Beraber görev yaptığım arkadaşım ŞEHİT olmuş

Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
Allah rahmet eylesin. :salut:
Bitmedi bir türlü anlayamıyorum ya anlayamıyorummm
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
hepimizin başı sagolsun . zor abi benim çevremden şehit düşenlerin sayısıda 5 oldu nerdeyse

korkut abi o avatarı eski haline döndür ki abimizi şehit eden çakallar bu ülkenin sahipsiz olmadığını görsün
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Allah mekanını Cennet eylesin,şehadetini kabul buyursun.
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
95
Hepimizin başı sağolsun :salut: Bunu yapan kişiliklere insan denilemez aslında hiç birşey denilemez hayvan desen hayvanlara hakaret etmiş olurum hiç birşey yakışmaz o yaratıklara eninde sonunda hepsinin kökü kuruyacak eminim bundan ::evil::
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Bir arkadaşı kaybetmek kötü olsa gerek, başınız sağolsun. Şehidimize de Allah'tan rahmet dilerim. Hayatını kaybetti ve şimdi yüzbinlerce, belki milyonlarca kişiden dua alıyor. Bize ise sadece eşimiz dostumuz dua edecek, o da bir kere veya arada bir. Şehitlerimize ise değişik vesilelerle çok sık dua etmekteyiz.
 
Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
Allah rahmet eylesin...Kutsal aylarda ölmüş; Yüce Allah mekanını cennet yapsın.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Şehitler ölmez vatan bölünmez...
Şunu bilsinlerki daha çok Mehmet var bu topraklarda ; Atalarından kalan kana yadigar çekinmeden canını verecek namus için onur için ölmeye hazır...
Allah rahmet eylesin , ailesine sabır diliyorum...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mekanı Cennettir nasılsa,Allah yakınlarına sabır versin
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Başımız sağolsun.Babalarının cansız bedenini kapısının önünde gören ailesinede Allah'tan sabır diliyorum.Görev arkadaşlarının kanını yerde koymayacağınıda adım gibi biliyorum.
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Başımız saolsun VATAN SAOLSUN demekten başka birşey gelmiyor elimizden malesef :salut::salut::salut:
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
254
Babacan bende askerliği 2 ye 1 olarak Yüksekova'da yaptım.Bilirim ne kadar nalet bir yerdir.Başımız sağolsun.Görev arkadaşını kaybetmende sana ayrı bir üzüntü vermiştir.Söyleyebilcek başka bir şey bulamıyorum.
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
başımız sağolsun....
benimde arkadaşım şehit oldu ..izinden dönerken beraber sohbet ettik ankara havalimanında .naptın izinde dedim. evlendim dedi..bende ne yaptın oğlum askerlik bitene kadar bekleseydin ya Allah korusun şehit düşersen nolucak o kızın hali dedim....acemi bölüğünden beri tanıyodum arkadaşımdı böyle bi sohbet geçtiydi aramızda..ben başka o başka karakoldaydı. 3 ay sonra aldım haberini .....
başın sağolsun kurşad ..vatan sağolsun...bu lanet örgütü destekleyen ne kadar ülke ve kişi varsa şu mübarek günlerin yüzüsuyu hürmetine hepsinin Allah binbir türlü belasını versin..
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
başımız sağolsun
şüphesiz ki askerlik yan gelip yatma yeri değildir :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst