Benzine 8 - 9 Kuruş Zam

Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
abi biz kambur olucaz biz yük altında ezilicezki başımızdakiler sıkıntı çekmesin bizim kadar vergi ödiyen k.bakmayın başka kafası calısmayan millet yok bakıyroumda chp-mhp de bile makam araçları var en kral mercedesler 1 yılda 1 deiştiriyoalr 300bin euro fiyata bak bizden çıkıyor bi araba alıyosun fiyatı 50bin de 27bin tlsi vergi yuh buneya sonra 6 ayda 1 vergi sonra benzine vergi ya onuda geçtim ewe vergi ödiyosun ewine kiracı alıysoun onada vergi ödiyosun bune ya yakında evimizdeki tuvaletlerede 1tl atarak giricez devletimiz var olsun
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
Yurdum insaninin türk dizilerine gösterdigi tepki kadar tepki görmeyecek ve bikac gün sonra unutulacak zamdır,ve tabi böyle olunca devaminin gelmeside kaçınılmaz
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
sömürülmeye devam

Durmak yok zamma devam:)

Yapsınlar yapsınlar en pahalı benzin ünvanımızı korumamız lazım demi ama :jocolor: :pr: :pr:

ben de endişelenmeye başlamıştım,
bu benzine neden zam gelmiyor diye.

maddi imkansızlıklardan dolayı bu ara tıksıramıyorum da, devletten yardım bekliyoruz.

Hedefimiz 4,5 TL :cherry::cherry::cherry: :pr:::deliir::::coool::

durmak yok..zamlı benzin kullanmaya devam...

6 tlolsun arabalar yola çıkmasın sadece 2 tekerler çıksın :))

Dolduralım depoları taşana kadar. Tecavüz kaçınılmazsa zevk almaya bakacaksın ! Ooooohhhhh !

Ewet arkadaslar isteklerinizi kabul edebilirim..
Baska istekler varmi?

Tayyip pazar günü Düsseldorf-ISS DOOM a geliyor..
Buz pateni kaymaya gelmiyor herhalde? :queen:

Bu güzel dileklerinizi ona aktaricam kismetse...
Baska istegi olan arkadaslar, pazara kadar yazmaya vaktiniz var.... :bounce: :queen::queen::queen:
Baska bir isteginiz varmi Tayyip ten?? :cherry:
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Ewet arkadaslar isteklerinizi kabul edebilirim..
Baska istekler varmi?

Tayyip pazar günü Düsseldorf-ISS DOOM a geliyor..
Buz pateni kaymaya gelmiyor herhalde? :queen:

Bu güzel dileklerinizi ona aktaricam kismetse...
Baska istegi olan arkadaslar, pazara kadar yazmaya vaktiniz var.... :bounce: :queen::queen::queen:
Baska bir isteginiz varmi Tayyip ten?? :cherry:

Ötv kaldırılsın. :mrgreen:
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Valla benzin burda 10 cent ucuzladi.
Mazot da düsmüs.
Bugün arabanin deposunu doldurdum.
Geçen hafta 1.46 ya almistim.
Bugün 1.29:silent:
Kaddafi bize yaradi anlasilan.:cherry:

Nasil 10 cent olm bu???:mrgreen:
Yanlis yapmiyayim diye hesap makinasina sordum..

17 cent cikti :bounce:

Neyse Remzi'yle taksiye çıkmayı düşüneyim olmadı.:queen:

Benle cikarsan para yok sana Emre cim..
Yanliz cikarsan ne ala...

Yesim den biraz Almanca kapmaya bak kocum..
Bukadar Almanca yeter sana yemin ediyorum..
Buradaki Zenciler Yesim kadar konusamiyor ama taksi sürüyorlar :pr::pr::pr:
O ehliyeti nasil aliyorlar anlamadim..
Biliyorumda nasil aldiklarini bosver..

Ötv kaldırılsın. :mrgreen:

Tamam söylerimde Tayyip bana derseki
Sen biliyormusunki Ötv nedir de kaldirilsin istiyorsun kapcik agazli
Mictim iste ozaman :queen::queen::queen:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Ben de tam diyordum damlar birazdan gece kuşu diye. :)
Valla rüyamı hatırlıyorsundur Remzi, ülkeyi terkedersem direkt Hollanda üzerinden yanındayım.:p Hem ben gelirsem moto-taksi düşünüyorum zaten.:cherry:
Tay-yeap bu kadar insanı dinledi de bir sen kaldın.:mrgreen: Neyse iç karartıcı meselelerden bir soluklanalım; CBR'a alıştın mı bari?:)
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Ben de tam diyordum damlar birazdan gece kuşu diye. :)
Valla rüyamı hatırlıyorsundur Remzi, ülkeyi terkedersem direkt Hollanda üzerinden yanındayım.:p Hem ben gelirsem moto-taksi düşünüyorum zaten.:cherry:
Tay-yeap bu kadar insanı dinledi de bir sen kaldın.:mrgreen: Neyse iç karartıcı meselelerden bir soluklanalım; CBR'a alıştın mı bari?:)

Hatirlamazmiyim o rüya yi yahu :)

Burasi Türkiye ye benzemez.. ISS DOME e gelicekse öpe öpe beni dinliycek..
Tabiki ben gitmiycem o baska... :cherry::cherry::cherry:

CBR i hic sorma Emre cim...
Niko selepsizi el koydu motoruma..
Ben yine arayistayim..
Bir Faze var kafamda..
Özelden geliyor link i
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Nasil 10 cent olm bu???:mrgreen:
Yanlis yapmiyayim diye hesap makinasina sordum..

17 cent cikti :bounce:



Benle cikarsan para yok sana Emre cim..
Yanliz cikarsan ne ala...

Yesim den biraz Almanca kapmaya bak kocum..
Bukadar Almanca yeter sana yemin ediyorum..
Buradaki Zenciler Yesim kadar konusamiyor ama taksi sürüyorlar :pr::pr::pr:
O ehliyeti nasil aliyorlar anlamadim..
Biliyorumda nasil aldiklarini bosver..



Tamam söylerimde Tayyip bana derseki
Sen biliyormusunki Ötv nedir de kaldirilsin istiyorsun kapcik agazli
Mictim iste ozaman :queen::queen::queen:

Özel Tüketim Vergisi anladıkta özel olmayan şeylerden bile ÖTV alınıyo dersin abi. :queen: :queen:
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Almancada tek bildiğim kelime ''ja'' :p

Ama Google'ye çevittirdim.

Besondere Verbrauchsteuer

Böyle acayip bişey çıktı abi doğru mu? :queen:

Ewet dogru sanirim..
Besonders=cok özel/degisik anlaminda
Motorun neresi cok özelse:silent:

Vaktim oldumu arastiririm burada nezaman gecerli bu besondere steuer
Ama motorda yok bu bu vergi bundan simdiden eminim...

Ozaman Tayyip e sorarim artik motorun neresi Besonders diye
Oda beni anlamaz...:cherry:
Ne diyon sen ülem der bana :queen::queen::queen::queen:
Bende ona derim
Beni anlamiyorsun ne isin var burada be yaw kapcik agizli... :cherry:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Ewet dogru sanirim..
Besonders=cok özel/degisik anlaminda
Motorun neresi cok özelse:silent:

Vaktim oldumu arastiririm burada nezaman gecerli bu besondere steuer
Ama motorda yok bu bu vergi bundan simdiden eminim...

Ozaman Tayyip e sorarim artik motorun neresi Besonders diye
Oda beni anlamaz...:cherry:
Ne diyon sen ülem der bana :queen::queen::queen::queen:
Bende ona derim
Beni anlamiyorsun ne isin var burada be yaw kapcik agizli... :cherry:

ama bunu tayip başlatmadıki bu eskiden beri var burda herkes uyanıkya bizim turk milleti heryerde vergi kacırdıgı için ee başımızdakilerde turk olunca zannediyoruzki vergi kacırdık devlette kacıramadıgımız yerlerden alıyor...:queen::queen:arac vergisi benzin taşımacılık vesayre :queen::queen:
yani bu durumda suç hepimizin
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
bazı arkadaşlar bir yerlere mülteci olarak sığınmaktan bahsetmiş, bazı arkadaşlar eylem yapmaktan bazıları ise yakıp yıkmaktan.

şu başlığı açtığımda belki aklı başında bir yorum bulurum dedim ama nafile yok.

öncelikle kabul ettiğim ksıımları anlatayımda sonra bana saldırırken söyleyecek lafım olsun.

akaryakıtta bu kadar vergi olmasına bende karşıyım.
kendi vatandaşlarına adaletsizliğin bende karşısındayım

ancak birde işin gerçekler boyutu var, devlet verilen vergiler ile yaşar ve halkını yaşatır. eğer halkımız vergilerini ödemezse devlette bu çarkı döndürmek için vergi alabileceği dolaylı yollara meyleder.
bu gün holdingler dediğimiz büyük paraların ve ciroların döndüğü kurumsallaşmış firmalar maliye denetimlerinde vergi borçları ve vergi cezaları ile karşılaşıyolar yani aramızda vergi yüzsüzleri var, bir alt seviyeye inelim limited veya anonim şirketler ise başkalarına aldıkları hediyeyi hatta karısına aldığı kadın bağını bile vergiden düşürtmeye çalışıyor,bir alt seviyeye inelim gittik doktora muayene olduk doktor amca bize serbest meslek makbuzu kesiyormu HAYIR, gittik avukat amcaya dedik ki şöyle bir davam var müvekkilin olayım hemen ellerini ovuşturup parayı alıyor peki serbest meslek makbuzu kesiyor mu HAYIR, bir alt seviyeye inelim mahallemizdeki bakkal bilmem ne amca büyük başlar vergi veriyormu ki ben vereyim diyip vergi kaçırıyor.
burada vergi yükü kime biniyor işçiye, memura, akaryakıt almak zorunda olana falan filana.

şimdi sezarın hakkını sezara vereceksin eğer kimse vergi vermezse buradaki gibi akaryakıta konan vergilerden şikayet edemezsin arkadaşım. senin vatandaş olarak görevin alışveriş yaptığında bunun belgesini almak olmalı ki devlete vergi gitsin.

geçen gün haberlerde izliyorum danıştay aydın doğan isimli vergi kaçakçısının yani sizlerin akaryakıta bu kadar çok vergi ödemenize sebep olan bir adamın vergi cezasını iptal etmiş bu ne demek maliye denetim yapmış vergi kaçırdığı tesbit edilmiş cezası kesilmiş ama danıştay hayır bu maliyeciler işi bilmiyor ben biliyorum bu vergi cezasını iptal ediyorum demiş.

kardeşim eğer bir yerde protestoo yapacaksanız gidin danıştayın önüne sen kesinleşimiş vergi cezasını nasıl kaldırırsın diye onları protesto edin.

yaklaşık 3 yıl kanada da yaşamış birisi olarak orada halktan ve işletmelerden alınan vergilerden bahsedeyim.
bir alışveriş yaptığınızda kanada devleti sizden %15 vergi alır bu toplam tutar üzerinden alınır. eğerki alışverişiniz 10 bin doları geçti ise bu vergi oranı %22 ye çıkar ve bu oranlar böyle artmaya devam eder yıl sonu geldiğinde ise sizin geliriniz maaş bordrolarından çıkartılır hesaplanır ve burada size yine ek bir vergi çıkar oran ne biliyormusunuz %33 aldığınız 10 bin dolar maaşın 3300 dolarını devlete veririsiniz ve alışverişlerinizde vediğiniz vergiler hariç.
yine kanada federal hükümetde kurumlar vergisi oranı %38'dir. orada araçlar ucuz doğru orada akaryakıt ucuz doğru bunada katılırım ama kardeşim orada devletin halktan aldığı direk vergiler can yakıcı cinsten.

şimdi konuyu toparlamaya çalışalım biz türk milleti olarak vergi vermeyi sevmeyen bir toplumuz, ve bunun acı sonuçlarına ise isyan eden bir halkız.

şimdi teklifim şu biz vergilerimizi tam verelim verilmesine yardımcı olalım her alışverişimizde makbuzlarımızı alalım, hükümet politikalarında doğrudan vergileri artırmayı ve daha eşit alınabilmesini vaad edenlere oylarımızı verelim, birilerinin milyar tl lik vergi borçlarını affetmeye kalkan kurumları biz affetmeyelim sonra oturupda akaryakıtta iletişimde araç satışlarındaki özel tüketim vergilerini konuşalım eleştirelim.

bu yazıma cevap verecek olan arkadaşların lütfen ekonomi ile en azından bir ilgisi olmasını istiyorum eğerki bu yazıya boş ipe sapa gelmez cevaplar gelirse emin olun çok fena cevaplar veririm.

yine tekrar ediyorum akaryakıtta ve diğer kalmelerde uygulanan bu vergiler fazladır ancak bu vergilerin kalkmasını istiyorsak parti programlarında ciddi mali kurallar vaad edenleri seçelim ki ilerinde akaryakıtı bizde 1.5 liradan alabilelim.

daha önce mesleğimi sorgulayan arkadaşlar olmuştu şimdiden iletiyim ziraat yüksek mühendisi ve bir ekonmist'im.
 
Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
932
Haziran'da seçim var. Madem sokaklara dökülemiyoruz, yolları kapatamıyoruz, artık yapın bir şeyler.

Ya da ne yaparsanız yapın, bana ne yav.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Nasil 10 cent olm bu???:mrgreen:
Yanlis yapmiyayim diye hesap makinasina sordum..

17 cent cikti :bounce:

Olum benzin 10 cent ucuzladi yazdim.
Oraya astigim rakam mazot fiyati.
Benim araba dizel.:)

Vergi gelirlerinden vazgeçmek istemeyen hükümetlerin en büyük bahanesi vergi alamiyoruz, bu nedenle dolayli vergi aliyoruz gibi özrü kabahatinden buyuk denilecek cinsten yaklasimlaridir.

Bu ülkenin isçi ve memuru, daha maasini almadan vergisi pesin kesiliyor.
Kalan kalantorlardan tahsil edemedigi vergiyi, gariban vatandastan çikartmak adaletsizliktir.

Devlet Aydin Dogan'a vergi cezasi kesmis.
Danistay iptal etmis.
Bu adam ne is çevirir bilmem ama ceza kesildiginde herkes bu cezanin siyasi oldugunu biliyordu.
Tüm ekonomistler de cezanin haksiz oldugunu ve danistaydan mutlaka dönecegini yazmislardi.

Sen birilerine siyasetyen ceza vermek için haksiz yere balon uçurursan,eline birsey geçmez.
Bunun suçunu da danistaya atamazsin.

Simdi aklimda net kalmadi ama sanirim Aydin Dogan'in cezaya konu olan kaçakçilik seysi 50 milyon gibi bir rakamdi.

Kanuna gore kaçirilan miktarin en fazla iki ya da 3 kati bir ceza kesilebiliyordu.
Ama bizim seyrek biyikli asabi sahsiyet mufettisleri nasil islediyse, neredeyse bir trilyona yakin uyduruk bir ceza makbuzu kesildi.

Eger sayin basbakan siyasi hirslarina yenik dusmeyip, kanun maddesini uygulasaydi,adam itiraz bile etmeden pasa pasa o cezayi odeyecekti.
E simdi ne oldu.
Dimyada pirince giderken evdeki bulgurdan olmak diye buna denir.

Adam simdi mallarima tedbir kondu, su kadar zarar ettim, bunun sebebi bu haksiz cezadir deyip, bir de devletten uste para alirsa sasirmam.:pr:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Vergi kaçakçılığına bir örnekte ben vereyim herhangibir akaryakıt istasyonununa gidiyoruz yakıtımızı alıyoruz ve pompacıdan bir soru geliyor -fiş istiyormusunuz) ne demek bu?çoğu kişi almıyor bana sorduklarında 10 tl lik bile yakıt alsam istiyorum siz siz olun bir yerde size böyle bir soru yönetilirse fişinizi mutlak suretle isteyiniz!!
 
Katılım
23 May 2010
Mesajlar
60
Atina gibi ortalık karışsa benzin yüzünden anında 2 tl söylemedi demeyin :farao:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
Valla benzin burda 10 cent ucuzladi.
Mazot da düsmüs.
Bugün arabanin deposunu doldurdum.
Geçen hafta 1.46 ya almistim.
Bugün 1.29:silent:
Kaddafi bize yaradi anlasilan.:cherry:

vay arkadaş,ozaman terslik bizde yada biz başka dünyada , sen başka dünyada yaşıyosun.. yav 4 yanımız petrol manyağı, petrol çıkmıyor adeta fışkırıyo, tüm dünya nasipleniyor,,bize yine zam,yine kazık ...nasıl oluyo bu iş ben anlamadım, hayatta da anlamıcam, artık anlamaya çalışmam da.. ::angry2::::ranntign::eviiil::::158::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst