- Katılım
- 23 Nis 2006
- Mesajlar
- 55
- Konu Yazar
- #1
Bu aksam eve dönerken girdiğim benzincide pompacının şu soru ve uyarılarıyla karşılaştım:
iyi akşamlar efendim,
95 oktan mı?
cevap : evet
ne kadar?
cevap: 30 TL
kapağı açın ve şimdi motosikletten inelim lütfen, güvenlik açısından.
cevap: ?? yok ki.
2 saniye sonraki cevap: anlamadım, niye iniyorum?
efendim güvenlik açısından (bu sırada parmakla tabelayı gösterdi)
Tabelaya baktım: cep telefonu kapalı işareti, ateşle yaklaşma işareti, sigara içme işareti ve oda ne bir motor ve motorun üstünde oturan bir adam, pompa şekli ve üzeri çarpı işareti (motordan aşağı in diyor)
tekrar cevap: bu kadar senedir binerim motora ilk defa benzin alırken motordan in diyen sensin.
efendim sürtünme-elektriklenme v.s. oluyor, tehlikeli ve bu yeni bir uygulama değil.
haydee dedim içimden, ama biraz mantıklı geldi, herhangi bir tehlike durumunda motorun üzerinde olmamak gerekir diye düşündüm.
motosikletin üzerinden indim ve benzinimi öyle aldım, teşekkür edip ayrıldım.
Şimdi,
Bu uygulama yenimidir, eskiyse bilen var mı, benim daha yeni haberim oldu?
Güvenlik açısından ne kadar faydalıdır?
Motorun üstünden inmemek ne kadar zaralıdır?
veya başka düşünceleri olanlar var mıdır? Hadi buyrun.
iyi akşamlar efendim,
95 oktan mı?
cevap : evet
ne kadar?
cevap: 30 TL
kapağı açın ve şimdi motosikletten inelim lütfen, güvenlik açısından.
cevap: ?? yok ki.
2 saniye sonraki cevap: anlamadım, niye iniyorum?
efendim güvenlik açısından (bu sırada parmakla tabelayı gösterdi)
Tabelaya baktım: cep telefonu kapalı işareti, ateşle yaklaşma işareti, sigara içme işareti ve oda ne bir motor ve motorun üstünde oturan bir adam, pompa şekli ve üzeri çarpı işareti (motordan aşağı in diyor)
tekrar cevap: bu kadar senedir binerim motora ilk defa benzin alırken motordan in diyen sensin.
efendim sürtünme-elektriklenme v.s. oluyor, tehlikeli ve bu yeni bir uygulama değil.
haydee dedim içimden, ama biraz mantıklı geldi, herhangi bir tehlike durumunda motorun üzerinde olmamak gerekir diye düşündüm.
motosikletin üzerinden indim ve benzinimi öyle aldım, teşekkür edip ayrıldım.
Şimdi,
Bu uygulama yenimidir, eskiyse bilen var mı, benim daha yeni haberim oldu?
Güvenlik açısından ne kadar faydalıdır?
Motorun üstünden inmemek ne kadar zaralıdır?
veya başka düşünceleri olanlar var mıdır? Hadi buyrun.