıza...

AMİN.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
Ali abicim eline ve de emeğine sağlık. Güzel fotolar güzel virajlar inş fotolardan gördüğüm kadarıyla tatilinde güzel geçmiştir. Allah kazasız belasız daha nice gezilere tatillere tekerini döndürür.
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
öncelikle sağ salim gidip geldiğine sevindim güzel bir gezi olmuş inanıyorum ki içinde motosiklet sevgisi olan herkes bu yolculuğu yapmak için can atıyordur bende seni tebrik ediyorum selamlar
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Aydemir gerçekten iyi gezmişsin. Güzergahıda iyi seçmişsin. Hele ilk fotolardaki virajlara bittim.

Paylaşım için tşk:rendeer:
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
281
ali abiciğim çok güzel bir gezi olmuş paylaşım için saol abiciğim:rendeer::rendeer:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Tebrikler dostum. :rendeer:
Binecen motura, öylece uzun uzun gazlıyacan. gerisi yalan...
hani derler ya "on doktora bedel" diye... aynen öyle.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst