Bir Antep'li Yollarda(aydemir) 1800 Km

Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Abi tek motor mu gittin o kadr yolu.. Tebrikler walla :)
evt çakalaz tşk
Abi yanıma geldiğin içi tekrardan teşekkür ederim,resimler harika iyi gezmişsin ama iyide yorulmuştun hani,sevgilerlee...
ben teşekür ederim iso evt yorgundum çünkü o gün yaklaşik 650
km yol yapmiştım normal
Aydemir, çok güzel gezi organize etmişsin. Tek başına gitmenin olağanüstü taraflarını ben de iyi biliyorum. Anamur virajlarını unutamam. Fotoğrafların beni yine oralara götürdü. Teşekkür ederim paylaştığın için...

Şu Dim çayı ve Dim mağarası görmeye değer yerlermiş, bir dahaki sefere mutlaka uğramam lazım.

Tabii efendy-iso'ya da uğraman süper olmuş. Ben de yolum düştüğünde kendisine uğramayı istiyorum. Aslında böyle büyük gezilere çıkmadan önce gidilen yerlerdeki MT kardeşlerimizi nasıl bulacağımızı öğrenmemiz şart.

dim çayı magrası benıde şaşirti acıkcası bu kadar güzel oldunu bende bilmiyordum

abi tekerine sağlık, 41.000 kere maşAllah :)

paylaşım için teşekkürler resimlere bakınca harika bir gezi olduğu anlaşılıyo hatta insanın kendini yollara vurası geliyo yorgunluğuna deymiş emeğine tekerine sağlık rüzğarın bol olsun:cat:
teşekürler

aydemirim harikasın vallahi.çok güzel rota çizmişsin.yalnız o alanya plajını(kleopatra pajı) ben defalarca gördüm, öyle boş ilk defa görüyorum.hele üstü giyinik bulmak mucize resmen.:cherry:
şu an resimleri görünce tahmin yürütüyorum, ben işteyken bir aramışsın ulaşamamışsın, o zaman adanadaydın herhalde.tüh çok üzüldüm göremediğime :pr: .işyerinde hertarafta telefon çekmiyor malesef, iş telaşından sana tekrar dönemediğim için özür

evt gürsel senı aradıgım da adanadaydım belki görüşüruz diye aramiştim tahmın de ettim senın işte oldunu

Ali'm; çok güzel bir gezi yapmışsın ve karelemişsin doğayı, ortamı..:cat:

Tek kişilik gezi insanı daha bir özgürleştiriyor..Süper olmuş tatilin..:wiinkk:

Yüreğine ve tekerine sağlık..:rendeer:

murat abi teşekürler dedigin gibi tek gezi insanı özgürleştırıyor

kardeş,şahane manzaralar eşliğinde çok güzel bir gezi olmuş.biliyorsun 1,5 ay önce bizlerde o yollardan geçtik.esas manzaralar,virajlar ve doyumsuz kıyılar inan bana antalyadan sonra.inşallah seneyede oralara gidersin.sevgilerimle.

inşallah abi sevgiler benden

abi helal olsun bırcok kısını ısteypde gıdemedıgı gezıyı yaptın ne guzel yerler oralara ole yaw.
turıstler .yemekler ve motor tam bıze yakışan olaylar....

tebrıkler..
darısı bızım basımıza...

AMİN.

oda olur kardeşim inş

Ali abicim eline ve de emeğine sağlık. Güzel fotolar güzel virajlar inş fotolardan gördüğüm kadarıyla tatilinde güzel geçmiştir. Allah kazasız belasız daha nice gezilere tatillere tekerini döndürür.

teşekürler yahya

öncelikle sağ salim gidip geldiğine sevindim güzel bir gezi olmuş inanıyorum ki içinde motosiklet sevgisi olan herkes bu yolculuğu yapmak için can atıyordur bende seni tebrik ediyorum selamlar

teşekürler ahmet ne zaman geliyorsun bu tarafa

Aydemir gerçekten iyi gezmişsin. Güzergahıda iyi seçmişsin. Hele ilk fotolardaki virajlara bittim.

Paylaşım için tşk:rendeer:
gökhan o virajlar varya anlatılmaz yaşanır insanı kendın den geciriyor
ali abiciğim çok güzel bir gezi olmuş paylaşım için saol abiciğim:rendeer::rendeer:
teşekürler ertugrul
Ümmet Perkitan tarzı bi gezi olmuş, eline sağlık...
biraz öyle oldu
ağlamak istiyorum:salut:
mehmet aglama seneye beraber gidelim kardeş

Tebrikler dostum. :rendeer:
Binecen motura, öylece uzun uzun gazlıyacan. gerisi yalan...
hani derler ya "on doktora bedel" diye... aynen öyle.

evt aynen gültekin

emeğine saglık biran oraları görme şansımız oldu:cat:

ne mutlu bana
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Güzel bir gezi yapmışsın üstelik tekbaşına keşke bir arkadaşla birlikte gitseydin daha emniyetli olurdu diye düşünüyorum :cat:
Paylaşım için teşekürler, resimler süper :cat:
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
69
vay kankam yine yapmışsın işte motorcu işte gezgin işte çağdaş seyyah ALLAH kaza bela vermesin 10 numara gezi 10 numara paylaşım.... teşekkürler :cat:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Güzel bir gezi yapmışsın üstelik tekbaşına keşke bir arkadaşla birlikte gitseydin daha emniyetli olurdu diye düşünüyorum :cat:
Paylaşım için teşekürler, resimler süper :cat:
motosiklet:özgürlük::cat::cat:
vay kankam yine yapmışsın işte motorcu işte gezgin işte çağdaş seyyah ALLAH kaza bela vermesin 10 numara gezi 10 numara paylaşım.... teşekkürler :cat:

