- Katılım
- 12 Mar 2009
- Mesajlar
- 1,194
ben bakırköy de shell benzin istasyonunda rastladım.pompacı motordan inmemi söylüyormuş anlamadım kasktan dolayı ve adamam mal mal bakıyodum sonra anladığımda motoruun stünden indim ve pompacı arkadaşa çok hak verdim
Oda bana sanırsam ingilterede olmuş o olayı anlatttı .Pompadan ve motordan kaynaklı bir elektriklenme olup benzin alev alıyor o sırada panik yapan motorcu arkadaş motoru zannedersem ileriye itiyor ve motor ayaklıktan ayağının üzerine düşüyor.Motor yandığından dolayı sürücü büyük hasar alıyor ve motoru üzerinden doğal olarak alamıyorlar.Pompacı yangın söndürme cihazını çaıştırana kadar arkadşta ciddi yanıklar oluşuyor..Bu olaydan sonra bu uygulama türkiyeye de geldi. Heryerde uygulanmıyor fakat ben yinede motordan inmeyi tercih ediyorum..
pompacı arkadaşın son dediği ise bu benzin alev alsa ikimizde anlayana kadar sen baya yanarsın bide bu cihazı çalıştırmam ve seni söndürme sürecim var bu risk yerine motordan inmen en kolayı dedi ve beni her benzin aldığımda motordan inmeye ikna etti..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:20 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:19 AM ----------
evet caner banada söylenen aynen bunlar oldu
Oda bana sanırsam ingilterede olmuş o olayı anlatttı .Pompadan ve motordan kaynaklı bir elektriklenme olup benzin alev alıyor o sırada panik yapan motorcu arkadaş motoru zannedersem ileriye itiyor ve motor ayaklıktan ayağının üzerine düşüyor.Motor yandığından dolayı sürücü büyük hasar alıyor ve motoru üzerinden doğal olarak alamıyorlar.Pompacı yangın söndürme cihazını çaıştırana kadar arkadşta ciddi yanıklar oluşuyor..Bu olaydan sonra bu uygulama türkiyeye de geldi. Heryerde uygulanmıyor fakat ben yinede motordan inmeyi tercih ediyorum..
pompacı arkadaşın son dediği ise bu benzin alev alsa ikimizde anlayana kadar sen baya yanarsın bide bu cihazı çalıştırmam ve seni söndürme sürecim var bu risk yerine motordan inmen en kolayı dedi ve beni her benzin aldığımda motordan inmeye ikna etti..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:20 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:19 AM ----------
banada bygrm (görkem) arkadaşım söylemişti sağolsun
evet caner banada söylenen aynen bunlar oldu