- Katılım
- 18 Şub 2006
- Mesajlar
- 2,956
Emeğine,tekerine sağlık abi. İyi gezip tozmuşsun. Allah bizede nasip eder inşallah.
o şişe bana ayıt degil kesınlıkleabi supersin valla helede tek basina gitmen iyi valla bu helal sana paylasim icinde tsklr super 9olmus ama dikkaetimi birsey cekti o kalenin orda bir sise hayirdir![]()
motor 1800 km 270 cıvarı yaktıAYDEMİR abim ellerine sağlık,süper fotolar mavi yolculuk falan:salut: bişe sorucam senin moto ortalama kaç yaktı acaba
teşekürler ömercikAydemir Abi çok güzel bir gezi olmuş.Buralarda bayağı bir sıkılmıştım, bir yere de gidemiyorum..Bu paylaşımın içimi açtı.Çok teşekkürler.İnşallah bana ve diğer üye arkadaşlarımıza da böylesine güzel geziler yapmak nasip olur.Kazasız sürüşler.Saygılarımla.
inşallahEmeğine,tekerine sağlık abi. İyi gezip tozmuşsun. Allah bizede nasip eder inşallah.
teşekürlerİyi gezmişsin hemşerim ,,tekerin daima dönsün..
inş sanada kısmet olur hemşerimHelal olsun hemserim benim. Bu kadar yol tek basina bravo dogrusu.:rendeer:
valla ben gezmıs gıbı oldum,cok keyıflı bı konu olmus cok tesekkurler,imrendım acıkcası
Abi gezin çok güzel olmuş. Tek gezmenin kendine göre avantajlarıda var. daha nice tatil gezilerine işallah. Belli olmaz belki seneye hep beraber çıkarız.
Ama bizim gezimiz daha güzel olmuş)
Oyyy oyy oy Canlar canı Güzel insan,sadık dost
Sen neler etmişsin böyle eline, emeğine,gönlüne,tekerine sağlık
Dilerim tekerin hep böyle mutluluklara döner
Allah böyük belki bir gün büyüyünce bende uzun yola çıkarım ha?
SENDEN ÇOK GICIK ALIYORUM:queen::queen::queen::queen:
Allaha emanet ol:cat:
ali abi benide diskoya götürrrrrrr :queen::queen: Abi sen neeettmişsin yaw öle süper olmuş keşke bende takılsaydım kuyruğuna içim gitti yatın manzarasını görünce :queen: bidahaki sefere bendemi geleyim ne edeyim...
İstersen senide ucurayım hayali abi gibi :queen::queen::queen:
tşekürler mahmut
uçur beni ali abiiiiyanlız benim motorumun kanatları kırık :queen::queen: