Beraber görev yaptığım arkadaşım ŞEHİT olmuş

Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
12
benım babam subay.93 94 95 yıllarında sılopıde gorew yapmıstı.sanırım 3 yıl boyunca 4 kez fln gordum babamı kardesımse babamlar 3 yasına geldıgınde tanısmısdı.ıtlerın can havlıyle son kez saldırdıgı yıllardı onlar.bırgun babamın sehıt oldugu haberı geldı telefonla ben acmısdım telefonu nedıcegımı ne yapacagımı sasırmısdım.3 gun konusamadıgımı hatırlıyorum.annem ve kızkardesımle babamın cenazesını beklerken 1 hafta sonra canlısı caldı kapımızı.megersem ısım benzerlıgıymıs sehıt olan baskasıymıs.sevınsemmı uzulsemmı anlamamısdım.hala dun gıbı aklımda bu duygular.neyse huzun ve ofkeyle doldum yıne.butun sehıt kardeslerımızın aılelerının ve bızım basımız sagolsun.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Allah gani gani rahmet eylesin tüm şehitlerimize.

Şu bilinmelidir ki orada şehit düşen asker yada polislerin çoğunluğu (hemen hemen hepsi) orada zorunlukdan bulunmaktalar. Yani görevleri bu olduğu için oradalar, seçme hakları olmadan.

Konuyu nereye getireceğim; orada şehit düşen güvenlik görevlileri belli bir zümreye ait değil.

Lazı, Çerkezi, Kürdü, Alevisi, Sünnisi her yöreden her ilden şehitlerimiz var. Hepsinin ortak yanı Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmasıdır.

Türkiye'yi tanımayan bilmeyen ve PKK yı kürtlerin iyiliğini isteyen özgürlük savaşçıları olarak tanımlayan ahmak avrupa ülkelerinin, PKK ile savaşta şehit düşen askerin annesinin yaktığı Kürtçe ağıtı duymaması tesadüf mü acaba???

Ben şunu bilir şunu söylerim; Marksist Leninist Kominist PKK asla vede asla benim Müslüman Kürt Halkımın temsilcisi olamaz, alakası dahi kurulması ahmaklıktır.

bende 1-2 sey ekleyeyim .

abdullah ocalan denilen serefsiz köpek aslında Artin Agopyan adında bi ermenidir . ailesi türkiyeye gelip kürtlerin arasına karışan bir ermeni ailesidir . Terörün ilk çıkışı ermenistandan türkiyeye gelip kendilerini halkın arasına karıştıran gruplar tarafından olmuştur .
tabii bu terörün doğuşunda Artin Agopyan'a abdullah öcalan ve ve bu gruba ermeniler değil kürtler deyen satılmış medyamızında payını unutmayalım .

biz bu vatan üzerinde yaşadığımız sürece bu vatan bölünemez . canım ve kanım son damlasına kadar vatanıma helal olsun .
Sehit arkadaşımızada allah gani gani rahmet eylesin . ailesine sabırlar diliyorum ...
 
Katılım
11 Eyl 2008
Mesajlar
45
hepimizin yani Türk Milletinin başı sağ olsun...söylenecek çok şey var ama...allah sevenlerine sabır versin.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Başımız sağolsun,allah geride kalanlara sabır versin,3-5 çapulcunun toprağında yaşadığı havasını tenefüs ettiği karnını doyurduğu kimliğinde T.C yazdığı o şerefsizler, kendi kanından kendi canından kendi toprağından bir insanın canını nasıl alabiliyor nasıl kıyabiliyor,nasıl bir insanlık bu gerçi bunu yapanlara insan demek,bunları adam sınıfına koymak bile hata, bu düşünceye sahip kişilere koyulacak tek isim KANSIZ,ŞEREFSİZ derim.Yine depreşti acılarım,allah belalarını versin
 
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
47
Cennet vatanımın başı sağolsun. Başkalarının köpekliğini yapan aşağılık bölücüler bu toprakların ancak canlarını alır canlarını yakar. Ama birtek toprak parçasına sahip olamaz. Bölücü uşaklara karşı nefretlerimiz gün geçtikçe büyürken aynı zamanda bu vatana olan aşkımız misliyle artmaya devam edecek.
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
202
Toprakları Toprak Yapan Üstündeki Kandır .
Toprak eğer Uğrunda Ölen Varsa VATANDIR

Başımız Sağolsun Geride Kalanlarına Allah sabırlar versin
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Başınız sağolsun...

İnsanların kendilerini sesini yükselterek, yaygaralar kopararak, linç kültürüne ayak uydurarak ve şiddet uygulayarak ifade etmeye çalıştığı bir dönemde yaşıyoruz maalesef...
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
615
Hepimizin canı sağolsun. Katilleri Allah ıslah etsin, ıslah olmuyorlarsa da belalarını versin.
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Cennet vatanımın başı sağolsun.Vatan için verebilecek birden fazla canım olmadığı için üzgünüm...
Allah'ım düşmanlarımızın tuzaklarını kendilerine çevirsin,Türk askerini ve ordumuzu,havada,karada ve denizde muhafaza etsin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst