Gaziantep İl Temsilcisi
- Katılım
- 10 Mar 2006
- Mesajlar
- 1,529
- Konu Yazar
- #21
evt çakalaz tşkAbi tek motor mu gittin o kadr yolu.. Tebrikler walla![]()
ben teşekür ederim iso evt yorgundum çünkü o gün yaklaşik 650Abi yanıma geldiğin içi tekrardan teşekkür ederim,resimler harika iyi gezmişsin ama iyide yorulmuştun hani,sevgilerlee...
km yol yapmiştım normal
Aydemir, çok güzel gezi organize etmişsin. Tek başına gitmenin olağanüstü taraflarını ben de iyi biliyorum. Anamur virajlarını unutamam. Fotoğrafların beni yine oralara götürdü. Teşekkür ederim paylaştığın için...
Şu Dim çayı ve Dim mağarası görmeye değer yerlermiş, bir dahaki sefere mutlaka uğramam lazım.
Tabii efendy-iso'ya da uğraman süper olmuş. Ben de yolum düştüğünde kendisine uğramayı istiyorum. Aslında böyle büyük gezilere çıkmadan önce gidilen yerlerdeki MT kardeşlerimizi nasıl bulacağımızı öğrenmemiz şart.
dim çayı magrası benıde şaşirti acıkcası bu kadar güzel oldunu bende bilmiyordum
abi tekerine sağlık, 41.000 kere maşAllah![]()
teşekürlerpaylaşım için teşekkürler resimlere bakınca harika bir gezi olduğu anlaşılıyo hatta insanın kendini yollara vurası geliyo yorgunluğuna deymiş emeğine tekerine sağlık rüzğarın bol olsun:cat:
aydemirim harikasın vallahi.çok güzel rota çizmişsin.yalnız o alanya plajını(kleopatra pajı) ben defalarca gördüm, öyle boş ilk defa görüyorum.hele üstü giyinik bulmak mucize resmen.:cherry:
şu an resimleri görünce tahmin yürütüyorum, ben işteyken bir aramışsın ulaşamamışsın, o zaman adanadaydın herhalde.tüh çok üzüldüm göremediğimer: .işyerinde hertarafta telefon çekmiyor malesef, iş telaşından sana tekrar dönemediğim için özür
evt gürsel senı aradıgım da adanadaydım belki görüşüruz diye aramiştim tahmın de ettim senın işte oldunu
Ali'm; çok güzel bir gezi yapmışsın ve karelemişsin doğayı, ortamı..:cat:
Tek kişilik gezi insanı daha bir özgürleştiriyor..Süper olmuş tatilin..:wiinkk:
Yüreğine ve tekerine sağlık..:rendeer:
murat abi teşekürler dedigin gibi tek gezi insanı özgürleştırıyor
kardeş,şahane manzaralar eşliğinde çok güzel bir gezi olmuş.biliyorsun 1,5 ay önce bizlerde o yollardan geçtik.esas manzaralar,virajlar ve doyumsuz kıyılar inan bana antalyadan sonra.inşallah seneyede oralara gidersin.sevgilerimle.
inşallah abi sevgiler benden
abi helal olsun bırcok kısını ısteypde gıdemedıgı gezıyı yaptın ne guzel yerler oralara ole yaw.
turıstler .yemekler ve motor tam bıze yakışan olaylar....
tebrıkler..
darısı bızım basımıza...
AMİN.
oda olur kardeşim inş
Ali abicim eline ve de emeğine sağlık. Güzel fotolar güzel virajlar inş fotolardan gördüğüm kadarıyla tatilinde güzel geçmiştir. Allah kazasız belasız daha nice gezilere tatillere tekerini döndürür.
teşekürler yahya
öncelikle sağ salim gidip geldiğine sevindim güzel bir gezi olmuş inanıyorum ki içinde motosiklet sevgisi olan herkes bu yolculuğu yapmak için can atıyordur bende seni tebrik ediyorum selamlar
teşekürler ahmet ne zaman geliyorsun bu tarafa
gökhan o virajlar varya anlatılmaz yaşanır insanı kendın den geciriyorAydemir gerçekten iyi gezmişsin. Güzergahıda iyi seçmişsin. Hele ilk fotolardaki virajlara bittim.
Paylaşım için tşk:rendeer:
teşekürler ertugrulali abiciğim çok güzel bir gezi olmuş paylaşım için saol abiciğim:rendeer::rendeer:
biraz öyle olduÜmmet Perkitan tarzı bi gezi olmuş, eline sağlık...
mehmet aglama seneye beraber gidelim kardeşağlamak istiyorum:salut:
Tebrikler dostum. :rendeer:
Binecen motura, öylece uzun uzun gazlıyacan. gerisi yalan...
hani derler ya "on doktora bedel" diye... aynen öyle.
evt aynen gültekin
emeğine saglık biran oraları görme şansımız oldu:cat:
ne mutlu bana