Nasil 10 cent olm bu???:mrgreen:
Yanlis yapmiyayim diye hesap makinasina sordum..
17 cent cikti :bounce:
Olum benzin 10 cent ucuzladi yazdim.
Oraya astigim rakam mazot fiyati.
Benim araba dizel.
Vergi gelirlerinden vazgeçmek istemeyen hükümetlerin en büyük bahanesi vergi alamiyoruz, bu nedenle dolayli vergi aliyoruz gibi özrü kabahatinden buyuk denilecek cinsten yaklasimlaridir.
Bu ülkenin isçi ve memuru, daha maasini almadan vergisi pesin kesiliyor.
Kalan kalantorlardan tahsil edemedigi vergiyi, gariban vatandastan çikartmak adaletsizliktir.
Devlet Aydin Dogan'a vergi cezasi kesmis.
Danistay iptal etmis.
Bu adam ne is çevirir bilmem ama ceza kesildiginde herkes bu cezanin siyasi oldugunu biliyordu.
Tüm ekonomistler de cezanin haksiz oldugunu ve danistaydan mutlaka dönecegini yazmislardi.
Sen birilerine siyasetyen ceza vermek için haksiz yere balon uçurursan,eline birsey geçmez.
Bunun suçunu da danistaya atamazsin.
Simdi aklimda net kalmadi ama sanirim Aydin Dogan'in cezaya konu olan kaçakçilik seysi 50 milyon gibi bir rakamdi.
Kanuna gore kaçirilan miktarin en fazla iki ya da 3 kati bir ceza kesilebiliyordu.
Ama bizim seyrek biyikli asabi sahsiyet mufettisleri nasil islediyse, neredeyse bir trilyona yakin uyduruk bir ceza makbuzu kesildi.
Eger sayin basbakan siyasi hirslarina yenik dusmeyip, kanun maddesini uygulasaydi,adam itiraz bile etmeden pasa pasa o cezayi odeyecekti.
E simdi ne oldu.
Dimyada pirince giderken evdeki bulgurdan olmak diye buna denir.
Adam simdi mallarima tedbir kondu, su kadar zarar ettim, bunun sebebi bu haksiz cezadir deyip, bir de devletten uste para alirsa sasirmam.

r: