benım babam subay.93 94 95 yıllarında sılopıde gorew yapmıstı.sanırım 3 yıl boyunca 4 kez fln gordum babamı kardesımse babamlar 3 yasına geldıgınde tanısmısdı.ıtlerın can havlıyle son kez saldırdıgı yıllardı onlar.bırgun babamın sehıt oldugu haberı geldı telefonla ben acmısdım telefonu nedıcegımı ne yapacagımı sasırmısdım.3 gun konusamadıgımı hatırlıyorum.annem ve kızkardesımle babamın cenazesını beklerken 1 hafta sonra canlısı caldı kapımızı.megersem ısım benzerlıgıymıs sehıt olan baskasıymıs.sevınsemmı uzulsemmı anlamamısdım.hala dun gıbı aklımda bu duygular.neyse huzun ve ofkeyle doldum yıne.butun sehıt kardeslerımızın aılelerının ve bızım basımız sagolsun.