Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
yok hacım bu Lucasın orda sürtünmeymiş, statik elektrikmiş pek anlamazlar.
zaten çevresinde sevilen bi şahsiyet değil, indirmiyolardır ondan dolayı :cherry:
36500 Volt ile çok haşır neşir oldum, 380 volt'la bir kaç defa çok yakınlaştık. 220 volt ise bağımlılık yapmıştı. Bir kaç iş kazasının ardından mesleğimi bıraktım. Statik elektrikten anlamam ben. Ayrıca siz kendinize bakınız, sizin yüzünüzden Bakanlıklar bile binalarını değiştiriyor.