Bir Antep'li Yollarda(aydemir) 1800 Km

Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Emeğine,tekerine sağlık abi. İyi gezip tozmuşsun. Allah bizede nasip eder inşallah.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İyi gezmişsin hemşerim ,,tekerin daima dönsün..
 
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
369
Helal olsun hemserim benim. Bu kadar yol tek basina bravo dogrusu.:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla ben gezmıs gıbı oldum,cok keyıflı bı konu olmus cok tesekkurler,imrendım acıkcası
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
abi supersin valla helede tek basina gitmen iyi valla bu helal sana paylasim icinde tsklr super 9olmus ama dikkaetimi birsey cekti o kalenin orda bir sise hayirdir :):):):):):):)
o şişe bana ayıt degil kesınlıkle
AYDEMİR abim ellerine sağlık,süper fotolar mavi yolculuk falan:salut: bişe sorucam senin moto ortalama kaç yaktı acaba
motor 1800 km 270 cıvarı yaktı
Aydemir Abi çok güzel bir gezi olmuş.Buralarda bayağı bir sıkılmıştım, bir yere de gidemiyorum..Bu paylaşımın içimi açtı.Çok teşekkürler.İnşallah bana ve diğer üye arkadaşlarımıza da böylesine güzel geziler yapmak nasip olur.Kazasız sürüşler.Saygılarımla.
teşekürler ömercik
Emeğine,tekerine sağlık abi. İyi gezip tozmuşsun. Allah bizede nasip eder inşallah.
inşallah
İyi gezmişsin hemşerim ,,tekerin daima dönsün..
teşekürler
Helal olsun hemserim benim. Bu kadar yol tek basina bravo dogrusu.:rendeer:
inş sanada kısmet olur hemşerim
valla ben gezmıs gıbı oldum,cok keyıflı bı konu olmus cok tesekkurler,imrendım acıkcası

teşekürler
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Abi gezin çok güzel olmuş. Tek gezmenin kendine göre avantajlarıda var. daha nice tatil gezilerine işallah. Belli olmaz belki seneye hep beraber çıkarız.

Ama bizim gezimiz daha güzel olmuş:))
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Abi gezin çok güzel olmuş. Tek gezmenin kendine göre avantajlarıda var. daha nice tatil gezilerine işallah. Belli olmaz belki seneye hep beraber çıkarız.

Ama bizim gezimiz daha güzel olmuş:))

Hiçte bile benim topıgım senın topıgını döver:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
53
slm

Oyyy oyy oy Canlar canı Güzel insan,sadık dost
Sen neler etmişsin böyle eline, emeğine,gönlüne,tekerine sağlık
Dilerim tekerin hep böyle mutluluklara döner
Allah böyük belki bir gün büyüyünce bende uzun yola çıkarım ha?
SENDEN ÇOK GICIK ALIYORUM:queen::queen::queen::queen:
Allaha emanet ol:cat:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Oyyy oyy oy Canlar canı Güzel insan,sadık dost
Sen neler etmişsin böyle eline, emeğine,gönlüne,tekerine sağlık
Dilerim tekerin hep böyle mutluluklara döner
Allah böyük belki bir gün büyüyünce bende uzun yola çıkarım ha?
SENDEN ÇOK GICIK ALIYORUM:queen::queen::queen::queen:
Allaha emanet ol:cat:

abilerin bir tenesi güzel insan şeker insan dondurmacılar güzeli iyi dileklerin
için teşekürler biz senın eline su dökemeyiz sen motora binerken biz sokakata cıncıklı gülle (misket) oynuyorduk inşallah sanada kısmet olur abicigim...

bu arada ben SENİ HİÇ SEVMİYORUM haberin olsun:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Tem 2008
Mesajlar
30
ali abi benide diskoya götürrrrrrr :queen::queen: Abi sen neeettmişsin yaw öle süper olmuş keşke bende takılsaydım kuyruğuna içim gitti yatın manzarasını görünce :queen: bidahaki sefere bendemi geleyim ne edeyim...
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
ali abi benide diskoya götürrrrrrr :queen::queen: Abi sen neeettmişsin yaw öle süper olmuş keşke bende takılsaydım kuyruğuna içim gitti yatın manzarasını görünce :queen: bidahaki sefere bendemi geleyim ne edeyim...

İstersen senide ucurayım hayali abi gibi :queen::queen::queen:

tşekürler mahmut
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,292
Gezi süper olmuş.. Gezdiğin yerlerdeki manzaralar gerçekten harika.. Ayağına, motosikletine sağlık..
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Güzel bir gezi olmuş, tebrikler Aydemir Kardeş.

Keşke yanına bir yoldaş alsaydın, daha keyifli olurdu tahminimce.

Paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
Ayakta alkışlıyorum resmen yani alanya da 4 yıl kaldım muhteşemdir gereçekten ki 4 yıldır gitmiyordum şimdi özlediğimi anladım.

Süper gezi olmuş bu arada resimler için harcadığın emeğin ayrı bir yeri var
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
ben 2 ağustosta alanyadaydım ve 10 gün kaldım. aynı tarihlerde aynı yerlerde bulunmuşuz. eminim saat farkıyla görmemişizdir birbirimizi.
ama her çektiğin resmin yerini biliyorum...
mersinde benzin aldığın Opet mersin motor klübü başkanı mehmet güderindir. 10 yıldır oradan alırım benzini...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst