kesinlikle hayır !!!
geçtiğimiz haftalarda :
yabancı bir ülkede benzin doldururken motor alev alıyor ve üzerindeki elemanda yanıyor bunu önlemek amaçlı :wiinkk::rendeer:
Bu olay benim başıma 2 ay kadar önce geldi, benzin alırken benzinlik sahibi yanıma geldi, yüzüme baktı ve aramızda geçen konuşma:
-"Aslında, benzin alırken motordan inmeniz gerek"
-"Neden?"
-"Sürtünmeden dolayı elektriklenme oluyor, bize eğitimde gösterdiler, yabancı bir memlekette adam motorla geliyor, benzin alırken motor alev alıyor, adam da yandı"
-":cyclopsan"
Yani aslında dedikleri doğru, küçük bir ihtimal de olsa yangın tehlikesi var.Ancak, bize motordan inmek zor geldiğinden bu uygulamayı yadırgıyoruz.