sertaç teşekürler kardeş
 
Katılım
20 Eyl 2006
Mesajlar
191
Ali abim benim yüregine,motoruna ve ayaklarına saglık:)Ne güsel fotolar.Virajları görünce dayanamıyorum ama bir gün beraber gideriz inş.Ben sitedeki insanlardan daha şanslıyım galiba ben daha çok fotoya baktım:p:pŞaka bi yana ne kadar çok istedigini biliyorum abi bu geziyi:)Resimlerden de anlaşıldıgı kadarısıyla çok eglenmişsin:cat:Kazasız belasız gezip gelmen bizide çok mutlu etti.Bundan sonrada herşey gönlünce olur inş:rendeer::rendeer:SENDEN ÇOK GICIK ALIYM:cyclopsan:mrgreen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
abi süpersin eline sağlık fotoğraflar harika, sen ve mavişine Allah nazar değdirmesin amin
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
712
Tebrik ederim aydemir. Hem çok güzel gezmişsin hem de gittiğin yerlerdeki üyelerimizi ziyaret ederek onların gönlünü almışsın. Özellikle bu davranışın çok güzel.
Güneyin insanındaki bu sıcaklığı samimiyeti başka bölgelerde görmedim desem yalan olmaz. Özledim sizin o tarafları beee.
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Ali abim benim yüregine,motoruna ve ayaklarına saglık:)Ne güsel fotolar.Virajları görünce dayanamıyorum ama bir gün beraber gideriz inş.Ben sitedeki insanlardan daha şanslıyım galiba ben daha çok fotoya baktım:p:pŞaka bi yana ne kadar çok istedigini biliyorum abi bu geziyi:)Resimlerden de anlaşıldıgı kadarısıyla çok eglenmişsin:cat:Kazasız belasız gezip gelmen bizide çok mutlu etti.Bundan sonrada herşey gönlünce olur inş:rendeer::rendeer:SENDEN ÇOK GICIK ALIYM:cyclopsan:mrgreen:

kardeşim iyi dileklerin için teşekürler ( ben sen den daha cok gıcık alıyorum) :p:p:cyclopsan:mrgreen:

abi süpersin eline sağlık fotoğraflar harika, sen ve mavişine Allah nazar değdirmesin amin

erhan teşekürler tek korkum nazar zaten

Tebrik ederim aydemir. Hem çok güzel gezmişsin hem de gittiğin yerlerdeki üyelerimizi ziyaret ederek onların gönlünü almışsın. Özellikle bu davranışın çok güzel.
Güneyin insanındaki bu sıcaklığı samimiyeti başka bölgelerde görmedim desem yalan olmaz. Özledim sizin o tarafları beee.

iyi dileklerin için teşekürler su silahı bu tarafa gelirsen haberim olsun
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Yol manzaraları da çok güzel. Bayılıyorum böyle yollardan geçmeye. Bazen varsın ulaşılacak bir hedef olmasın, sadece böyle yollarda gideyim istiyorum :)
 
Katılım
7 May 2008
Mesajlar
268
Ali abi,ellerine sağlık.Resimler güzel,motorun güzel,sen ayrı bir güzelsin:)Allah nice gezilere kazasız belasız gitmeyi nasip eylesin.Allah'a emanet ol.Bu arada ben de GAZİANTEP MT'deki herkesten gıcık kapıym.:queen::p
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
206
Ali abi süper bi gezi yapmışsın gerçekten seni tebrik ederim çok eğlenmişe benziyorsun senin sayende bizde o guzel yerlere az da olsa görmüş olduk eyvallah abicim çok şükür problemsiz gidip geldin ya en güzeli bu bizim için seni çok seviyoruz kendine çok ama çok cici bak görüşmek üzre abi..:cat::cat::cat:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Ali abi,ellerine sağlık.Resimler güzel,motorun güzel,sen ayrı bir güzelsin:)Allah nice gezilere kazasız belasız gitmeyi nasip eylesin.Allah'a emanet ol.Bu arada ben de GAZİANTEP MT'deki herkesten gıcık kapıym.:queen::p
iyi dileklerin için teşekürler kemalettin
helal usta okadar yol bu performans!
sagol
paylasım için tesekkurler iyi gezmişsin valla abi :)
:cat::cat::cat:
Güzel paylaşım ellerine sağlık...
teşekürler tarkan
Ali abi süper bi gezi yapmışsın gerçekten seni tebrik ederim çok eğlenmişe benziyorsun senin sayende bizde o guzel yerlere az da olsa görmüş olduk eyvallah abicim çok şükür problemsiz gidip geldin ya en güzeli bu bizim için seni çok seviyoruz kendine çok ama çok cici bak görüşmek üzre abi..:cat::cat::cat:

eyvallah harun
 
Katılım
4 Ağu 2007
Mesajlar
189
abi supersin valla helede tek basina gitmen iyi valla bu helal sana paylasim icinde tsklr super 9olmus ama dikkaetimi birsey cekti o kalenin orda bir sise hayirdir :):):):):):):)
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
AYDEMİR abim ellerine sağlık,süper fotolar mavi yolculuk falan:salut: bişe sorucam senin moto ortalama kaç yaktı acaba
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Aydemir Abi çok güzel bir gezi olmuş.Buralarda bayağı bir sıkılmıştım, bir yere de gidemiyorum..Bu paylaşımın içimi açtı.Çok teşekkürler.İnşallah bana ve diğer üye arkadaşlarımıza da böylesine güzel geziler yapmak nasip olur.Kazasız sürüşler.Saygılarımla.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst