Beni hastanelik edeceksiniz.

Katılım
19 Nis 2010
Mesajlar
227
ahaaa hanfendi ne biçim de saldırıyor yazık muhabire. Sende çekmeyiver diyeceğim ama ekmek parası onun içinde. arada bir memlekete yani köye gidiyorum, inanın öyle manzaralarla karşılaşıyorum ki sürekli acaba bunları mt ye koysam büyüklerim nasıl yorum yaparlar diye çok düşünüyorum inanın. bence bu durum türkiye için haber bile sayılamaz:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İşte bu da Çorlu'dan bir görüntü,
bayramın birinci günü çektim.
"Eşekten indik,ATV ye bindik" oldu.
Eşeğe 4 kişi binmiyorlardı eskiden.
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
Habercilerin çekim yapıp üstüne bi de tartışması bence çok yanlış.Varsa bi sorun ararsın polisi o görevini yapar.Her taraf böyle birbirinin yanlışını yüzüne vuran adamlarla dolu...
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Habercilerin çekim yapıp üstüne bi de tartışması bence çok yanlış.Varsa bi sorun ararsın polisi o görevini yapar.Her taraf böyle birbirinin yanlışını yüzüne vuran adamlarla dolu...

Bence tartışan haberciler degil.
Adamlar gayet beyefendice konuşuyorlar.
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
197
O scootera ailece binenleri savunulacak hiçbirşeyi yok ama muhabirlerin yaptığı da bir o kadar rezillik
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Ailenin yaptığı ne kadar yanlış ise,gazetecilerin yaptığıda en az o kadar yanlıştır.
Zira aralarında o tartışma olmasa % bir milyon o video yayınlanmayacaktı.
Türk basınında düstur"köpek insanı ısırırsa haber olmaz,insan köpeği ısırırsa haber olur"mantığı olduğu sürece bu tip olaylarla çok karşılaşırız.
Sakın kimse yanlış algılamasın,ailenin o şekilde motosiklete binmesi kesinlikle yanlıştır.
Ama basın mensuplarınında ,öyle diplerine kadar yanaşıp ailenin yüzlerini açığa çıkaracak kadar yakından çekim yapmasıda en az o kadar yanlıştır.Daha sonrada aile ile tartışmaya girmesi ve hesap sormasıda,hiiiiiç hakları değildir.
Senelerdir hiç sevmem bu tip basın mensuplarını,hepsinin boynu altında kalsın.::angry2::
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Burda trafik suçu işleniyor.... Doğrudur.... Bunu yargılayamayız... Sonuçta kendi bilecekleri bir şey... Yaptırımları ,sonuçları onları bağlar....

Ama habercilerin yaptığı suçtur... Bir kişinin izni olmaksızın çekim yapması afişe etmesi yasal olarak suç teşkil etmektedir....

Kaldı ki habercinin konuşma tarzı ve yaklaşımı hoş değil.... Şükretsin ki karşısındaki adam biraz yumuşak ve biraz da tırsak... Yoksa habercilere dalmaması düşünülemez bile...

Burda tartışılması gereken asıl şey bence habercilerin tutumu...
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
hanımefendi bu kadar rahatsız olmuşken böyle üstüne gitmek habercilik değil çirkefliktir.
 
Katılım
30 Ağu 2010
Mesajlar
470
haberçilerde biraz hata var ortada trafik suçu işleniliyorsa trafik ekiplerine haber verilmesi gerekir
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
hanımefendi bu kadar rahatsız olmuşken böyle üstüne gitmek habercilik değil çirkefliktir.

kesinlikle:cat::cat: medya kendini polis zannediyor galiba, insanları çileden çıkartıyor adam zaten söylüyor arabam olsa böyle binmem yaptığm yanlş diyor

şu sizin katı yorumlarınıza bitiyorum ya herkes siz değil Mt nin bazı sayın üyeleri..:farao::farao:
 
Katılım
31 Tem 2010
Mesajlar
416
herkes istediği şekilde aracını sürmekte ÖZGÜRDÜR isterse 30 kişi binsin motosiklete .kullanan kişiye göre kask takıp takmaması doğrudur yanlıştır bilinçli sürücüdür değildir orası bizi ilgilendirmez önemli olan İNSANCA yaptığının yanlış olduğunu söylemektir bu haberci denen soytarıların yaptığı gibi değil .

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:58 ----------

kesinlikle:cat::cat: medya kendini polis zannediyor galiba, insanları çileden çıkartıyor adam zaten söylüyor arabam olsa böyle binmem yaptığm yanlş diyor

şu sizin katı yorumlarınıza bitiyorum ya herkes siz değil Mt nin bazı sayın üyeleri..:farao::farao:

:cat::cat::cat::cat:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkes istediği şekilde aracını sürmekte ÖZGÜRDÜR isterse 30 kişi binsin motosiklete .kullanan kişiye göre kask takıp takmaması doğrudur yanlıştır bilinçli sürücüdür değildir orası bizi ilgilendirmez önemli olan İNSANCA yaptığının yanlış olduğunu söylemektir bu haberci denen soytarıların yaptığı gibi değil .



Bu nasıl bi yorum?
Herkez aracını istediği şekilde sürmekte özgürdür ne demek?
O zaman bu vereceğim video'daki vatandaşında bu davranışı size göre normal yani?

http://webtv.hurriyet.com.tr/2/9028/15583639/1/binlerce-insan-bu-yuzden-oluyor.aspx

Ayrıca konu nasıl birden bire habercilerin tutumuna döndü böyle?
Bu ülkede bunun gibi binlerce örnek varken nasıl böyle bi yorum yapabiliyorsunuz?

Hayır kardeşim!
Herkez aracını istediği gibi kullanmakta özgür degildir!

Herkez aracını kanunların ve nizamların öngördüğü biçimde kullanmak zorundadır!
Sadece kendinize karşı sorumluluğunuz yok, topluma karşıda sorumlulugunuz olduğunu unutmayın!
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Tem 2010
Mesajlar
416
Bu nasıl bi yorum?
Herkez aracını istediği şekilde sürmekte özgürdür ne demek?
O zaman bu vereceğim video'daki vatandaşında bu davranışı size göre normal yani?

http://webtv.hurriyet.com.tr/2/9028/15583639/1/binlerce-insan-bu-yuzden-oluyor.aspx

Ayrıca konu nasıl birden bire habercilerin tutumuna döndü böyle?
Bu ülkede bunun gibi binlerce örnek varken nasıl böyle bi yorum yapabiliyorsunuz?

Hayır kardeşim!
Herkez aracını istediği gibi kullanmakta özgür degildir!

Herkez aracını kanunların ve nizamların öngördüğü biçimde kullanmak zorundadır!
Sadece kendinize karşı sorumluluğunuz yok, topluma karşıda sorumlulugunuz olduğunu unutmayın!

sanırım anlatamadım :
"kullanan kişiye göre kask takıp takmaması doğrudur yanlıştır bilinçli sürücüdür değildir orası bizi ilgilendirmez önemli olan İNSANCA yaptığının yanlış olduğunu söylemektir bu haberci denen soytarıların yaptığı gibi değil ." olay budur .
(isterseniz yoldan birini çevirin ve "niye kaskını takmıyorsun lan! " diyerek bilinçlendirin bakalım neler olacak? ben aynı şeyi yaşadığım yerde zaten sürekli yapıyorum ama yukarıda belirttiğim şekilde değil)

trafik kuralları hakkındaki yorumunuza da aynen katılıyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 May 2010
Mesajlar
146
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cahil milletiz bu cahilliğide ancak 2020 yıllarından sonra atarız üstümüzden
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Haberin özeti, haberciler çok yılışık.
Uyarı yap tamam, komple tartışmanın yayınlanması ahlak dışı.

Onların görüntülemeye çalışırken yanaşmaları nedeniyle bu insanlar kaza yapabilirlerdi........... :pr:

bazen uyruğumdan utandığımı söyleyince kendimle çelşiyordum. motorsiklete binince ciddi ciddi uyruğumdan utanmaya başladım. böyle bir cehalet yok. yazık bu millete.

Bak güzel kardeşim, milletinden utanmak yerine elinin uzandığı kadarını eğitmeye çalışsan birşeyleri değiştirmek için birşeyler yapmış olacaksın. Burada bize ben bunlardan utanıyorum demek yerine, bunlar için neler yapabileceğimizi düşünmeyi başardığımızda çözülecek bu işler. Suç onların değil, onların eğitimden uzak kalmasına neden olan idarenindir...

bu neki benim üst komşum 125 lik scootora 5 kişi biniyor.eşi kendisi 6 yaşında kızı 4 yaşında oğlu 4 aylık bi bebeği ile motora biniyo.kaskta yok hiç birinde ve istanbulda .bu neki hiç bir şey.

Peki sen ne yapıyorsun onlar bunu yaparken? Uyardın mı? Uyardığında sallamadıysa polise şikayet ettin mi?

Kamera terörü dedikleri bu olsa gerek. Eline kamera geçiren kendini hem polis, hem savcı, hem de hakim yerine koyuyor.

Kesinlikle, onu haber yapma derdine. Polis yada jadarmayı aramak yerine haber yapmayı tercih ediyorlar maalesef.

Bi çocuk kaskı 30 lira abicim. Bu kadarmı değersiz senin çocuklarının hayatı ?
Orda Allah korusun orda düşse onlar, çocuklarından birinin başına bir şey gelse nasıl duracak vicdan azabından ?

Motosiklet iki kişilik bir araçtır üçüncü kişi yasaktır. Ayrıca koruma ekipmanları bile olsa motosikletteki oturma pozisyonları gereği o ekipmanlar onları korumaz. Zaten 30 liralık kask kimseyi korumaz.

Herşey imkan meselesi. Kimse ailesini tehlikeye atmak istemez ordaki insanların Anne ve Baba olduklarını unutmamak lazım. Adam açıkca söylüyor imkanım yok olsa yapmam. Bunu rezil bir olaya dönüştürüp reyting kampaya çalışan çıkar sağlamaya çalışan kısaca TL ye çevirmeye çalışan bu kişilerin gün geçtikçe çoğalması abuk sabuk haberlerin ŞokŞokŞok haber mantığıyla halka geçirilmesi düşünülmesi gereken asıl konudur.

Bu yoruma aşağıdaki yorumu yapacaktın Savaş Kayan sağolsun benden önce halletmiş.

İmkanı yoksa motora çocuklarını öyle bindirmeyecek,
binecek minibüse gidecek.
olmazsa yürüyecek.
öküzlüğe bahane bulacağına,akla uygun işler yapsın.


"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
 
Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
666
Motosikleti
Vespa GTS300 Supertech ABS
Kadının tepkileri mide bulandırıcı.
Habercilerin tek hatası diyaloğa girmek olmuş.Yoksa bu şekilde motosiklet kullanmak kanunen suç.Suç olan bir olayda da basının çekim yapması çok normal.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Genelde kadının çenesi, erkeğin pasifliği ve gazetecilerin yaptığı üzerinde durulmuş :)

Adamın ailesini sorumsuzca motosiklete "yüklemesini" şimdilik ben de es geçerek gazetecilerin yaptığı üzerinde duracak olursam, evet yaptıkları hiç de doğru değil ve herhangi bir nedenle o aile bireylerinden biri yerinde olmak istemezdim.

Ama motosiklete bu şekilde binilmemesi konusunda insanların bilinçlenmesini istiyorsak, gazetecilerin bu tavrı, yakışıksız olsa da bu amaca az çok hizmet edecektir.

Bu videoyu izleyenlerin bir kısmı elbette "tabi ya adamın arabası olsa ona binerlerdi" diyecektir, buna hiç şüphe yok. Ama motosiklet ile ilgisi olan veya olmayan bir başka kesim de olayın yanlışlığını anlayacak ve durumu eleştirecektir. Eh bu da işin olumlu yönü işte.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Yani nasıl oluyorda onların kişisel sorunu oluyor bu olay.
10 ton yük kapasitesine sahip bir kamyona 40 ton yükleyen adamın kendi sorunumu oluyor ozaman. Anlamıyorum ki, o kamyon frenleri patlayıp ne tür facialara sebep oldu bu memlekette bu zaman kadar . Hala da olmaya devam etmiyormu.
Bu motorda (zaten çin malı) fren problemi lastik patlaması , Viraj alamama , öndeki çocuğun dikkatsizlikle gidona müdahele etmsi yada düşecek gbi olurken gidondan tutunmaya çalışması vsvsvsvsvsvs gibi bir yığın nedenle yalpalayarak dengesni kaybetmesi ve onlara çarpmamak için dreksiyonu kıran bir yolcu otobüsünün kaza yapıp içerisindeki 40 kişinin yanarak can vermesimi gerekiyor . Başkasının da melesesi, olabilmesi için..
Şimdi herkes kendini motosikletli yerine koyup gazeteciyi eleştiriyor.
Şimdide o otobüsteki bir yolcu olun bakalım hala gazeteci haksız mı.

İki çocuk yapacağına 1 yapsaymış onuda araba ile dolaştırsaymış.Kime ne ki adamın durumundan..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bu videoyu izleyenlerin bir kısmı elbette "tabi ya adamın arabası olsa ona binerlerdi" diyecektir, buna hiç şüphe yok. Ama motosiklet ile ilgisi olan veya olmayan bir başka kesim de olayın yanlışlığını anlayacak ve durumu eleştirecektir. Eh bu da işin olumlu yönü işte.

Zaten ilk bakışta bunu görmemek imkansız.... Bunu göre göre habercinin diyaloğu ilginç....

Vakit kaybetmeden plakasını tespit edip yetkili mercilere bildirebilirdi... Ama o işin prim yönünü seçmiş....

Bizim açımızdan tartışılması gereken motora biniş şekli ve kişi sayısı olmalı... Ama o kadar çok bu şekilde binen var ki artık aynı yorumları yapmaktan insana gına geldi... Biraz daha değişik ince detay arıyor insan....

Benim mesajımdaki yazım bundan ibarettir... :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst