Beraber görev yaptığım arkadaşım ŞEHİT olmuş

Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
Allah belalarını versin. Ancak terör yapabilirler zaten erkek gibi savaşmak onlar için söz konusu değil..

Anca mayın,uzaktan kumanda ve pusu. Erkek gibi savaşmanın 'S'sini bilmeyen şerefsizler. Allah hepsine kimyevi zülüm nasip eder inşallah. Saklandıkları inde acı çeke çeke kanser olup geberirler umaırm.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Allah gani gani rahmet eylesin tüm şehitlerimize.

Şu bilinmelidir ki orada şehit düşen asker yada polislerin çoğunluğu (hemen hemen hepsi) orada zorunlukdan bulunmaktalar. Yani görevleri bu olduğu için oradalar, seçme hakları olmadan.

Konuyu nereye getireceğim; orada şehit düşen güvenlik görevlileri belli bir zümreye ait değil.

Lazı, Çerkezi, Kürdü, Alevisi, Sünnisi her yöreden her ilden şehitlerimiz var. Hepsinin ortak yanı Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmasıdır.

Türkiye'yi tanımayan bilmeyen ve PKK yı kürtlerin iyiliğini isteyen özgürlük savaşçıları olarak tanımlayan ahmak avrupa ülkelerinin, PKK ile savaşta şehit düşen askerin annesinin yaktığı Kürtçe ağıtı duymaması tesadüf mü acaba???

Ben şunu bilir şunu söylerim; Marksist Leninist Kominist PKK asla vede asla benim Müslüman Kürt Halkımın temsilcisi olamaz, alakası dahi kurulması ahmaklıktır.

başımız sagolsun vatan sagolsu dogru söze ne denirki ancak alıntı yapabilirim
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Allah rahmet eylesin :pale:
Bitlisten tezkere alan arkadaşımın tertibininde bi çatışmada ayağı kopmuş,ilk inanmamıştım diyodu msnden gösterince .... :pr::pr:
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Şehitler ölmeZ ama yine de ateş düştüğü yeri yakar. Allah geri de kalanlarına sabır versin.

Terörü ve teröre destek verenleri kınıyorum. Hepimizin başı sağolsun : (

başımız sagolsun vatan sagolsu dogru söze ne denirki ancak alıntı yapabilirim

:cat: evet doğru söze ne denir
 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
tüm ülkemizin başı sağolsun
dicek çok şey var ama şu an bişi diyemiyorum
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
312
Esasında söylenecek o kadar çok şey ama yeri burası değil,

Eyong söylemiş aslında söylenecekleri,

ama insan kabul edemiyo bazen,yada etmek istemiyor,

MEKANI CENNET RUHU ŞAD OLSUN,NUR İÇİNDE YAT DOSTUM,seninle beraber görev yapmak güzeldi.
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
O kadar şerefsizler ki sözde savundukları şey için her şeyi göze aldıkları düşünce için canlarını verirler?!:pr:Anca haplanıp,kandırılıp yollanırlar ölüme savaşa...Anca uzaktan kumandayla,mayınla,pusuyla karşılık verirler...

Çanakkale de,Doğu da görev yapan askerlerimiz kendileri seve seve canlarını vermediler mi bu ülke için kaçında var bu cesaret şerefsizlerin?:pr:Kaç tanesi yan gelip yattığı için sakat kaldı,öldü Mehmetçiklerin!?:pr:Kamera karşısında 2 dua okuyup söz veren asıl şerefsizler neden hala yan gelip yatmaktalar!?:pr:

Benim abilerim neden hala ölmekte????

Allah rahmet eylesin ölen kesin cennet e gitti bunu biliyorumda hiç bişey değil arkada kalana çok üzülüyorum:salut:

Asıl koyanda,bunun son olmadığını bilmek oluyor:pr::pr::salut:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Bir yuvaya daha ateş düşmüş.. Bu bayrak dalgalansın minareden ezan sesi eksik olmasın diye nice şehitler verdik. nicesini daha vereceğiz. milletimizin başı sağolsun.

Allah bizlerede o mertebeyi nasip etsin .
 
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
96
başımız sagolsun allah rahmet eylesin... tüm yüregi yananlara allahtan sabır diliyorum.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Kapısının önüne c4 patlayıcı tuzaklamışlar,eve gireceği esnada uzaktan kumanda ile patlatmışlar,hanımı ve çocukları arkadaşın parçalanmış bedenini görmüş,:salut:

Aman tanrım ya inanamıyorum. Hayatta ki hangi nefret birine bunu yaptırabilir. :pale: Başın sağolsun. Allah rahmet eylesin.. Eşine sabır çocuklarına sağ salim bi ömür versin... :pale:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Bize düşen sadece O Şehidin Ailesine sahip çıkmak..

Şehit Yavrusuna DEVLET BABA şefkatini hissettirmektir..:cat:

Zaten bizler şehitliğin mertebesini ve güzelliğini bilenlerdeniz..
Vatanı ve milleti için göz kıpmayanlardanız..
Mazlumun ve garibanın haklarını koruyanlardanız..
Görevinin bilincinde olanlardanız.

Düşmanını tanıyanlardanız..
Yeterki geride bırakacağımız ailelerimize sahip çıkılsın..:cat:

ALLAHIM BANA ve ARKADAŞLARIMA O MERTEBEYİ LAYIK GÖR..


Allah gani gani rahmet eylesin tüm şehitlerimize.

Şu bilinmelidir ki orada şehit düşen asker yada polislerin çoğunluğu (hemen hemen hepsi) orada zorunlukdan bulunmaktalar. Yani görevleri bu olduğu için oradalar, seçme hakları olmadan.

Konuyu nereye getireceğim; orada şehit düşen güvenlik görevlileri belli bir zümreye ait değil.

Lazı, Çerkezi, Kürdü, Alevisi, Sünnisi her yöreden her ilden şehitlerimiz var. Hepsinin ortak yanı Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmasıdır.

Türkiye'yi tanımayan bilmeyen ve PKK yı kürtlerin iyiliğini isteyen özgürlük savaşçıları olarak tanımlayan ahmak avrupa ülkelerinin, PKK ile savaşta şehit düşen askerin annesinin yaktığı Kürtçe ağıtı duymaması tesadüf mü acaba???

Ben şunu bilir şunu söylerim; Marksist Leninist Kominist PKK asla vede asla benim Müslüman Kürt Halkımın temsilcisi olamaz, alakası dahi kurulması ahmaklıktır.

Esasında söylenecek o kadar çok şey ama yeri burası değil,

Eyong söylemiş aslında söylenecekleri,

ama insan kabul edemiyo bazen,yada etmek istemiyor,

MEKANI CENNET RUHU ŞAD OLSUN,NUR İÇİNDE YAT DOSTUM,seninle beraber görev yapmak güzeldi.

:cat: :cat::cat:
Doğru söz ancak kabül edilir ve dinlenilir..:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst