Benzin alırken motordan inelim

Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Benzincinin bana in demesine gerek yok mecburen iniyorum çünü benzin kapağı selenin altında.:cherry:

Şaka bir yana motosikletten inmek çok zor değilya 5-10 saniyelik iş güvenlik için inilmeli.:cat:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
yok hacım bu Lucasın orda sürtünmeymiş, statik elektrikmiş pek anlamazlar.
zaten çevresinde sevilen bi şahsiyet değil, indirmiyolardır ondan dolayı :cherry:

36500 Volt ile çok haşır neşir oldum, 380 volt'la bir kaç defa çok yakınlaştık. 220 volt ise bağımlılık yapmıştı. Bir kaç iş kazasının ardından mesleğimi bıraktım. Statik elektrikten anlamam ben. Ayrıca siz kendinize bakınız, sizin yüzünüzden Bakanlıklar bile binalarını değiştiriyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst